Ο Dani Sordo ήταν ο οδηγός πάνω στον οποίο είχε επιλέξει ο David Richards να χτίσει τη νέα (τότε) ομάδα της Mini με την είσοδό της στο WRC το 2011. Ο Ισπανός, που θεωρείται ένας από τους πιο έμπειρους οδηγούς αυτή τη στιγμή στο χώρο, ανταποκρίθηκε τέλεια στο ρόλο του και όλη η μέχρι στιγμής πορεία του με την ομάδα της Mini είναι εξαιρετική, όμως τα προβλήματα μεταξύ Prodrive και BMW έχουν περιορίσει τόσο το πρόγραμμα όσο και την εξέλιξη του αυτοκινήτου, σε βαθμό που ο Dani δεν μπόρεσε να ακολουθήσει όλους τους φετινούς αγώνες όπως φαινόταν πέρσι.
Ο Sordo στην αρχή της σεζόν ήταν αρκετά απογοητευμένος με αυτήν την εξέλιξη, αφού ήταν ολοφάνερο ότι ο συνδυασμός μπορούσε να διεκδικήσει νίκες, όμως συνέχισε την προσπάθεια. Όλη τη διάρκεια της χρονιάς εμφανίζονται δημοσιεύματα που τον στέλνουν είτε στην VW, που ψάχνει τον οδηγό που θα πλαισιώνει τον Ogier, είτε στην Ford, με την κατάσταση γύρω από την παραμονή του Latvala να είναι περίεργη. Την ίδια ώρα ο ίδιος ο Ισπανός δηλώνει πιστός στην ομάδα του. ΄΄Αυτή είναι η ομάδα μου πλέον, θα περιμένω να ακούσω πρώτα τις προθέσεις τους και το τι θα κάνουν. Η ομάδα βρίσκεται στην καρδιά μου όπως και όλα τα μέλη της. Στην Prodrive υπάρχει πολλή εμπειρία, ο καθένας ξέρει τι ακριβώς κάνει. Για την ώρα δεν υπάρχει κάποια ενημέρωση για την επόμενη χρονιά. Ακούω καθημερινά διάφορα σενάρια όμως πρώτα θέλω να μάθω τα σχέδια της Mini.΄΄ σχολίασε ο Sordo όταν ρωτήθηκε για τις φήμες περί αποχώρησής του. Όσο για την πλήρη εμπλοκή, αυτό είναι κάτι που σίγουρα θα ήθελε. ΄΄Αν υπάρχει η δυνατότητα να ακολουθήσουμε όλους τους αγώνες θα ήταν πολύ καλό. Θέλω και πάλι να έχουμε πλήρη εμπλοκή.΄΄.
Βέβαια, η πιθανότητα να δούμε και πάλι πλήρη εργοστασιακή εμπλοκή από την Mini στο πρωτάθλημα δεν είναι κάτι απίθανο, αφού η είσοδος της VW ίσως φέρει την προβολή που αναζητούν οι άνθρωποι της BMW για να χρηματοδοτήσουν ξανά το project. Ο Kris Meeke, που έκανε κάποιες εντυπωσιακές εμφανίσεις πέρσι πίσω από το τιμόνι του JCW WRC, συνεχίζει το πρόγραμμα εξέλιξης του αυτοκινήτου, παρότι δεν συμμετέχει μέχρι τώρα σε κάποιον αγώνα.
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify