Μετά το Rally Σαρδηνίας και το Rally Πολωνίας ήρθε η ώρα για την δεύτερη αξιολόγηση της δυναμικής των οδηγών αλλά και των ομάδων, σύμφωνα με τις επιδόσεις του.
Επιμέλεια: Σοφία Συριάτου, Τζανέτος Πουλυμενάκος
1)Thierry Neuville (+1)
Ο οδηγός της Hyundai απέδειξε στους δύο τελευταίους αγώνες ότι μπορεί να παλέψει για το πρωτάθλημα, αφού νίκησε για πρώτη φορά στην καριέρα του στην Πολωνία, ενώ στην Σαρδηνία βρισκόταν στην πρωτοπορία μέχρι να αντιμετωπίσει πρόβλημα στα φρένα του κι έτσι περιορίστηκε στην τρίτη θέση.
2)Ott Tanak (+1)
Ο Εσθονός είναι άξιος αντίπαλος για την κατάκτηση του πρωταθλήματος, αφού πήρε την πρώτη νίκη της καριέρας του στην Σαρδηνία, ενώ στην Πολωνία πάλευε για την δεύτερη συνεχόμενη νίκη του με τον Neuville, μέχρι την στιγμή που έκανε ένα τραγικό λάθος την 3η μέρα και τέθηκε εκτός αγώνα.
3)Jari-Matti Latvala(+1)
Ο πρώην οδηγός της Volkswagen έχει δείξει ένα εντελώς διαφορετικό πρόσωπο, αφού στον αγώνα της Σαρδηνίας τερμάτισε στην δεύτερη θέση και στην Πολωνία βρισκόταν στην τρίτη θέση μέχρι την στιγμή που το Toyota Yaris WRC είχε ηλεκτρικό πρόβλημα, με αποτέλεσμα να μην μπορεί να συνεχίσει.
4)Dani Sordo(+4)
Ο Ισπανός βρίσκεται σε αυτή τη θέση, διότι στην Πολωνία τερμάτισε τέταρτος, ενώ τις δύο τελευταίες μέρες στην Σαρδηνία ήταν ιδιαίτερα ανταγωνιστικός, παρά το γεγονός ότι έχασε αρκετό χρόνο την 2η μέρα λόγω προβλήματος στο turbo του Hyundai i20 Coupe WRC.
Ο rookie της Toyota έδειξε στην Σαρδηνία ότι έχει πολύ μέλλον στο WRC, τερματίζοντας στην 4η θέση στην Σαρδηνία και κάνοντας τους 6 ταχύτερους χρόνους στις ειδικές συμπεριλαμβανομένης και της Power Stage. Αντίθετα, στην Πολωνία, βρισκόταν στην πέμπτη θέση μέχρι την στιγμή που τραυμάτισε την ανάρτηση του Toyota Yaris WRC και έπρεπε να εγκαταλείψει.
6)Sebastien Ogier(-5)
Ο τετράκις Παγκόσμιος Πρωταθλητής φαίνεται εντελώς «χαμένος» στους δύο τελευταίους αγώνες, διότι στην Σαρδηνία βρισκόταν στην έβδομη θέση, αλλά κατάφερε να τερματίσει στην πέμπτη θέση εκμεταλλευόμενος τα προβλήματα των άλλων οδηγών. Στην Πολωνία, ο ίδιος παραδέχτηκε ότι δεν του άξιζε η τρίτη θέση, αφού δεν έκανε ανταγωνιστικούς χρόνους στις περισσότερες ειδικές και έκανε ένα τρομερό λάθος, με αποτέλεσμα να βγει ο μπροστινός προφυλακτήρας του Fiesta RS WRC.
7)Juho Hanninen(+4)
Ο Φινλανδός έδειξε ένα εντελώς διαφορετικό πρόσωπο στην Σαρδηνία, κάνοντας ανταγωνιστικούς χρόνους και φτάνοντας στο σημείο να διεκδικεί την δεύτερη θέση έως ότου από δικό του λάθος, έκανε ζημιά στο μπροστινό τμήμα του Yaris WRC, ειδικά στο ψυγείο, ενώ τελικά περιορίστηκε στην έκτη θέση. Από την άλλη πλευρά, στην Πολωνία ήταν αρκετά χαμένος και κατάφερε να κλείσει την δεκάδα, χάνοντας αρκετό χρόνο με το πρόβλημα στον κινητήρα του Yaris WRC και αποφεύγοντας τα λάθη.
8)Hayden Paddon(+1)
Ο Kiwi τερμάτισε στην δεύτερη θέση στην Πολωνία εκμεταλλευόμενος τις εγκαταλείψεις των Tanak και Latvala, ενώ πάλευε για την πρώτη θέση στο νησί της Ιταλίας, έχοντας μεγάλη διαφορά από τον δεύτερο μέχρι την στιγμή που έκανε ένα τρομερό λάθος, το οποίο τον έθεσε εκτός διεκδίκησης της πρώτης θέσης, αφού έσπασε η δεξιά πίσω ανάρτηση και έπιασε φωτιά σε αυτό το σημείο. Παρά το γεγονός ότι μπήκε την τελευταία μέρα με τους κανονισμούς του rally 2, έκανε για ακόμα μία φορά λάθος και προκάλεσε μεγάλη ζημιά στο μπροστινό τμήμα του i20 Coupe WRC.
9)Mads Ostberg:
Ο Νορβηγός φέτος αγωνίζεται με το ιδιωτικό Ford Fiesta RS WRC δείχνοντας ταχύτητα αλλά δεν έχει καταφέρει να πάρει κάποιο καλό αποτέλεσμα εξαιτίας, κυρίως, κλαταρισμάτων αλλά και λαθών του. Στην Σαρδηνία είχε κλατάρισμα ενώ έσπασε και την ανάρτηση του Fiesta. Στην Πολωνία η θέση εκκίνησης δεν τον βόλεψε καθόλου και δεν κατάφερε να είναι ανταγωνιστικός.
10)Kris Meeke(-5)
Ο Ιρλανδός της Citroen δείχνει ότι έχει την ταχύτητα, τόσο ο ίδιος, όσο και το C3 αλλά δεν έχει την σταθερότητα. Για δεύτερο συνεχόμενο αγώνα στην Σαρδηνία είχε έξοδο την ώρα που βρισκόταν στην πρώτη θέση, έτσι ο Yves Matton του έδωσε «ρεπό» για το Rally Πολωνίας, με τον Meeke να επιστρέφει στο Rally Φινλανδίας, όπου νίκησε το 2016.
11)Elfyn Evans(-4)
Ο Ουαλός με το Fiesta της DMACK έχει κάνει δύο κακούς αγώνες. Στην Πορτογαλία εγκατέλειψε μετά από έξοδο στην 4η ειδική διαδρομή ενώ στην Πολωνία δεν μπόρεσε να προσαρμοστεί ποτέ στις συνθήκες του αγώνα.
12)Craig Breen(-6)
O δεύτερος Ιρλανδός της Citroen εγκατέλειψε μετά από πρόβλημα στο κιβώτιο του C3 WRC στην Σαρδηνία, αφού χτύπησε σε έναν βράχο, ενώ στην Πολωνία, μετά το σπασμένο ημιαξόνιο δυσκολεύτηκε να βρει την αίσθηση και τον ρυθμό που θα ήθελε να είχε.
13)Stephane Lefebvre(-3)
Ο Γάλλος δεν αγωνίστηκε στο Rally Σαρδηνίας, αφού την θέση του πήρε ο Andreas Mikkelsen, αλλά έκανε την έκπληξη στο Rally Πολωνίας, όπου τερμάτισε πέμπτος όντας ο ταχύτερος οδηγός της Citroen.
Ο νεοφερμένος στην Citroen Νορβηγός δεν θυμίζει σε τίποτα τον περσινό -γρήγορο- Mikkelsen. Στην Σαρδηνία έκανε έναν «αναγνωριστικό» αγώνα, όπως δήλωσε, ενώ στην Πολωνία μετά την έξοδο που είχε την Παρασκευή δεν κατάφερε να είναι καθόλου ανταγωνιστικός.
Ο νεαρός Φινλανδός έπιασε τον στόχο που είχε για το Rally Πολωνίας και πάει με καλή ψυχολογία στον αγώνα της πατρίδας του.
1)Hyundai
Η Κορεάτικη ομάδα παρά τα μερικά προβλήματα αξιοπιστίας που την ταλαιπώρησαν στην Σαρδηνία, κατάφερε να κάνει το 1-2 στην Πολωνία κλείνοντας την βαθμολογική διαφορά από την M-Sport στο πρωτάθλημα κατασκευαστών, έχοντας βάλει πλώρη για τον πρώτο τίτλο της.
2)M-Sport
Η Βρετανική, ιδιωτική ομάδα, προσπαθεί με ότι μέσα έχει να κρατηθεί στην πρώτη θέση του πρωταθλήματος κατασκευαστών, αλλά και να χαρίσει στον Ogier τον 5ο συνεχόμενο τίτλο του. Κατάφερε να πάρει μία νίκη με τον Ott Tanak σε αυτούς τους δύο αγώνες, βλέποντας την Hyundai να πλησιάζει.
3)Toyota
Η Ιαπωνική ομάδα έκανε το 2-4 στην Σαρδηνία με τους Latvala και Lappi αλλά στην Πολωνία ταλαιπωρήθηκε από αρκετά μηχανικά προβλήματα.
4)Citroen
Οι Γάλλοι φαίνεται να έχουν έλλειψη κάποιου σταθερού και ταυτόχρονα γρήγορου οδηγού. Ελπίζουν με το «ρεπό» αυτό ο Meeke να βρει τον περσινό του εαυτό και να επιστρέψει στις νίκες.
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify