O Toto Wolff σε δηλώσεις του μετά το τέλος του πρώτου αγώνα της φετινής σεζόν, μίλησε για την δυναμική της ομάδας του, κρατώντας χαμηλούς τόνους και αναγνωρίζοντας την διαφορά της Mercedes από τους ανταγωνιστές της, την δεδομένη χρονική στιγμή.
Ο Wolff επεσήμανε ενδεικτικά ότι η Mercedes είναι ξεκάθαρα η τρίτη δύναμη του πρωταθλήματος αυτή την ώρα, πίσω από Ferrari και Red Bull, σε ένα δύσκολο ξεκίνημα για τους οκτώ συνεχόμενες φορές πρωταθλητές. Οι αναβαθμίσεις που παρουσίασαν οι Γερμανοί στο μονοθέσιο τους, την W13, δεν φαίνονται να αποδίδουν προς το παρόν και αυτό φάνηκε τόσο στο τελευταίο τριήμερο δοκιμών εξέλιξης, όσο και στο τριήμερο του αγώνα, στο Μπαχρέιν.
Η Mercedes, όπως αναγνωρίζει τόσο ο Wolff όσο και ο υπόλοιπος κόσμος της F1, ταλαιπωρείται έντονα από ζητήματα ισορροπίας στο μονοθέσιο της, με το φαινόμενο του porpoising να δημιουργεί πονοκεφάλους στους ανθρώπους της, δεδομένου ότι φαίνεται πως επηρεάζει σε σημαντικό βαθμό την απόδοση και την δυναμική της W13. Η τρίτη και τέταρτη θέση στον τερματισμό του αγώνα, έφεραν σημαντικούς βαθμούς, γεγονός που έχει ακόμα μεγαλύτερη σημασία αν λάβουμε υπόψη και την διπλή εγκατάλειψη των Red Bull.
Σε κάθε περίπτωση ο Wolff δεν παρασύρεται από τα γεγονότα και αναφέρει ότι η διεκδίκηση νικών αλλά και τίτλων δεν είναι για την ώρα στις βλέψεις της ομάδας, παρά η βελτίωση της υφιστάμενης κατάστασης. Με τον τρόπο αυτό εξηγούνται και κάποιες επιλογές στην στρατηγική, όπως η χρήση σκληρών ελαστικών στον αγώνα, που βέβαια δεν απέδωσε τα αναμενόμενα. Γενικότερα, οι Γερμανοί αντιμετωπίζουν τους αγώνες ως μια ευκαιρία δοκιμών, ώστε να εξαχθεί το καλύτερο δυνατό από το πακέτο που διαθέτουν.
Αναλυτικά οι δηλώσεις του Toto Wolff:
«Σε έναν αγώνα χωρίς απρόοπτα, η πέμπτη και η έκτη θέση θα αντανακλούσαν καλύτερα το που βρισκόμαστε βάσει απόδοσης. Είναι ακόμα πολύ νωρίς για να κοιτάζουμε το πρωτάθλημα, όπως έχουν τα πράγματα. Αν ρίξει κάποιος μια ματιά στην δυναμικότητα των ομάδων σήμερα, φαίνεται ως κάτι πολύ μακρινό να σκεφτόμαστε ότι είμαστε στην διεκδίκηση και των δύο τίτλων. Από την άλλη πλευρά αν το εξετάσεις ως αγωνιστικό τριήμερο, μάλλον πήραμε τον μέγιστο δυνατό αριθμό βαθμών. Από εκεί θα πρέπει να ξεκινήσουμε.
«Κάθε τριήμερο μετράει και την δεδομένη χρονική στιγμή είναι ξεχωριστή η προσέγγιση για κάθε αγώνα, διότι αντικειμενικά όταν είσαι τρίτος βάσει απόδοσης, δεν μπορείς να σκέφτεσαι τις νίκες. Στην διάρκεια του αγώνα η επιλογή μας να τοποθετήσουμε τα σκληρά ελαστικά στους οδηγούς μας, ήταν σαν να βάζουμε τα χέρια μας στα σκατά, χάναμε περίπου ένα δευτερόλεπτο στον γύρο. Πήραμε το μάθημα μας. Kατά κάποιον τρόπο, ήταν μια νέα συνθήκη για όλους μας, διότι από την τρίτη ως την έκτη θέση, με τον τρόπο που εξελίχθηκε ο αγώνας, όλα ήταν ανοιχτά.
«Επομένως, υπάρχει η δυνατότητα να πειραματιστείς περισσότερο με την στρατηγική. Το πείραμα με τα σκληρά ελαστικά άξιζε τον κόπο, ήταν πολύ διαφορετική η προσέγγιση μας σε σύγκριση με τις στρατηγικές των υπολοίπων πρωτοπόρων, προφανώς όμως δεν δούλεψε καθόλου. Άρα περισσότερα χιλιόμετρα, γύροι και μεγαλύτερη κατανόηση του πακέτου μας. Ήμασταν περισσότερο ανταγωνιστικοί με τα μαλακά ελαστικά στους πρώτους γύρους, τα σκληρά δεν δούλεψαν, ενώ στο τελευταίο κομμάτι με τα μεσαία δεν μπορέσαμε να εξαντλήσουμε την απόδοση τους.»
Ακούστε το επεισόδιο του Undercut, με την ανάλυση και την ανασκόπηση της πρεμιέρας στο Μπαχρέιν:
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify