WRC: Πιστή στο ρόστερ της και για το 2025 η Toyota

Toyota WRC
Sebastien Ogier (FRA) and Vincent Landais (FRA) of team TOYOTA GAZOO RACING WRT, Elfyn Evans (GB) and Scott Martin (GB) of team TOYOTA GAZOO RACING WRT and Takamoto Katsuta (JPN) and Aaron Johnston (IRL) of team TOYOTA GAZOO RACING WRT seen during the FIA World Rally Championship in Lamia, Greece on September 5, 2024. // Jaanus Ree / Red Bull Content Pool // SI202409050689 // Usage for editorial use only //

Η Toyota Gazoo Racing WRT ανακοίνωσε σε εκδήλωση την σύνθεση της ομάδας για το 2025, με γνώριμα πρόσωπα αλλά με τροποποιημένους ρόλους.

Το πρωινό της Δευτέρας και μόλις μία μέρα μετά το τέλος της φετινής αγωνιστικής σεζόν και της κατάκτησης του τίτλου κατασκευαστών, η Toyota Gazoo Racing ανακοίνωσε σε εκδήλωση στην Ιαπωνία την σύνθεση των ομάδων rally της για το 2025. Το TotalRacing.gr ήταν εκεί για να παρακολουθήσει ζωντανά τις ανακοινώσεις του Ιάπωνα κατασκευαστή για την ερχόμενη σεζόν.

Ως ηγέτης της ομάδας ξεκινάει την χρονιά ο Elfyn Evans με τον έμπειρο Scott Martin. Ο Ουαλός οδηγός είχε μία σχετικά απογοητευτική χρονιά, κατακτώντας μόνο μία νίκη στο Rally Ιαπωνίας κυρίως χάρη στην έξοδο του Tanak και τα θέματα του Neuville. Σίγουρα θα έχει στόχο μία πιό σταθερή χρονιά με σαφώς περισσότερες νίκες και μία επιστροφή στην διεκδίκηση πρωταθλημάτων. Η φήμη λέει πως ο Evans δεν συνήθισε ποτέ τα χαρακτηριστικά των Rally1 αυτοκινήτων, και πως από του χρόνου με την έλλειψη hybrid και με χαμηλότερο βάρος ίσως ξαναβρεί τον παλιό καλό εαυτό του.

Σαν δεύτερος οδηγός πλέον παρουσιάστηκε ο Takamoto Katsuta, με τον Ιάπωνα να δηλώνει πως η ερχόμενη χρονιά θα είναι και η πιο κρίσιμη της καριέρας του, με τα αποτελέσματα να πρέπει να βελτιωθούν και με τον ίδιο να πρέπει βρίσκεται πιο πολλές φορές στο βάθρο. Ο Ιάπωνας μπαίνει στην έκτη του χρονιά οδηγώντας αυτοκίνητο πρώτης κατηγορίας και δεν υπάρχει πλέον περιθώριο για δικαιολογίες απειρίας σε οποιοδήποτε αγώνα.

Σε πρόγραμμα ολόκληρης σεζόν επιστρέφει ο Kalle Rovanpera, διψασμένος για δόξα, και αποτελεί σαφώς το φαβορί για την διεκδίκηση του τίτλου το 2025. Ένα τέταρτο Yaris Rally1 θα οδηγήσει σε όλους τους αγώνες ο Sami Pajari, ενώ στην ομάδα θα συνεισφέρει άλλη μία φορά ο πολυπρωταθλητής Ogier με part-time πρόγραμμα. Ο Γάλλος πρωταθλητής έχει ξανατονίσει πως θέλει να μειώσει αρκετά την συμμετοχή του σε αγώνες του παγκοσμίου, σε αντίθεση με τον τρόπο που εξελίχθηκε ο φετινός ρόλος του στο να τρέξει 10 από τους 13 αγώνες, σε μία προσπάθεια της Toyota να κλειδώσει το πρωτάθλημα κατασκευστών. Από την άλλη μεριά, ο νέος πρωταθλητής της κατηγορίας WRC2 περιμένει πολλά από την μεγάλη ευκαιρία που θα του δωθεί του χρόνου με την πρώτη ομάδα της Toyota, ιδιαίτερα σε αγώνες που του ταιριάζουν.

Στην κατηγορία WRC2 Challenge, η Toyota υποστηρίζει τα νεαρά Ιαπωνικά ταλέντα Kugure και Yamamoto, ενώ θα υποστηρίξει σε σεζόν με Rally3 αυτοκίνητα τους Goto και Matsushita.

Τέλος, ο Yari Matti Latvala θα συνεχίσει ως team principal στην Toyota, αλλά ταυτόχρονα θα συμμετάσχει στο Ευρωπαικό πρωτάθλημα Ιστορικών rally με μία Celica ST185, με συνοδηγό την Janni Hussi. Στους αγώνες που θα λείπει ο Latvala, τα καθήκοντά του θα αναλαμβάνει ο Juha Kankkunen ως deputy team principal.

Αναμένουμε με μεγάλο ενδιαφέρον ανακοινώσεις και από τις άλλες ομάδες σχετικά με τα πληρώματά τους για την ερχόμενη χρονιά.

Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify

Total
0
Shares
Previous Article

GP Λας Βέγκας - Αγώνας: Τέταρτο συνεχόμενο πρωτάθλημα για τον Verstappen

Next Article

F1 - GP Κατάρ: Πρόγραμμα και τηλεοπτική κάλυψη

Related Posts