Στις preseason δοκιμές του WEC στην Sebring, η Toyota έκανε το 1-2, με την Cadillac να καταλαμβάνει την τρίτη θέση. Έκτη η μια Ferrari, εγκατέλειψε νωρίς την Κυριακή η άλλη.
Όπως ήταν αναμενόμενο, η Toyota έδειξε να είναι η καλύτερα προετοιμασμένη ομάδα για το 2023 και κατέλαβε τις κορυφαίες θέσεις στο Prologue του WEC στην Sebring. Όντας η ταχύτερη ομάδα όλο το σαββατοκύριακο, έθεσε το benchmark του 1:48.208 μέσω του Jose Maria Lopez με το #7, το πρωί του Σαββάτου. Ο δεύτερος ταχύτερος χρόνος ήρθε από τον Brendon Hartley, το απόγευμα της Κυριακής, με το #8 του ιαπωνικού κατασκευαστή, μόλις στο +0.008.
Η Cadillac της Chip Ganassi κατάφερε να καταγράψει ένα 1:48.429, ενώ η Porsche Penske κατέλαβε την τέταρτη θέση με το 1:48.957 του Michael Christensen και την πέμπτη με τον Kevin Estre, τρία δέκατα πίσω από τον ομόσταυλό του.
Η Ferrari κατάφερε να αναριχηθεί στην έκτη θέση των συνδυασμένων αποτελεσμάτων του Prologue, με τον Nicklas Nielsen να σταματά το χρονόμετρο στο 1:49.3, στο τελευταίο μισάωρο της Κυριακής. Η έταιρη 499P δεν είχε την ίδια τύχη, με τον James Calado να έχει μια έξοδο το πρωί της ίδιας ημέρας και έτσι το #51 των Ιταλών ολοκλήρωσε την δοκιμή στην ένατη θέση. Ο Antonio Giovinazzi έθεσε χρόνο 1:49.573 πριν παραδώσει το αυτοκίνητο στον Calado.
Η Peugeot, με τον Nico Muller στο τιμόνι του #93, κατέλαβε την έβδομη θέση με ένα 1:49.302, ενώ το άλλο 9Χ8 των Γάλλων βρέθηκε στην όγδοη θέση με τον Mikkel Jensen. Η ομάδα ήταν εκείνη με τους λιγότερους ολοκληρωμένους γύρους, μόλις 69, σε αντίθεση με τους παραπάνω από 140 της Toyota, λόγω τεχνικών προβλημάτων. Οι Vanwall και Glickenhaus συμπλήρωσαν την κατάταξη των Hypercars.
LMP2
Η ενδιάμεση κατηγορία είχε ιδιαίτερο ενδιαφέρον, με όλο το grid να βρίσκεται εντός 1.6 δευτερολέπτων. Η United Autosports με τo #22 ήταν η ταχύτερη στην δεύτερη κατηγορία, καθώς ο Filipe Albuquerque κατέγραψε ένα 1:50.577. Ο Robert Kubica βρέθηκε περίπου τρία δέκατα πίσω στην δεύτερη θέση, ενώ την τριάδα έκλεισε η Prema με την Doriane Pin.
GTE Am
Οι διαφορές ήταν μικρές στην κορυφή, αλλά η εικόνα ήταν ξεκάθαρη. Η Porsche κυριάρχησε στην Sebring στην μικρότερη κατηγορία, κλειδώνοντας το βάθρο με τους Matteo Cairoli της Project 1 στο 1:59.170, την Michelle Gatting της Iron Dames 31 χιλιοστά πιο πίσω και τον Ben Barker της GR Racing Porsche άλλα 52 χιλιοστά πιο πίσω.
Οι τρεις Ferrari κατέλαβαν τις θέσεις 4, 5 και 6, με την Corvette έβδομη και τις τρεις Aston Martin στις τρεις τελευταίες θέσεις της χρονομέτρησης.
Η σεζόν του WEC για το 2023 ξεκινά με τα 1000 Miles of Sebring, στις 15 με 17 Μαρτίου.
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify