Wolff – Έχουμε ευθύνη απέναντι στους οδηγούς μας

Formel 1 – MERCEDES AMG PETRONAS, Großer Preis von Mexiko 2016. Lewis Hamilton, Nico Rosberg ; Formula One – MERCEDES AMG PETRONAS, Mexican GP 2016. Lewis Hamilton, Nico Rosberg;

Ο αγωνιστικός διευθυντής της Mercedes Toto Wolff παραδέχτηκε πως η ομάδα του έχει «ένα παραπάνω βάρος στους ώμους της», ώστε να διασφαλίσει πως παίρνει τις σωστές αποφάσεις στη στρατηγική για τον αγώνα στο Μεξικό και να αποφύγει τα λάθη που μπορεί να επηρεάσουν τη μάχη του τίτλου.

Η ομάδα του Brackley πιέζεται αρκετά από την άμεση αντίπαλό της, την Red Bull, στο Μεξικό, και ίσως χρειαστεί μες στον αγώνα να εξασφαλίσει καλύτερη στρατηγική σε έναν εκ των δύο οδηγών της, ώστε να μη χάσει τη νίκη.

Μία τέτοια απόφαση μπορεί να επηρεάσει τη μάχη του τίτλου, καθώς ο Lewis Hamilton πρέπει να κερδίσει στους τρεις εναπομείναντες αγώνες της σεζόν για να διατηρήσει ζωντανές τις ελπίδες του να αναδειχθεί πρωταθλητής.

Ο Wolff τόνισε πως γνωρίζει πολύ καλά ότι η κατάσταση χρειάζεται λεπτούς χειρισμούς και πόσο αμφιλεγόμενο θα είναι να δώσει καλύτερη στρατηγική σε έναν οδηγό για να κερδίσει τις Red Bull.

«Έχουμε τεράστια ευθύνη απέναντι στους οδηγούς μας,» είπε. «Θέλουμε να κερδίσουμε τον αγώνα, αλλά το να τους δώσουμε δύο διαφορετικές στρατηγικές, δίχως να γνωρίζουμε ποια είναι η σωστή, μπορεί να οδηγήσει σε ένα αποτέλεσμα που θα χρήζει εξήγησης.

«Μας έχει συμβεί στο παρελθόν, μας ρωτούσαν γιατί στέλναμε τον έναν οδηγό με αυτή τη στρατηγική και τον άλλον με διαφορετική, ενώ ήταν ξεκάθαρο ποια ήταν η καλύτερη.

«Αν χωρίσουμε τις στρατηγικές, θα είναι είτε για να διασφαλίσουμε τη νίκη, είτε γιατί απλώς δεν ξέρουμε ποια είναι η καλύτερη.

«Επομένως, ναι, φέρουμε ευθύνη, κι έχουμε ένα βάρος στους ώμους μας στην προσπάθειά μας να τα κάνουμε όλα σωστά και να είμαστε όσο το δυνατόν ουδέτεροι στις αποφάσεις μας.»

Η στρατηγική είναι ένα φλέγον και ιδιάζον ζήτημα στο Μεξικό λόγω της χαμηλής πρόσφυσης που έχει η πίστα και του γεγονότος ότι τα ελαστικά χρειάζονται παραπάνω από έναν γύρους προθέρμανσης για να έρθουν στη σωστή θερμοκρασία, κάτι που σημαίνει ότι το undercut θα είναι δύσκολο να γίνει.

Αυτό μπορεί να οδηγήσει σε μία κατάσταση, κατά την οποία το οδηγικό δίδυμο της Mercedes θα επιλέξει να μείνει περισσότερο στην πίστα για να διασφαλίσει ότι δεν υπάρχει περίπτωση η παλιότερη γόμα να είναι ταχύτερη της νέας.

Από τη μεριά του, ο Wolff εξήγησε πως αυτή τη στιγμή είναι πολύ δύσκολο να κάνει οποιαδήποτε πρόβλεψη για το πώς θα εξελιχθούν τα πράγματα.

«Έχουμε ζήσει στιγμές στο παρελθόν όπου δεν ξέρουμε απόλυτα ποιο ελαστικό είναι θα αντέξει περισσότερο, ή το πότε θα φθαρεί, ή το κατά πόσο θα χρειαστεί να τα διαχειριστούμε για να αντέξουν,» δήλωσε.

«Το αντιμετωπίσαμε αυτό όλη τη σεζόν και σε προηγούμενες χρονιές. Το ίδιο συμβαίνει κι εδώ. Η θερμοκρασία του οδοστρώματος έχει μεγάλη επιρροή στην απόδοση και τη συμπεριφορά του ελαστικού, οπότε είναι μία από τις σημαντικές παραμέτρους που πρέπει να προσέξεις πριν από κάθε αγώνα.

«Περιλαμβάνει πολλά δεδομένα, πολλούς αλγόριθμους, μπόλικη κοινή λογική και συνήθως τα πάμε καλά με αυτά. Αλλά τίποτα δεν μας εγγυάται πως θα είναι έτσι για πάντα.»

Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify

Total
0
Shares
Previous Article

Προβάδισμα στην εκκίνηση για τη Red Bull λόγω της πολύ μαλακής γόμας

Next Article

Blog: Τι να περιμένουμε από τον αγώνα του Grand Prix Μεξικού

Related Posts