O Jari-Matti Latvala είχε ένα δύσκολο τριήμερο στο οποίο προσπάθησε να κάνει τα πάντα ώστε να πιάσει τον φρενήρη ρυθμό του team-mate του Sebastien Ogier αλλά χωρίς επιτυχία.
Μετά την απογοήτευση της εγκατάλειψης του την τελευταία ημέρα του Ράλι Μόντε Κάρλο,ο Φινλανδός ήρθε στον 2ο αγώνα της χρονιάς με σκοπό να τερματίσει στο βάθρο.
Και πράγματι στο 1ο σκέλος ήταν 3ος έχοντας τον Loeb μόλις 1.7″ μπροστά του παρά κάποια προβλήματα που είχε με την ενδοεπικοινωνία στο 2ο loop.
Ωστόσο το Σάββατο ταλαιπωρήθηκε αρκετά και δεν είχε το ρυθμό να παραμείνει στην κορυφή.Άρχισε να χάνει έδαφος απ΄τον Loeb και σταδιακά βρέθηκε πίσω και απ΄τον Mads Ostberg.Αν και η διαφορά παρέμενε μικρή,εντούτοις ο Jari δεν κατάφερε ούτε την Κυριακή να νικήσει τον Νορβηγό της M-Sport και παραδεχόμενος την ήττα του τερμάτισε τον αγώνα στην 4η θέση,6.1″ μακριά απ΄το βάθρο και την ώρα που το έτερο Polo R WRC έπαιρνε θριαμβευτικά τη νίκη.
“Η οδήγηση μου δεν ήταν σπουδαία αυτό το τριήμερο“ δήλωσε ο Latvala στον τερματισμό.
“Ωστόσο είμαι χαρούμενος για την ομάδα της Volkswagen.Το να κερδίσεις αγώνα τόσο νωρίς στη χρονιά που κάνεις ντεμπούτο είναι κάτι πολύ ξεχωριστό.”
“Θα ήθελα να τερματίσω στο βάθρο και αυτό ήταν σίγουρα εφικτό εδώ στη Σουηδία με αυτό το αυτοκίνητο.Παρ΄όλα αυτά πρέπει να προσαρμόσω κάπως το οδηγικό μου στυλ.Τεράστιες φιλοφρονήσεις πηγαίνουν στον team-mate μου Sebastien Ogier που έδειξε τι ήταν δυνατό να γίνει.Ήταν πραγματικά εντυπωσιακός όλο το Σ/Κ.Θα κάνω τα πάντα ώστε να βρεθώ στο επίπεδο του στους επερχόμενους αγώνες.”
Την ίδια ώρα γράφοντας στην επίσημη σελίδα του στο facebook,ο Latvala εξήγησε περισσότερο τι είναι αυτό που χρειάζεται για να πλησιάσει τον Ogier.
“Συνειδητοποίησα ότι πρέπει να αλλάξω το οδηγικό μου στυλ αν θέλω να παλέψω για τη νίκη,το παλιό μου στυλ δεν δουλεύει πλέον.Πρέπει να είμαι πιο ακριβής.Είδα ότι το αυτοκίνητο είναι πιο μαλακό αλλά πρέπει να το αποδεχτώ αυτό”.
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify