WRC 2018 – Power Ranking (Μέρος 3ο)

Από το τελευταίο Power Ranking του WRC έχουν περάσει δύο αγώνες, οι οποίοι άλλαξαν όλη την τροπή του πρωταθλήματος με την διαφορά του Sebastien Ogier να γκρεμίζεται, και τον Thierry Neuville να παίρνει τα ηνία. Κατατάσσουμε οδηγούς κι ομάδες με βάση την απόδοσή τους.

1. Thierry Neuville (+3)

Ο Βέλγος έκανε δύο εξαιρετικούς αγώνες, και μετρά ισάριθμες νίκες, έχοντας δημιουργήσει διαφορά 27 βαθμών από τον Ogier. Στην Πορτογαλία έκανε το comeback στις νίκες, μετά την Σουηδία και σε συνδυασμό με την εγκατάλειψη του Γάλλου, πήρε την πρώτη θέση στην βαθμολογία. Στην Σαρδηνία έκανε μία εξαιρετική εμφάνιση, ειδικά από το Σάββατο και μετά, έδωσε μία επική μάχη με τον Ogier, την οποία κέρδισε στα ίσια. Έτσι το καλοκαιρινό διάλειμμα τον βρίσκει με μία αρκετά μεγάλη διαφορά, αφήνοντας τον Ogier να σκέφτεται πως θα την μειώσει.

2. Andreas Mikkelsen (+7)

Ο Νορβηγός επιτέλους βρήκε το i20 Coupe WRC. Τόσο στην Πορτογαλία, όσο και στην Σαρδηνία ήταν αρκετά ανταγωνιστικός αλλά την μία φορά η υδραυλική υποβοήθηση στο τιμόνι και την άλλη το κιβώτιο ταχυτήτων του στέρησαν ένα καλό αποτέλεσμα. Μπορεί μέχρι στιγμής να μην έχει συνεισφέρει αυτά που θα ήθελε η ομάδα όταν υπέγραφε μαζί του, αλλά το ότι βρήκε τα πατήματα του με το i20 είναι πολύ θετικό για το υπόλοιπο της σεζόν.

3. Sebastien Ogier (-2)

Ο Γάλλος βρίσκεται για πρώτη φορά σε αυτή την θέση σε αυτή την φάση του πρωταθλήματος και όλοι περιμένουν την αντίδραση του μετά την καλοκαιρινή διακοπή. Στην Πορτογαλία, ένα από τα σπάνια οδηγικά λάθη που κάνει τον έστειλε εκτός δρόμου, με αποτέλεσμα να φύγει με μηδέν βαθμούς από τον αγώνα. Στην Σαρδηνία το ξεκίνημα του ήταν κάπως νωθρό, αλλά στην συνέχεια κατάφερε να βρεθεί στην κορυφή, με τον Neuville να του την κλέβει στην τελευταία ειδική. Το άγχος του Ogier φάνηκε στο τέλος της προτελευταίας ειδικής, όπου και ξέχασε το καρνέ του χρόνου, με τους αγωνοδίκες να του επιβάλουν χρηματικό πρόστιμο (όπως και στον Ingrassia) αλλά και αφαίρεση βαθμών με αναστολή. Για να καταφέρει να πάρει τον 6ο του τίτλο φέτος θα πρέπει να γυρίσει από το καλοκαιρινό διάλειμμα πιο έτοιμος από ποτέ,να πιέσει, να πάρει ρίσκα έτσι ώστε να αγχώσει τον Neuville.

4. Ott Tanak (-1)

Ο Εσθονός μπορεί να είχε δύο εγκαταλείψεις στους δύο τελευταίους αγώνες, αλλά αυτό δεν δείχνει σε καμία περίπτωση την ταχύτητα του. Στην Πορτογαλία ήταν άτυχος, αφού χτύπησε μία πέτρα που βρισκόταν στην αγωνιστική γραμμή, ενώ στην Σαρδηνία, στην τελευταία ειδική της Παρασκευής προσγειώθηκε με τον εμπρός προφυλακτήρα μετά από ένα άλμα προκαλώντας ζημιά στον κινητήρα του Yaris WRC. Με την δεύτερη συνεχόμενη εγκατάλειψη έβαλε τέλος σε όποια ελπίδα είχε για το φετινό πρωτάθλημα.

5. Esapekka Lappi (+2)

Ο Φινλανδός της Toyota έχει συμπληρώσει πλέον μία πλήρη σεζόν στο WRC, στο Rally Πορτογαλίας. Στην Πορτογαλία είχε στόχο να τερματίσει στο βάθρο αλλά δεν τα κατάφερε, αφού στην αρχή δεν ήταν αρκετά «γενναίος» για να πιέσει και στην συνέχεια είχε πρόβλημα με ένα από τους πίσω αποσβεστήρες. Ωστόσο, έμεινε στον δρόμο και πήρε την 5η θέση. Στην Σαρδηνία πήγε με τον ίδιο στόχο, το οποίο κατάφερε να πιάσει στο τέλος. Ξεκίνησε πάλι νωθρά, αλλά το πρόβλημα ήταν στο Yaris WRC, το οποίο δεν δούλευε σωστά στα πολύ αργά και γλυστερά κομμάτια. Στην συνέχεια έδωσε μάχη με τον Latvala, η οποία έληξε το Σάββατο μετά και την εγκατάλειψη του.

6. Teemu Suninen (-)

Ο νεαρός Φινλανδός της M-Sport έδειξε και πάλι ανταγωνιστικός, αφού πήρε το πρώτο του βάθρο στο WRC στην Πορτογαλία και συνέχισε ανταγωνιστικά και στην Σαρδηνία. Στην ειδική που εγκατέλειψε και ο Tanak είχε έξοδο, την στιγμή που βρισκόταν στην τρίτη θέση. Επόμενος σταθμός ο αγώνας της πατρίδας του, που σίγουρα θα είναι ανταγωνιστικός.

7. Craig Breen (-)

Ο Ιρλανδός της Citroen ήταν πολύ δυνατός στο Rally Πορτογαλίας, αφού μαχόταν για τις πρώτες θέσεις μέχρι το κλατάρισμα στην 7η ειδική. Όλα έδειχναν ότι η θέση εκκίνησης στην Σαρδηνία θα ήταν υπέρ του, αλλά η βροχή το ανέτρεψε. Το C3 WRC έσβηνε μόνο του στις πολύ αργές στροφές, αλλά και μερικά μικρά λάθη από τον ίδιο τον περιόρισαν στις χαμηλές βαθμολογικά θέσεις.

8. Mads Ostberg (-)

Ο Νορβηγός έκανε δύο καλές εμφανίσεις αν αναλογιστεί κανείς την εμπειρία του με το C3 WRC, φέρνοντας βαθμούς στην ομάδα του. Στην Σαρδηνία έδινε μάχη για την 5η και έπειτα για την 4η θέση με τον Paddon αλλά την Κυριακή έκανε το βήμα πίσω γιατί ήθελε να διασφαλίσει τον τερματισμό του. Λογικά θα τον δούμε στο τιμόνι του C3 WRC και το υπόλοιπο της σεζόν.

9. Hayden Paddon (-)

Δεν ξεκίνησε όπως θα ήθελε το Rally Πορτογαλίας ο Νεοζηλανδός, αφού στην 7η ειδική διαδρομή είχε μία σφοδρή έξοδο, με αποτέλεσμα να εγκαταλείψει και να μεταφερθεί στο νοσοκομείο. Πριν την έξοδο βρισκόταν στην πρώτη θέση. Παρά το χτύπημα στην μέση του επέστρεψε στην Σαρδηνία και έδειξε αρκετά δυνατός, δίνοντας μία ωραία μάχη με τον Ostberg, την οποία νίκησε.

10. Elfyn Evans (+0)

Ο Ουαλός της M-Sport έχει ξαναβρεί την ταχύτητα του, αφού στην Πορτογαλία τερμάτισε στην τρίτη θέση, παίρνοντας το πρώτο του φετινό βάθρο. Στην Σαρδηνία ξεκίνησε με καλό ρυθμό στην πρώτη ειδική, αλλά ένα λάθος τον ανάγκασε να χάσει 13 λεπτά, χάνοντας όποια ελπίδα για καλό αποτέλεσμα.

11. Jari-Matti Latvala (-3)

Ο Φινλανδός μετρά δύο εγκαταλείψεις στους δύο αυτούς αγώνες. Στην Πορτογαλία αναγκάστηκε να εγκαταλείψει από σπασμένη ανάρτηση μόλις στην 3η ειδική διαδρομή, ενώ στην Σαρδηνία το Yaris WRC κόλλησε στο stage mode, με αποτέλεσμα να μείνει από μπαταρία. Στον αγώνα της Ιταλίας πήγε καλύτερα προετοιμασμένος, έτσι ώστε να προστατεύσει το αυτοκίνητο του και να τερματίσει, αλλά όλα αυτά μέχρι την τελευταία ειδική του Σαββάτου.

Dani Sordo (-)

Ο Ισπανός έτρεξε μόνο στην Πορτογαλία, όπου και τερμάτισε στην 4η θέση, ενώ θα επιστρέψει στο τιμόνι του i20 coupe WRC στον αγώνα της Γερμανίας.

– Kris Meeke (-)

Ο Βόρειοιρλανδός είναι παρελθόν από την Citroen, αφού η ομάδα πήρε την απόφαση να λύσει την συνεργασία τους μετά την έξοδο που είχε στο Rally Πορτογαλίας.

 

Ομάδες:

1. Hyundai (+0)

Οι Κορεάτες φέτος είναι ξεκάθαρα η πρώτη δύναμη, και αν δεν αλλάξει κάτι πάνε για το πρώτο τους πρωτάθλημα κατασκευαστών.

2. M-Sport (+0)

Η Βρετανική ομάδα πάλευε με έναν οδηγό μέχρι τώρα στο πρωτάθλημα, αλλά οι Evans και Suninen δείχνουν να ανεβάζουν ταχύτητα, και αυτό είναι το μόνο που μπορεί να τους βοηθήσει στην μάχη με την Hyundai.

3. Citroen (+1)

Η εικόνα του C3 WRC είναι σαφώς βελτιωμένη από πέρσι, αλλά στους δύο τελευταίους αγώνες οι συνθήκες δεν του έχουν επιτρέψει να παλέψει για τις πρώτες θέσεις.

4. Toyota (-1)

Τα προβλήματα αξιοπιστίας της Ιαπωνικής ομάδας αντί να λύνονται φαίνεται να μένουν και να επεκτίνονται. Επίσης στους αγώνες δείχνει έτοιμη το Σάββατο, με τους οδηγούς της να κάνουν παράπονα τις Παρασκευές.

Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify

Total
0
Shares
Previous Article

Υψηλοί οι στόχοι της Honda για τη νέα της συνεργασία με την Red Bull

Next Article

Ανακοινώθηκαν οι επιλογές ελαστικών για το Αυστριακό GP

Related Posts