Ο Adrian Newey περιέγραψε ως «τρομερά ανθυγιεινές» για το σπορ τις επιπτώσεις των κανονισμών που αφορούν τις μονάδες ισχύος, ενώ θλίβεται από το μεγάλο πλεονέκτημα στην απόδοση που έχει η Mercedes έναντι των αντιπάλων της.
Από τη στιγμή που ξεκίνησε η εποχή των V6 turbo κινητήρων, η Mercedes έχει δει πρώτη την καρώ σημαία σε 32 από το σύνολο των 38 αγώνων, με τις υπόλοιπες έξι νίκες να μοιράζονται ισομερώς σε Red Bull (2014) και Ferrari (2015).
Ο Newey τονίζει πως είναι αναγκαίο να βρεθεί μία ισορροπία ώστε να αυξηθεί ο ανταγωνισμός.
«Για μένα, αυτό που είναι ανθυγιεινό στην Formula 1 είναι ότι το σπορ κυριαρχείται από τους κινητήρες,» εξήγησε ο Newey στην εφημερίδα The National.
«Οι κανονισμοί για το σασί είναι αρκετά περιοριστικοί, οι κανονισμοί των κινητήρων είναι πολύ ελεύθεροι.
«Συν τοις άλλοις, εφόσον προμηθευτεί κανείς κινητήρες από την Mercedes ή την Ferrari, δεν θα έχει τους ίδιους – τουλάχιστον όχι στο λογισμικό.
«Επομένως, η Mercedes έχει έναν πολύ καλό, πολύ δυνατό κινητήρα. Οι ομάδες τις οποίες προμηθεύουν δεν έχουν τους ίδιους κινητήρες. Οπότε, είναι δύσκολο για τις πελατειακές ομάδες να κερδίσουν την ομάδα της Mercedes.
«Η Ferrari δεν έχει τόσο καλό κινητήρα όσο της Mercedes, αλλά παραμένει ένας καλός κινητήρας. Αλλά, δρουν κατά τον ίδιο τρόπο προς τους πελάτες τους.
«Η Honda και η Renault είναι πολύ πίσω μέχρι στιγμής.
«Βρισκόμαστε σε μία κατάσταση στην οποία μόνο η Mercedes και η Ferrari μπορούν να κερδίσουν αγώνες και πρωταθλήματα.
«Πιστεύω πως αυτό είναι τρομερά ανθυγιεινό για την Formula 1, όπου μόνο μία ή δύο ομάδες μπορούν να κερδίσουν. Ίσως και η Honda στο μέλλον, αλλά όχι ακόμα.»
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify