Το Παγκόσμιο Συμβούλιο Μηχανοκίνητου Αθλητισμού ενέκρινε την απόφαση οι κινητήρες στο WRC θα παραμείνουν οι ίδιοι και το 2022, ανακοινώνοντας παράλληλα και τον μοναδικό προμηθευτή των υβριδικών μερών.
Μετά την ανακοίνωση των πρώτων τεχνικών κανονισμών, είχε δημιουργηθεί το ερώτημα για το εάν οι ομάδες θα επέλεγαν να χρησιμοποιήσουν τους υπάρχον κινητήρες ή με κινητήρες με βάση αυτούς των αυτοκινήτων R5 (Rally2).
Η σκέψη αυτή υπήρχε για μείωση του κόστους, αλλά πηγή του Dirtfish.com, δήλωσε:
«Μπορεί πιθανότατα η δουλειά πάνω στους κινητήρες Rally2 (R5) να ήταν πιο οικονομική, αλλά θα υπήρχαν ερωτηματικά για την αξιοπιστία και ανθεκτικότητα τους.
«Θα χρειαζόμασταν περισσότερους τέτοιους κινητήρες για να βγάλουμε την σεζόν, ενώ μπορούμε να κάνουμε τους κινητήρες GRE (Global Race Engine) να αντέχουν περισσότερο.»
Η Toyota ήταν η μοναδική ομάδα που ήταν αντίθετη στην χρήση των Rally2 κινητήρων, με την M-Sport και την Hyundai να στηρίζουν την ιδέα.
Σύμφωνα με την ανακοίνωση η εταιρία που θα προμηθεύσει τα υβριδικά μέρη είναι η γερμανική Compact Dynamics.
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify