Πριν από λίγες μέρες ο επικεφαλής της Citroen Racing, Yves Matton, δήλωνε πως η γαλλική εταιρεία βρίσκεται πολύ κοντά σε συμφωνία με τον Robert Kubica, ώστε ο Πολωνός να οδηγήσει για την πιο επιτυχημένη ομάδα των τελευταίων χρόνων στο χώρο των Rally.
Όπως φάνηκε σήμερα με την επίσημη ανακοίνωση, το πρόγραμμα του Kubica είναι ιδιαίτερα ενδιαφέρον. Ο πρώην αστέρας της F1 θα συμμετάσχει τόσο στην WRC2, την πρώην S2000, όσο και σε επιλεγμένους αγώνες του ERC για λογαριασμό της Citroen, στο τιμόνι μιας εργοστασιακής DS3 RRC. Συγκεκριμένα, ο Matton επιβεβαίωσε τουλάχιστον 7 αγώνες του παγκοσμίου πρωταθλήματος, ξεκινώντας από το Rally Πορτογαλίας τον Απρίλιο, ενώ η πρώτη του εμφάνιση με τα χρώματα της ομάδας θα είναι στο Rally Islas Canarias, τον επόμενο γύρο του ERC.
Η επιλογή του Kubica δεν ήταν εύκολη, αφού ο Πολωνός είχε προτάσεις από χώρους όπως το DTM και το WTCC πριν τελικά καταλήξει στα Rally. ΄΄Ανάλυσα καλά όλες τις προτάσεις πριν καταλήξω στο πρόγραμμά μου. Κράτησα τις επαφές μου με την Citroen, και οι δύο πλευρές είχαμε διάθεση για συνεργασία. Είμαι ενθουσιασμένος που επιστρέφω στο κορυφαίο επίπεδο ανταγωνισμού. Η συμμετοχή μου στο Rally Islas Canarias είναι μια πολύ ωραία πρόκληση για τη συνέχεια. Ανυπομονώ, βέβαια, να ξεκινήσω αλλά δεν έχω θέσει κάποιον συγκεκριμένο στόχο. Έχω ακόμα πολλά να μάθω και για να βελτιωθώ χρειάζομαι πολλά χιλιόμετρα στις ειδικές.΄΄.
Ο Matton, από την μεριά του, βλέπει στο πρόσωπο του Kubica έναν ιδανικό εκπρόσωπο της Citroen. ΄΄Είμαι πολύ χαρούμενος που ο Robert θα οδηγεί για λογαριασμό μας το 2013. Χάρη στην υποστήριξη των συνεργατών του, είμαστε σε θέση να του προσφέρουμε ένα πρόγραμμα μέσα από το οποίο θα μπορεί να βελτιωθεί. Η αποφασιστικότητα του Robert πρέπει να είναι ένα παράδειγμα προς όλους και είμαστε ενθουσιασμένοι που το όνομα της Citroen Racing θα βρίσκεται δίπλα σε αυτό μιας τόσο σπουδαίας προσωπικότητας.΄΄.
Επίσης, ο Βέλγος αποκάλυψε πως η FIA ενέκρινε την πρόταση της ομάδας για το κιβώτιο του αυτοκινήτου του Kubica. Οι Γάλλοι, λοιπόν, θα τοποθετήσουν στην DS3 RRC του Πολωνού ένα κιβώτιο από τα προηγούμενης γενιάς World Rally Cars, όπου οι αλλαγές γίνονται με paddles πίσω από το τιμόνι, αντί για τον σειριακό λεβιέ, λόγω των τραυματισμών του στο χέρι.
Ο Kubica σίγουρα θα έχει σκληρό ανταγωνισμό στην επιστροφή του. Ο Esapekka Lappi, το φαβορί για τον τίτλο στην WRC2, ήδη θεωρείται ο επόμενος σπουδαίος ιπτάμενος Φιλανδός και έχει ορισμένες εντυπωσιακές εμφανίσεις οδηγώντας για την Skoda. Επίσης, μένει να δούμε κατά πόσο ο Πολωνός θα είναι ανταγωνιστικός σε όλες τις συνθήκες, αφού μέχρι στιγμής έχει τρέξει μόνο σε ασφάλτινα Rally.
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify