WRC| Με το Fiesta καλύτερο από ποτέ η Ford θέλει νίκες στους ασφάλτινους αγώνες

Παρά την πολύ άσχημη εξέλιξη της σεζόν η ομάδα της Ford δεν φαίνεται διατεθειμένη να το βάλει κάτω. Με τους απαιτητικούς ασφάλτινους αγώνες να ακολουθούν όλοι στην M-Sport δείχνουν απόλυτα συγκεντρωμένοι για το καλύτερο.

Πέρσι ο Latvala έδειχνε αναγεννημένος στην άσφαλτο και με το Fiesta απείλησε ακόμα και τον Loeb.

Μια από τις ευχάριστες εκπλήξεις της περσινής σεζόν ήταν ο εκπληκτικός ρυθμός που έδειξε στην άσφαλτο ο Jari Matti Latvala. Ο Φιλανδός όχι μόνο έκανε άλματα προόδου σε σχέση με το παρελθόν, αλλά κατάφερε σε πολλά σημεία να απειλήσει ακόμη και τον αδιαφιλονίκητο βασιλιά της ασφάλτου, τον Sebastian Loeb. ΄΄Ποτέ στο παρελθόν δεν είχα στην άσφαλτο το ρυθμό και την ταχύτητα που είχα πέρσι. Αυτό μου δίνει τεράστια αυτοπεποίθηση.΄΄ δηλώνει ο Latvala. ΄΄Τόσο εγώ όσο και το Fiesta RS WRC έχουμε περάσει στο επόμενο επίπεδο στο συγκεκριμένο τομέα και γνωρίζουμε πλέον ότι το αυτοκίνητο είναι σωστά ζυγισμένο και ανταγωνιστικό σε κάθε οδόστρωμα. Ολοκληρώσαμε τις δοκιμές στη Γαλλία έχοντας ορισμένες καλές ιδέες για το στήσιμο του αυτοκινήτου και επιπλέον κάναμε πολλές δοκιμές ελαστικών σε μεταβαλλόμενες συνθήκες.΄΄. Είναι αναμενόμενο στην Ford να δίνουν ιδιαίτερη προσοχή στον τομέα της επιλογής ελαστικών, αφού οι λανθασμένες επιλογές της ομάδας στη Γερμανία πέρσι κόστισαν στον Latvala και τον Hirvonen την ευκαιρία να παλέψουν για τη νίκη, με τον πρώτον ειδικότερα να είχε πολλές πιθανότητες. Αυτό έρχεται να επιβεβαιώσει και ο ίδιος ο Jari Matti. ΄΄Το Rally Γερμανίας πιστεύω πως είναι ο δυσκολότερος ασφάλτινος αγώνας στο καλεντάρι. Οι ειδικές είναι απολαυστικές, όμως ο καιρός είναι πολύ απρόβλεπτος και τα hinkelsteins (τα χαρακτηριστικά υψώματα στην άκρη του δρόμου) δεν συγχωρούν. Αν σε ένα τέτοιο κομμάτι ανοίξεις τη γραμμή σου θα τα πληρώσεις ακριβά. Ωστόσο, παλιότερα πηγαίναμε εκεί και σκεφτόμασταν ότι ένας τερματισμός στο βάθρο θα ήταν ιδανικός, ενώ τώρα ξεκάθαρος στόχος είναι η νίκη και έχουμε πολλές πιθανότητες να τον πετύχουμε.΄΄.

Πολύ σημαντικό ρόλο στις δοκιμές της Ford έπαιξε η τοποθεσία. Το Circuit des Ecuyeres, μια μικρή πίστα στη Γαλλία, έδωσε την ευκαιρία στους μηχανικούς να εξετάσουν το Fiesta RS WRC με κάθε λεπτομέρεια και στη συνέχεια να το βελτιώσουν. ΄΄Το γεγονός ότι χρησιμοποιήσαμε μια πίστα για τις ασφάλτινες δοκιμές του Fiesta μας έδωσε τη δυνατότητα να εξετάσουμε πώς κάποιες μικρές αλλαγές στο στήσιμο επηρεάζουν τη συμπεριφορά του αυτοκινήτου.΄΄ είπε ο Malcolm Wilson.

Ο ρυθμός του Impreza στην άσφαλτο τα χρόνια που ο Solberg αγωνιζόταν για την Subaru δεν ήταν και ο καλύτερος. Τόσο ο Νορβηγός όσο και το αυτοκίνητο βολεύονταν καλύτερα στις χωμάτινες ειδικές.

Την ίδια ώρα ο Petter Solberg είναι κάπως πιο συγκρατημένος ενόψει των ασφάλτινων αγώνων. Ο Νορβηγός δεν έχει και την καλύτερη παράδοση στη Γερμανία, αφού σε 9 συμμετοχές το καλύτερο αποτέλεσμα που έχει αποσπάσει είναι η πέμπτη θέση. Παρόλα αυτά πέρσι, στο τιμόνι της ιδιωτικής του Citroen DS3 WRC, έδειχνε ικανός ακόμα και για νίκη, πριν ταλαιπωρηθεί από συνεχόμενα κλαταρίσματα. ΄΄Το Rally Γερμανίας είναι ένας αγώνας που μου αρέσει πολύ. Πάντα η ατμόσφαιρα είναι υπέροχη με πολλούς θεατές και σίγουρα είναι ωραίο που επιστρέφουμε στην άσφαλτο μετά το Monte Carlo. Προφανώς, δεν έχω πολλή εμπειρία με το Fiesta στην άσφαλτο, όμως η γενικότερη εικόνα είναι πολύ καλή και ανυπομονώ να δω το ρυθμό μας σε σχέση με τους αντιπάλους μας στη Γερμανία. Το Rally Γερμανίας είναι ένα ξεχωριστό Rally που δεν μοιάζει με κανένα άλλο. Η μεγαλύτερη πρόκληση είναι η εναλλαγή της πρόσφυσης στην άσφαλτο. Το κλειδί θα είναι να αποφύγουμε τα προβλήματα.΄΄ είπε ο Hollywood.

Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify

Total
0
Shares
Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Previous Article

WRC| Εργοστασιακό bucket στη Mini εξασφαλίζει ο Atkinson

Next Article

F1|Button: «Το τρίαθλο με προετοιμάζει για την F1»

Related Posts