Δράματα και ανατροπές έκρυβε η σημερινή ημέρα του Ράλυ Αργεντινής.
Ο Sebastien Loeb ήταν αποφασισμένος να μην αφήσει τον συνονόματο του της VW να ξεφύγει και έβαλε το πόδι στο πάτωμα με το καλημέρα.
Μετά τα πρώτα 30 χλμ της Santa Rosa ήταν μόλις 2″ μπροστά απ΄τον Ogier αλλά ένα λαθάκι του Γάλλου της Citroen του κόστισε κάτι παραπάνω από 3″ και έτσι πήγε και αυτή η ειδική στα χέρια του μεγάλου του αντιπάλου.
Στην επόμενη όμως και 7η του αγώνα η ατυχία άλλαξε χέρια και αυτή τη φορά ήταν με τη μεριά του Ogier.
Σε δρόμους υγρούς,με νερολακούβες και πυκνή ομίχλη το να κάνεις λάθος είναι εύκολο,ειδικά όταν πιέζεις για να κερδίσεις τον αγώνα.
Σε ένα τέτοιο λάθος υπέπεσε ο Ogier και έχασε κάτι παραπάνω από 40″ και μαζί την πρωτοπορία του Ράλυ.“Πήγαμε ευθεία σε μια μακριά στροφή.Ο δρόμος στένευε αλλά υποστρέψαμε στη λάσπη και έπρεπε να κάνουμε όπισθεν.Το χειρόφρενο δεν δούλεψε να με σώσει” είπε απογοητευμένος ο Seb.
Ο Mads Ostberg κέρδισε την ειδική με τον Loeb 2o και τον Hirvonen 3ο παρότι κι αυτός είχε τη στιγμή του χτυπώντας μια πέτρα.
Οι οδηγοί μεταφέρθηκαν στο μεσημεριανό service για επισκευές και ανασυγκρότηση και το απόγευμα επανέλαβαν τις 2 πρωινές ειδικές.
Ο Οgier είχε το ελεύθερο απ΄την ομάδα του να πιέσει για τη νίκη και έτσι στην 8η ειδική έβαλε το κεφάλι κάτω προσπαθώντας να καλύψει μέρος απ΄τα 26″ διαφοράς που είχε απ΄τον Loeb.
Mετά το 4ο split είχε κερδίσει 2″ αλλά η ατυχία του χτύπησε ξανά την πόρτα καθώς στο πέρασμα πάνω από κάτι κοφτερές πέτρες που κατέβασε η βροχή στο δρόμο,απέκτησε ένα κλατάρισμα.Το μους των Michelin απέτρεψε το ελαστικό να χάσει τελείως τον αέρα του αλλά έχασε λίγα δεύτερα και την ειδική.
Στον τερματισμό είπε πως πήρε ρίσκα και πως ο σκοπός του δεν ήταν να κυνηγήσει τον Loeb αλλά τον Hirvonen.Βέβαια η γλώσσα του σώματος έλεγε άλλα και η απογοήτευση του Γάλλου δεν κρυβόταν.
Ακόμα πιο άτυχος απ΄τον Seb στάθηκε ο Mikko.O Φινλανδός την γλίτωσε στην προηγούμενη ειδική αλλά αυτή τη φορά δεν απέφυγε το κλατάρισμα με το πίσω δεξιά ελαστικό του να διαλύεται εντελώς.Έχασε πάνω από μισό λεπτό και μαζί την 2η θέση.
Εξαιρετική επίδοση έκανε ο Mikkelsen που με το 3ο Polo έγραψε 3ο χρόνο και πλησίασε στα 28″ την 5η θέση που κρατάει ο Novikov.
Το 2ο πέρασμα απ΄την Amboy-Yacanto των 39 χλμ ολοκλήρωσε ουσιαστικά το σκέλος(απομένει μόνο η υπερειδκή που είναι περισσότερο διαδικαστικού χαρακτήρα).
Ο Hirvonen είδε τον αγώνα του να παίρνει αρνητική τροπή όταν τα ηλεκτρικά της DS3 τον εγκατέλειψαν.Κατάφερε να φτάσει στον τερματισμό αλλά έπεσε στην 6η θέση πάνω από 6,5 λεπτά πίσω απ΄την κορυφή.Πρόβλημα είχε και ο Φινλανδός της VW όταν έπεσε σε μια μεγάλη λακούβα και κλάταρε το λάστιχο.Κατέβηκε να το αλλάξει μέσα στην ειδική χάνοντας κάτι λιγότερο από 2 λεπτά αλλά και την 3η του θέση απ΄τον Novikov που κινείται συντηρητικά απ΄την αρχή του αγώνα.
Ο Loeb είχε απροβλημάτιστη πορεία και έθεσε τον 1ο χρόνο ενώ ο Ogier ήταν 10″ πίσω του κινούμενος προσεκτικά και ουσιαστικά παραδεχόμενος ότι η νίκη δεν είναι πλέον προτεραιότητα.
To Ράλυ ολοκληρώνεται αύριο με 80 περίπου αγωνιστικά χιλιόμετρα χωρισμένα σε 4 ειδκές(τελευταία η power stage).
1. | S. LOEB | 3:27:25.0 | ||||
2. | S. OGIER | +40.3 | ||||
3. | E. NOVIKOV | +2:39.5 | ||||
4. | J. LATVALA | +2:53.0 | ||||
5. | T. NEUVILLE | +3:31.1 | ||||
6. | M. HIRVONEN | +6:41.9 |
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify