WRC 2018 – Power Ranking (μέρος 2ο)

WRCcars at Rally Argentina 2018

Από το ξεκίνημα της σεζόν μέχρι και σήμερα έχουν περάσει πέντε αγώνες, και τρεις από το προηγούμενο Power Ranking. Επομένως, είναι μία καλή ευκαιρία να δούμε πώς έχει αλλάξει η δυναμική των οδηγών, αλλά και των ομάδων.

1) Sebastien Ogier (+4)

Ο Γάλλος έδειξε τα δόντια του στους δύο από τους τρεις αγώνες, αφού κέρδισε στο Μεξικό αλλά και εντός έδρας στην Κορσική. Ο 5 φορές παγκόσμιος πρωταθλητής έκανε δύο πολύ καλές εμφανίσεις και πήρε μία ανάσα στην βαθμολογία από τον δεύτερο Thierry Neuville.

2) Sebastien Loeb (-)

Ο 9 φορές παγκόσμιος πρωταθλητής επέστρεψε στο WRC μετά από απουσία 3 ετών και έδειξε ότι δεν έχασε τίποτα από την ταχύτητα του. Στο Μεξικό βρέθηκε να προηγείται στον αγώνα αλλά ένα κλατάρισμα τον έριξε αρκετά πίσω. Στην πρώτη ειδική της Κορσικής ήταν ο μόνος που μπόρεσε να μείνει κοντά στο Ogier, ωστόσο, ένα λάθος στην επόμενη ειδική τον ανάγκασε να συνεχίσει με rally2. Επέστρεψε το Σάββατο και κέρδισε κερδίζοντας ειδικές.

3) Ott Tanak (-2)

Ο Εσθονός ήταν άτυχος στο Μεξικό αφού τον πρόδωσε το turbo του Yaris WRC και αναγκάστηκε να εγκαταλείψει. Στην Κορσική επέστρεψε πιο δυνατός τερματίζοντας στην δεύτερη θέση, ενώ στην Αργεντινή πήρε την πρώτη του νίκη με την Toyota, αφού κυριάρχησε όλες τις μέρες του αγώνα.

4) Thierry Neuville (-2)

Στο Μεξικό ο Βέλγος εκκινούσε πρώτος, αφού ήταν πρώτος στην βαθμολογία αλλά κατάφερε να τερματίσει στην 6η θέση και να πάρει πολύτιμους βαθμούς. Στην Κορσική κατάφερε να βρεθεί στην τρίτη θέση του βάθρου, και συνέχισε με μία δεύτερη θέση στην Αργεντινή και βρίσκεται μόλις 10 βαθμούς πίσω από τον Ogier.

5) Kris Meeke (+3)

Ο Βόρειοϊρλανδός θα μπορούσε να έχει κατακτήσει την νίκη στο Μεξικό αλλά μερικά δικά του λάθη τον περιόρισαν στην τρίτη. Στην Κορσική μαχόταν για την 2η θέση αλλά ένα λάθος σημείωσης από τον Paul Nagle τον έστειλε εκτός δρόμου. Στην Αργεντινή φάνηκε εξίσου ανταγωνιστικός αλλά ένα κλατάρισμα τον έριξε πίσω στην κατάταξη.

6) Dani Sordo (-)

Ο Ισπανός είναι ίσως η έκπληξη της χρονιάς μέχρι τώρα, αφού στο Μεξικό βρέθηκε ακόμα και στην πρώτη θέση αλλά κατάφερε να πάρει την δεύτερη. Στην Κορσική δεν ήταν τόσο δυνατός όσο θα περίμενε κανείς αλλά ήταν αρκετά ανταγωνιστικός στην Αργεντινή, τερματίζοντας τρίτος.

7) Esapekka Lappi (-1)

Στην πρώτη του συμμετοχή στο Rally Μεξικού ο Φινλανδός δεν τα πήγε καθόλου καλά, αφού πέρα από την απειρία του, το Yaris WRC με τα προβλήματα που έβγαλε δεν τον βοήθησε. Στην Κορσική ήταν αρκετά ανταγωνιστικός, αφού κατάφερε να σημειώσει πολύ καλούς χρόνους, κερδίζοντας ειδικές. Στην Αργεντινή ήταν επίσης ανταγωνιστικός αλλά τα 4 κλαταρίσματα δεν του επέτρεψαν να παλέψει για κάτι καλύτερο από την 8η θέση.

8) Jari-Matti Latvala (-1)

Ο Φινλανδός δεν συνεχίζει καθόλου καλά την σεζόν του, αφού μετρά δύο εγκαταλείψεις σε τρεις αγώνες. Στο Μεξικό το Yaris WRC αντιμετώπισε τα ίδια προβλήματα με πέρσι, αλλά τον πρόδωσε και ο εναλλάκτης, με αποτέλεσμα να εγκαταλείψει. Επέστρεψε και κατάφερε να φύγει με 8 βαθμούς. Στην Κορσική μόλις κατάφερε να βρει ρυθμό είχε έξοδο και κατέστρεψε στο αυτοκίνητο του. Στην Αργεντινή έγινε, σχεδόν, πάλι το ίδιο. Μόλις βρήκε ρυθμό κατέστρεψε την εμπρός δεξιά ανάρτηση και τέθηκε εκτός αγώνα.

9) Andreas Mikkelsen (+6)

Ο Νορβηγός στους δύο από τους τρεις αγώνες ήταν στο πουθενά. Στο Μεξικό η σειρά εκκίνησης τον ευνοούσε αλλά δεν κατάφερε να φανεί ανταγωνιστικός. Στην Κορσική ήταν ακόμα χειρότερα, αφού οι χρόνοι του ήταν πιο κοντά σε αυτούς του Bryan Bouffier παρά των υπόλοιπων εργοστασιακών οδηγών. Στην Αργεντινή κατάφερε να επιστρέψει στην φόρμα του αλλά ένα κλατάρισμα τον περιόρισε στην 5η θέση.

10) Elfyn Evans (+1)

Ο Ουαλός δεν έχει καταφέρει να φανεί ανταγωνιστικός σε κανέναν από τους 5 αγώνες, αλλά καταφέρνει να τερματίσει και να φέρει βαθμούς στην ομάδα του.

11) Teemu Suninen (-)

Ο νεαρός Φινλανδός εκμεταλλεύεται την ευκαιρία που του προσφέρει ο Malcolm Wilson και μαζεύει εμπειρίες,.

12) Craig Breen (-)

Ο Ιρλανδός έμεινε εκτός για δύο από τους τρεις αγώνες, αφού την θέση του πήρε ο Sebastien Loeb. Στην Αργεντινή που επέστρεψε έδειξε ανταγωνιστικός αλλά ένα λάθος στην ομίχλη της 11ης ειδικής τον ανάγκασε να εγκαταλείψει.

 

Ομάδες:

1) Hyundai (+1)

Οι Κορεάτες έχουν καταφέρει να ανακάμψουν και να πάρουν την πρωτοπορία στο πρωτάθλημα κατασκευαστών, καταφέρνοντας να δείξουν ανταγωνιστικοί σε όλες τις επιφάνειες.

2) M-Sport (+3)

Φέτος η ομάδα του Malcolm Wilson φαίνεται ότι παλεύει με ένα οδηγό για το πρωτάθλημα, αφού οι Evans και Suninen είναι μακριά από τον ανταγωνισμό. Ωστόσο, οι αναβαθμίσεις που έφερε στο Fiesta WRC δούλεψαν και με το παραπάνω

3) Toyota (-2)

Η ομάδα του Tommi Makinen, μετά και την νίκη στην Αργεντινή, φαίνεται να βρίσκει την ταχύτητα της αλλά θα πρέπει να αυξήσει και την σταθερότητα της.

4) Citroen (-1)

Οι Γάλλοι δείχνουν ανταγωνιστικοί αλλά λίγο οι ατυχίες, λίγο τα λάθη δεν τους έχουν επιτρέψει να πάρουν την χαρά της νίκης φέτος.

Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify

Total
0
Shares
Previous Article

MotoGP: Το πρόγραμμα του GP Ισπανίας

Next Article

Κοντά σε αγώνα στο Μαϊάμι το 2019 η Formula 1

Related Posts