Ένας ακόμα αγώνας του WRC ολοκληρώθηκε ωστόσο ο νικητής παρέμεινε ο ίδιος. Για 71η φορά στην καριέρα του ο Sebastien Loeb αναδείχθηκε νικητής σε αγώνα του WRC και πλέον έκανε ένα ακόμα βήμα για να στεφθεί και πάλι πρωταθλητής. Ο Γάλλος μπορεί να χρειάστηκε να φανεί ταχύς σε μόλις 6 από τις 22 ειδικές διαδρομές, ωστόσο αυτό το γεγονός δεν του στέρησε το δικαίωμα να φύγει νικητής από το Ακρόπολις πράγμα που άλλωστε φάνηκε και στους πανυγηρισμούς του μετά και την επικράτηση του στην Power Stage που σήμανε το τέλος του Εθνικού μας αγώνα.
Φυσικά, όπως όλοι είδαμε καθ’ όλη την διάρκεια του αγώνα ο Loeb πιέστηκε από τους άμεσους αντιπάλους του. Πάραυτα όμως ο Γάλλος δεν ‘έσπασε’ υπό πίεση όπως άλλωστε έχει πράξει πολλάκις στο παρελθόν. Και αυτοί δεν θα μπορούσαν να είναι οι οδηγοί της Ford, Jari-Matti Latvala και Petter Solberg. Βέβαια θα αναρωτηθήκατε γιατί αφήνουμε ‘απ’ έξω’ τον team mate του Loeb, Mikko Hirvonen. Γνώμη μας είναι(μάλλον περισσότερο προσωπική για μην εμπλακεί σε όλο αυτό κάποιος συνάδελφος του site άθελα του) πως ο Hirvonen βρίσκεται στην Citroen από την ημέρα που έβαλε την υπογραφή του, περισσότερο για να βοηθάει τον Γάλλο παρά να μπένει εμπόδιο του, σε μια ομάδα που είναι κομμένη και ραμμένη στα μέτρα του πολύπρωταθλητή Loeb. Και για ένα ακόμα αγώνα ο Φινλανδός τα κατάφερε περίφημα και με την σωστή στρατηγική που ακολουθεί πάντα, περίμενε μέχρι να ‘καταστραφούν’ οι αντίπαλοι του και να αναριχηθεί 2ος όπου και ολοκήρωσε τον αγώνα.
Στα της Ford τώρα και η λέξη ‘γκαντεμιά’ δείχνει πως θα πλανάται για πολύ καιρό ακόμα πάνω από το στρατόπεδο της Βρετανικής ομάδας. Το Fiesta RS WRC στα χέρια των επίσημων οδηγών της ομάδας Latvala-Solberg έδειξε ξανά πως έχει την ταχύτητα και τον ρυθμό να ακολουθήσει τα Citroen αλλά μέχρι εκεί. Ο Latvala ξεκίνησε το Ακρόπολις δυναμικά, αλλά ένα κλατάρισμα το Σάββατο τον έθεσε εκτός μάχης παραδίδοντας την σκυτάλη στον Solberg, με τον Φινλανδό για ένα ακόμα αγώνα να μένει με τον ενθουσιασμό. Από την άλλη, ο Νορβηγός συνάδελφος του στην Ford τα πήγαινε περίφημα μέχρι και την τελευταία ημέρα φτάνοντας αρκετά κοντά στον Loeb για να τον πιέσει ωστόσο αυτή η πίεση τον ανάγκασε σε λάθος και τον οδήγησε σε εγκατάλειψη. Η Βρετανική ομάδα δείχνει να έχει χάσει το τρένο, όντας 73 βαθμούς πίσω από την Citroen και με τους οδηγούς της βλέποντας τον Loeb να διευρύνει το σερί νικών του, ειδικά και σε ένα αγώνα όπως το Ακρόπολις που παραδοσιακά η Ford είχε καλή παράδοση, τα περιθώρια στενέυουν για αυτούς δραματικά.
Τα Ράλι Νέας Ζηλανδίας και Φινλανδίας είναι αυτά που ακολουθούν και είναι μια καλή(ίσως και από τις τελευταίες)ευκαιρία για την Ford να ανακάμψει και να μειώσει την διαφορά από την κορυφή έαν φυσικά θέλουν να θεωρούν τους ευατούς τους διεκδικητές του τίτλου. Και με 3 ασφάλτινα Ράλι να υπολείπονται, εκεί που δηλαδή ο Loeb είναι απλά άσφαλτος, τότε μέχρι τον Αύγουστο όπου και θα λάβει μέρος το Ράλι Γερμανίας(ο 1ος καθαρά ασφάλτινος αγώνας για φέτος) οι άνθρωπου της Ford θα πρέπει να αναθεωρήσουν για να μη μάθουμε πρόωρα τον Πρωταθλητή για φέτος.
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify