O Thierry Neuville ξεκίνησε με εντυπωσιακό τρόπο τη χρονιά.Κέρδισε την qualifying stage και έγραφε χρόνους στην πεντάδα στο Μόντε Kάρλο,τερμάτισε 5ος στη Σουηδία και πήρε το 1ο βάθρο της καριέρας του στο Μεξικό.
To wrc.com του έθεσε κάποιες προσωπικές ερωτήσεις.
Διαβάστε τη συνένετευξη του ταλαντούχου Βέλγου της M-Sport:
1)Τι κάνεις 30″ πριν ξεκινήσεις μια ειδική διαδρομή;
“Με 30″ να απομένουν,ελέγχω τα γυαλιά μου να βεβαιωθώ ότι είναι στη σωστή θέση – και ότι δείχνουν ωραία για τα onboard πλάνα(γέλια).Μετά ελέγχω τις ζώνες ασφαλείας για τελευταία φορά.Αν πάμε για μεγάλη μάχη,όπως όταν κυνηγούσαμε τον Mikko την τελευταία ημέρα στο Μεξικό,τότε βεβαιώνομαι ότι είναι πιο σφικτές.Με 15″ να απομένουν βάζω στο αυτοκίνητο 1η σχέση.Όταν το ρολόι δείχνει 10″ πατάω το κουμπί ώθησης.Στα 7″ ενεργοποιώ το launch control,στα 6″ πατάω γκάζι και στο μηδέν φεύγουμε”.
2)Εκτός απ΄τον συνοδηγό σου,ποιο είναι το πιο σημαντικό μέλος της ομάδας σου;
“Όλοι είναι σημαντικοί – οι τεχνικοί,ο συντονιστής μας,οι άνθρωποι φιλοξενίας,αυτοί του promotion,o Mick o μάγειρας… αλλά κατά τη διάρκεια του αγώνα επικοινωνούμε περισσότερο με τους μηχανικούς μας.Μιλάμε για το set-up του αυτοκινήτου και άλλα σημαντικά πράγματα.Ο μηχανικός μου,Tom Fowler,είναι πολύ σημαντικός στον αγώνα.Και καθώς είναι πολύ έξυπνος,είναι επιπλέον πολύ καλός και διασκεδαστικός άνθρωπος – ένα καλό άτομο να έχεις κοντά σου”.
3)Eίσαι προληπτικός;Aν είσαι,κουβαλάς κάτι τυχερό στο αυτοκίνητο σου;
“Καθόλου αλλά είναι αλήθεια ότι είχαμε ένα παιχνίδι,μια Ιαπωνική γάτα,στο αυτοκίνητο το 2011 και το 2012.Ήταν ένα δώρο από έναν φίλο στην Ιαπωνία και μας βοήθησε αρκετά καλά τα προηγούμενα 2 χρόνια”.
4)Ποια είναι η πιο δύσκολη ειδική στο WRC;
“Δεν υπάρχει απορία γι΄αυτό και είμαι σίγουρος ότι πολλοί οδηγοί θα συμφωνήσουν μαζί μου – η Ouninpohja στη Φινλανδία.Είναι μια ειδική που πραγματικά κάνει την καρδιά σου να χτυπά στην εκκίνηση αλλά αν την τρέξεις σωστά είναι ένα εκπληκτικό συναίσθημα και αισθάνεσαι σαν πραγματικά να έχεις επιτύχει κάτι”.
5)Ποια ήταν η καλύτερη στιγμή της καριέρας σου στο WRC μέχρι στιγμής;
“Ελπίζω οι καλύτερες στιγμές να μην έχουν έρθει ακόμα αλλά προς το παρόν το 1ο μου βάθρο στο WRC στο Μεξικό ήταν μια φανταστική στιγμή για εμένα.Ήταν ο πρώτος μου χωμάτινος αγώνας με το Fiesta και πιστεύω είχαμε τη σωστή ισορροπία.Είμασταν έξυπνοι,αλλά δεν φοβηθήκαμε να πιέσουμε όταν έπρεπε.Ένοιωσα πολύ άνετος όλο το Σ/Κ και πιστεύω φάνηκε”.
6)Αν δεν συμμετείχες στο WRC,ποιος οδηγός του WRC θα ήθελες να ήσουν;
“Mε 9 τίτλους στο όνομα του,δεν πιστεύω πολλοί οδηγοί να έχαναν την ευκαιρία να μπουν στα παπούτσια του Sebastien Loeb.Όχι απλά είναι αναμφισβήτητα ο μεγαλύτερος οδηγός που έχει βγει στα rally αλλά είναι επίσης ένας πολύ καλός τύπος που κάνει πολλά για το άθλημα”.
7)Ποια ήταν η πιο τρομακτική στιγμή της καριέρας σου μέχρι στιγμής;
“Η σύγκρουση μου στην Γερμανία το 2012 – σχεδόν χτυπήσαμε ένα δέντρο και αυτό είναι το τελευταίο που θες να χτυπήσεις με ένα αυτοκίνητο rally σε πλήρη ταχύτητα.Δεν περίμενα ότι θα βγαίναμε εκτός σ΄εκείνη τη στροφή.Στις σημειώσεις μου την είχα σαν “εύκολη δεξιά,flat-out” αλλά όταν φτάσαμε εκεί σύντομα ανακάλυψα ότι σαφώς δεν ήταν flat-out.Φοβήθηκα πολύ γρήγορα αλλά ευτυχώς είμασταν ΟΚ και σίγουρα δεν θα πάρουμε ξανά αυτή τη στροφή με τέτοια ταχύτητα φέτος”.
8)Ποιο ήταν το καλύτερο δώρο γενεθλίων που δέχτηκες;
“To 2009 μου έκαναν δώρο για τα γενέθλια μου την πρώτη μου οδήγηση με αυτοκίνητο S2000 στο Ypres στο Βέλγιο.Ήταν πολύ ωραία στιγμή και επιλέχτηκα απ΄τα Βελγικά μέσα ενημέρωσης να οδηγήσω το αυτοκίνητο για την BF Goodrich”.
9)Tι θα έκανες αν δεν ήσουν οδηγός του WRC;
“Θα ήταν κάτι που θα είχε να κάνει με αυτοκίνητα – ίσως εκπαιδευτής σε σχολή αγωνιστικής οδήγησης ή κάτι τέτοιο.Ένα πράγμα όμως είναι σίγουρο,η ζωή μου δεν θα είχε το ίδιο νόημα που έχει τώρα”.
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify