Η Mercedes πήρε ρίσκο φέρνοντας τον νέο κινητήρα της στο Ιταλικό GP πριν επιτευχθούν οι στόχοι αξιοπιστίας που είχαν τεθεί από την ομάδα. Έτσι υποστηρίζει ο αγωνιστικός διευθυντής της ομάδας, T. Wolff.
«Φέραμε αυτόν τον σταδίου 4 κινητήρα επειδή θέλαμε να κατανοήσουμε αν αυτή η κατεύθυνση εξέλιξης (που ακολουθούμε) είναι η σωστή. Ήταν μια επιλογή με ρίσκο και είδαμε τι συνέβη στον Nico. Ήταν αποτέλεσμα του νέου κινητήρα. Οι δοκιμές αξιοπιστίας ήταν αρκετά προχωρημένες αλλά δεν είχαν ολοκληρωθεί ακόμα».
Ο Wolff επέμεινε πως η εξέλιξη του κινητήρα έγινε για να εξερευνήσουν την κατεύθυνση εξέλιξης για το ’16 και όχι μόνο για να αυξήσουν την απόδοσή του.
«Είδατε ξεκάθαρα ότι η Ferrari έκανε ένα βήμα με τον κινητήρα της και ότι έφτασε πιο κοντά, αλλά όπως έχουμε ξαναπεί ο κινητήρας μας είναι σε νέο μονοπάτι εξέλιξης. Δεν είναι καθαρά στο κομμάτι της απόδοσης (η εξέλιξη) αλλά υπάρχουν και άλλα πράγματα από πίσω. Είναι μια διαφορετική κατεύθυνση, αλλά αν ακολουθήσουμε αυτή την κατεύθυνση έχουμε μια πρόβλεψη πως θα μπορούσαμε να κερδίσουμε περισσότερη απόδοση μέσο- και μάκρο- πρόθεσμα. Δεν είναι ένα μεγάλο βήμα από το προηγούμενο στάδιο».
Ωστόσο επέμεινε πως η πρόωρη χρήση του νέου κινητήρα ήταν ένα ρίσκο που άξιζε να πάρουν.
«Εκ των υστέρων, ναι χάσαμε ένα αυτοκίνητο και ο Nico έχασε πολύτιμους βαθμούς, αλλά είναι ένα ανταγωνιστικό πρωτάθλημα και θα είναι και της επόμενης σεζόν. Οπότε θεωρώ πως όσο πιο νωρίς κατανοήσεις σε ποια κατεύθυνση πρέπει να κινηθείς όσον αφορά την εξέλιξη, τόσο το καλύτερο».
Σχετικά με τον κινητήρα του Rosberg που χρειάστηκε να αντικατασταθεί, ο Wolff δεν γνωρίζει αν μπορεί να χρησιμοποιηθεί ξανά.
«Δεν γνωρίζουμε ακόμα αν είναι οριστικά κατεστραμμένος. Για να για είμαστε ακριβείς, δεν είχαμε μια αστοχία του κινητήρα, ήταν μια διαρροή στο σύστημα ψύξης που οδήγησε τον κινητήρα στην αστοχία».
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify