WRC| Rally Sardegna – 1ο σκέλος – Απρόοπτα και… Latvala στην πρωτοπορία

Eπεισοδιακή ήταν η πρώτη μέρα του Ράλι Σαρδηνίας,ή τουλάχιστον του πρωινού loop ειδικών.Το απόγευμα αποκαταστάθηκε κάπως η τάξη.Αλλά ας πάρουμε τα πράματα απ΄την αρχή.

Ο Sebastien Ogier εκκινούσε 1ος,καθαρίζοντας το δρόμο και όπως ήταν αναμενόμενο έχανε πολύτιμο χρόνο απ΄τα επερχόμενα πληρώματα.
Αυτοί που εκμεταλλεύτηκαν κυρίως την κατάσταση ήταν οι οδηγοί της Hyundai.Οι Νeuville και Hanninen έγραφαν κορυφαίους χρόνους και κέρδισαν από μία ειδική αμφότεροι,παρότι δεν πίεζαν στο όριο.Σίγουρα έπαιξε ρόλο η χαμηλή σειρά εκκίνησης που είχαν αλλά δείχνει και ότι τα Κορεάτικα αυτοκίνητα έχουν αρχίσει να κλείνουν την ψαλίδα απ΄την κορυφή.ogier
Mετά την 4η ειδική διαδρομή είχαν το 1-2 στον αγώνα αλλά η τύχη τους σταμάτησε στο αμέσως επόμενο test,την Loelle των 27 χλμ.Ο πρωτοπόρος ως τότε Neuville σταμάτησε 4 χλμ μέσα στην ειδική με πρόβλημα στην ανάρτηση.Κατέβηκε να το επιδιορθώσει αλλά έχασε 23 λεπτά και μαζί κάθε ελπίδα για καλό αποτέλεσμα.

Ο team-mate του θα έπρεπε να είναι ο 1ος που θα ευνοούνταν των προβλημάτων αλλά…τούμπαρε το i20 WRC και τέθηκε εκτός αγώνα.
Το βραβείο πάντως της πιο εντυπωσιακής εγκατάλειψης σήμερα ανήκει δικαιωματικά στον Mikko Hirvonen.Ο Φινλανδός οδηγός της M-Sport ξεκίνησε με καλές προϋποθέσεις τον αγώνα και στόχο τουλάχιστον το βάθρο.
Ήταν στην 6η θέση μετά την Terranova Sud αλλά στην απλή διαδρομή μεταξύ της 3ης και 4ης ειδικής,σταμάτησε να ελέγξει τα λάστιχα.Παρατήρησε όμως φλόγες στο πίσω μέρος του Fiesta RS WRC οι οποίες προκλήθηκαν από αδιευκρίνιστη μέχρι στιγμής αιτία.Ο Mikko πήρε τον πυροσβεστήρα και προσπάθησε να τις σβήσει αλλά μάταια.
Η φωτιά επεκτάθηκε και μέσα σε ελάχιστα λεπτά το αξίας 600.000  αγωνιστικό της Βρετανικής ομάδας έγινε κάρβουνο(βλ.φωτογραφία).Οδηγός και συνοδηγός δεν έπαθαν το παραμικρό,πέραν του ότι μέτρησαν την 4η εγκατάλειψή τους σε 6 αγώνες.10443504_10152428731400733_6203608175714024728_n

Μετά απ΄αυτά,ο οδηγός που βρέθηκε να παίρνει τα ηνία του ράλι ήταν ο Latvala.O Φινλανδός της VW είχε κάποια μικροπροβλήματα με τα φρένα του το πρωί,αλλά όταν τα έλυσε άρχισε να ανεβάζει ρυθμό.
Κέρδισε τις 4 απ΄τις 8 ειδικές του σκέλους και απολαμβάνει ένα προβάδισμα 22.4″ απ΄τον Ogier.
Ο Γάλλος στο απογευματινό loop έβρισκε πιο καθαρό δρόμο και συνεπώς καλύτερη πρόσφυση.Κέρδισε το 2ο πέρασμα της Coiluna-Crastazza,ενώ σημείωσε 2ους χρόνους σε άλλες 3 ειδικές.
Το βάθρο συμπληρώνει ο Mads Ostberg με το Citroen DS3 WRC,o oποίος δήλωσε πως δύσκολα μπορεί να οδηγήσει πιο γρήγορα.Ο Mikkelsen βρίσκεται μόλις 4″ πίσω του και καλοβλέπει την 3η θέση,ενώ ο Robert Kubica περιέγραψε τη μέρα του σαν την καλύτερη που είχε ποτέ σε χωμάτινο αγώνα.
Κλείνοντας αξίζει ν΄αναφέρουμε και τη σημαντική απώλεια του Kris Meeke από πρόβλημα με τη μπαταρία του DS3 του.

Ακολουθεί παρακάτω η κατάταξη.
Το αυριανό σκέλος περιλαμβάνει μόνο 4 ειδικές αλλά και τη μεγαλύτερη του αγώνα,τη μήκους 59 χλμ Monte Lerno.

1. FINJ. LATVALA 1:49:09.5
2. FRAS. OGIER +22.4
3. NORM. OSTBERG +33.7
4. NORA. MIKKELSEN +37.7
5. POLR. KUBICA +56.9
6. GBRE. EVANS +1:19.3
7. CZEM. PROKOP +1:29.0
8. NORH. SOLBERG +1:36.9

Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify

Total
0
Shares
Previous Article

F1|GP Καναδά|FP1| Με διαφορά στήθους πρώτος ο Alonso

Next Article

F1|GP Καναδά|FP2|Δύσκολο 1-2 για τη Mercedes

Related Posts