O διευθυντής της Volkswagen Motorsport, Bernhard Gobmeier, δήλωσε πως η F1 βαδίζει σε λάθος δρόμο καθώς θα πρέπει άμεσα να μειώσει τα κόστη.
Chase Carey και Ross Brawn επεσήμαναν για άλλη μία φορά πως θα ήθελαν να δουν μία πιο δίκαιη κατανομή των εσόδων μετά το 2020, όταν λήγει η τωρινή συμφωνία.
Ομάδες όπως η Force India ζήτησαν από τον νέο ιδιοκτήτη της F1 να μειώσουν τα κόστη προτού δημιουργηθούν άλλα προβλήματα, με τον Gobmeier να τονίζει πως οι μικρότερες ομάδες αντιμετωπίζουν μεγάλες δυσκολίες.
«Η F1 βαδίζει σε ένα επικίνδυνο μονοπάτι. Οι περισσότερες ομάδες, εκτός των τεσσάρων μεγάλων, έχουν οικονομικά προβλήματα. Ακόμα και οι διοργανωτές των αγώνων δεν μπορούν να πληρώσουν αυτά που τους ζητούνται. Υπό αυτές τις συνθήκες βαδίζουν σε ένα λάθος μονοπάτι κατά την άποψή μου. Το βλέπουμε παντού.»
«Η Mercedes έχει πάνω από 1.500 άτομα προσωπικό στην F1. Δεν συμπεριλαμβάνω καν τους προμηθευτές σε αυτό. Δουλεύουν πιθανώς 2.000 άνθρωποι πάνω σε δύο μονοθέσια. Μπορείτε να αναλογιστείτε πόσο υψηλοί είναι οι μισθοί στην Αγγλία και πόσο ακριβά τα υλικά.»
Ο Gobmeier τόνισε επίσης πως στην Αμερική γίνεται καλύτερη δουλειά απ’ότι στην Ευρώπη πάνω σε αυτόν τον τομέα.
«Στην Αμερική έχουν τον έλεγχο των εξόδων. Το διαχειρίζονται καλά. Στην Ευρώπη υπάρχουν τόσες διαφορετικές κατηγορίες, σε κάποιες τα έξοδα είναι υπό έλεγχο, αλλά η F1 είναι εκτός ελέγχου όπως και το WEC.»
«Ο αριθμός των χορηγών μειώνεται, οι μεγάλοι χορηγοί όπως οι καπνοβιομηχανίες έχουν αποσυρθεί. Οι μικρότεροι επίσης μειώνονται. Με αυτόν τον ρυθμό μειώνονται και οι οπαδοί, ενώ ταυτόχρονα τα κόστη αυξάνονται. Κάτι δεν ταιριάζει εδώ.»
Τέλος ο διευθυντής του αθλητικού τμήματος της Volkswagen μίλησε για το MotoGP συγκρίνοντάς τον με την F1.
«Το MotoGP είναι μπροστά από την F1 από την άποψη του θεάματος. Είναι 100 φορές καλύτερο, δεν υπάρχει σύγκριση. Θεωρητικά το MotoGP μπορεί να κερδίσει από την δημοφιλία του και αυτό κάνει. Έχουμε την Ducati στο γκρουπ και βλέπουμε τι διαφορά που μπορεί να επιτευχθεί στις χορηγίες.»
«Η Ducati κερδίζει την μεγαλύτερη χορηγία. Ακόμα και η Porsche, η Audi και η Bentley δεν πετυχαίνουν τέτοιες συμφωνίες. Η Ducati είναι ξεχωριστή και μπορεί να συγκριθεί μόνο με την Ferrari σε θέμα χορηγιών και αξίας.»
«Υπάρχει υψηλή κινητοποίηση στους αγώνες από πλευράς MME, φιλοξενίας, προγράμματος κτλ. Οι αυτοκινητοβιομηχανίες δεν είναι τόσο καλές σε αυτό.»
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify