Virgin|Μπροστά από την HRT

Ο διπλός τερματίσμος ήταν ότι καλύτερο θα μπορούσε να καταφέρει η Virgin.Παράλληλα η επικράτηση απέναντι στην HRT ,κάνει τους ανθρώπους της ομάδας ιδιαίτερα χαρούμενους.

Jerome D’ Ambrosio (17ος): Είμαι αρκετά χαρούμενος με τον αγώνα μου πρέπει να πω και ήμουν πολύ άνετος με την ισορροπία του μονοθεσίου. Ήταν πολύ δύσκολα στην εκκίνηση, καθώς υπήρχαν πολλά συντρίμια και σε μια στιγμή πίστεψα πως είχα ένα πρόβλημα, αλλά στο τέλος ήταν ένας ομαλός αγώνας. Ήταν επίσης λίγο δύσκολο στους τελευταίους γύρους του αγώνα προσπαθώντας να εξοικονομήσω καύσιμα. Ήταν η πρώτη φορά που έπρεπε να το κάνω αυτό, έτσι έπρεπε να προσπαθήσω να προσαρμοστώ. Ήταν κάτι διαφορετικό, αλλά αυτό είναι απλά περισσότερη εμπειρία για μένα και πήγε καλά. Είμαι πολύ ικανοποιημένος με το πώς πήγαν τα πράγματα στο πρώτο μου Grand Prix εντός έδρας. Υπήρχαν αρκετά συμβάντα σήμερα, οπότε επικεντρώθηκα στο να συνεχίσω καλά και καθαρά και στο τέλος η ομάδα έχει ένα ακόμα καλό αποτέλεσμα και με τα 2 μονοθέσια. Ήταν σπουδαίος τρόπος να αρχίσω το 2ο μέρος της σεζόν.

Timo Glock (18ος): Ήταν μια κακή εκκίνηση στον αγώνα καθώς έκανα ένα λάθος στην 1η στροφή. Πάτησα το φρένο, μπλόκαρα τους μπροστινούς τροχούς και δεν είχα καμία πιθανότητα να αποφευχθεί η σύγκρουση με τον Paul Di Resta. Δυστυχώς του κατέστρεψα το μονοθέσιο και τον αγώνα του λίγο, έτσι θα πρέπει να του ζητήσω συγνώμη γι’ αυτό – ήταν ένα λάθος. Αλλά πήρα ποινή γι’ αυτό και έπρεπε να μπω στα pit να βάλω καινούρια μπροστινή πτέρυγα και να ελέγξω το μονοθέσιο, καθώς είχε λίγο περίεργη αίσθηση μετά το χτύπημα. Αλλά στο τέλος απλά προσπάθησα να τερματίσω τον αγώνα, μειώνοντας τη διαφορά και προσπερνώντας μια από τις HRT. Θα πρέπει να πω πως τα παιδιά έκαναν σπουδαία δουλειά με τα pitstop και συνολικά είμαι χαρούμενος με το αποτέλεσμα.

John Booth: Συγχαρητήρια στον Jerome για ένα ικανοποιητικό και σταθερό αποτέλεσμα στο Grand Prix εντός έδρας. Ενώ δυστυχώς έχασε από τις HRT στην εκκίνηση, πολύ γρήγορα βρήκε το δρόμο του, προσπερνώντας τον Liuzzi και με την εγκατάλειψη του Ricciardo η μόνη πραγματική του θέση ήταν ο ομόσταβλός του στο τέλος του αγώνα. Ο Timo είχε μια πολύ καλή εκκίνηση, αλλά ίσως ήταν λίγο φιλόδοξος με τα φρένα του στην 1η στροφή, και αυτό είχε ως αποτέλεσμα να συγκρουστεί με τον Paul Di Resta, το οποίο σήμαινε πως έπρεπε να μπει στα pit για αλλαγή του ρύγχους του στον πρώτο γύρο. Το αυτοκίνητο ασφαλείας τον βοήθησε να επανέλθει στον αγώνα και αφού προσπέρασε τον Liuzzi, ο αγώνας του ήταν είχε πραγματικά να κάνει με το να προσπαθεί να φτάσει τον Jerome. Είμαστε ικανοποιημένοι με την αξιοπιστία και των δύο μονοθεσίων, παρόλα αυτά, δεν πετύχαμε τις προβλέψεις για το φορτίο καυσίμων μας σωστά από τα δεδομένα της Παρασκευής, το οποίο σήμαινε πως για το δεύτερο μισό του αγώνα και οι δύο οδηγοί έπρεπε να δουλέψουν σκληρά για την εξοικονόμηση των καυσίμων. Για άλλη μια φορά το πλήρωμα του pit είχε καλή απόδοση και ήταν ένας αρκετά περιπετειώδης αγώνας γι’ αυτούς.

Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify

Total
0
Shares
Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Previous Article

HRT|Καμία εξέλιξη

Next Article

Renault|Ικανοποιημένοι από την μια δυσαρεστημένοι από την άλλη...

Related Posts