Webber – Οι χρόνοι θα είναι όπως πριν δέκα χρόνια

Ο Mark Webber δήλωσε πως οι νέοι κανονισμοί της F1 θα κάνουν καλό στο άθλημα, καθώς θα βελτιωθούν αισθητά οι χρόνοι, επιστρέφοντας στα επίπεδα της προηγούμενης δεκαετίας.

Μιλώντας στο Bathurst 12 Hours, o Mark Webber δήλωσε πως τα νέα μονοθέσια θα είναι πιο δυνατά και γρήγορα, κάτι το οποίο θα τραβήξει το ενδιαφέρον του κοινού.

«Από αθλητικής πλευράς γίνεται ένα βήμα μπροστά, τα μονοθέσια θα είναι αρκετά ταχύτερα σε σχέση με τα προηγούμενα χρόνια.» δήλωσε ο Mark Webber.

«Οι οδηγοί θα πρέπει να κερδίζουν τα χρήματά τους και πάλι, θα πρέπει να είναι ιδρωμένοι πάνω στο βάθρο, κάτι που θα είναι υπέροχο. Οι χρόνοι θα είναι όπως παλιά, περίπου δέκα χρόνια πριν. Θα είναι ένα ωραίο θέαμα.»

«Τα μονοθέσια θα έχουν μεγαλύτερη κάθετη δύναμη και θα είναι πιο δυνατά από ποτέ. Χρειάζεσαι μεγαλύτερους κινητήρες απ’ότι πριν εξαιτίας των φαρδύτερων ελαστικών. Θα είναι πιο βαριά βέβαια, κάτι που δυστυχώς θα τα επιβραδύνει λίγο.»

Το μόνο αρνητικό στοιχείο που βρήκε ο Αυστραλός, είναι ότι τα ελαστικά παρότι φάρδυναν, εξακολουθούν να έχουν μικρό προφίλ.

«Τα μονοθέσια θα δείχνουν πολύ όμορφα, εκτός από τα ελαστικά που έχουν αυτό το χάλια προφίλ. Χρειαζόμαστε ελαστικά με μεγαλύτερο προφίλ. Είναι αρκετά μικρό, αλλά σε γενικές γραμμές είναι πολύ καλά.»

Οι φετινές αλλαγές στους κανονισμούς ήρθαν για να κάνουν τα μονοθέσια πιο γρήγορα. Τα στοιχεία μετά το ισπανικό Grand Prix αποδεικνύουν το πόσο έχουν αλλάξει τα πράγματα και γιατί η F1 χρειάζεται μία αλλαγή.

Αν και στις κατατακτήριες δοκιμές δεν φάνηκε να υπάρχουν μεγάλες διαφορές, ο ρυθμός κατά την διάρκεια του αγώνα είχε μεγάλες αποκλείσεις. Κάτι που οφείλεται πως στην αρχή τα μονοθέσια είναι βαρύτερα λόγω των καυσίμων αλλά και την πίεση των ελαστικών.

Από το 2007 μέχρι και το 2016 τον καλύτερο ρυθμό στο Ισπανικό GP είχε το 2008 ο Kimi Raikkonen, καθώς όταν ηγήθηκε του αγώνα έκανε χρόνο 1.22.703 μέχρι να μπει το safety car.  Πέρσι ο Daniel Ricciardo, μετά την αποχώρηση του safety car και ενώ προπορευόταν σημείωσε χρόνο 1.30.042.

 

Πηγή: Motorsport.com

 

Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify

Total
0
Shares
Previous Article

Τέλος ο Capito από την McLaren

Next Article

Το πρόγραμμα του Rally Σουηδίας 2017

Related Posts