Η έλλειψη κατασκευαστών στο WRC στο τελευταίο μισό της δεκαετίας είναι κατά πολλούς ο κύριος λόγος που σε αυτήν την περίοδο λίγοι ήταν οι οδηγοί που κατάφεραν να αναδειχθούν και να φτάσουν ψηλά. Με τα buckets να είναι μετρημένα και τους πιο έμπειρους οδηγούς να είναι ψηλότερα στις λίστες των ομάδων αυτόματα πολλά νέα ταλέντα που θα μπορούσαν να σταθούν σε μια εργοστασιακή συμμετοχή δεν είχαν την ευκαιρία.
Σύμφωνα με τον Walter Rohrl, όμως, δεν είναι μόνο αυτός ο λόγος που δεν είδαμε πολλούς νέους οδηγούς να πετυχαίνουν, αφού ο Γερμανός θρύλος του WRC (και δύο φορές παγκόσμιος πρωταθλητής με Fiat και Opel) πιστεύει πως το οδηγικό επίπεδο πλέον δεν είναι όσο ψηλό ήταν κάποτε. ΄΄O Sebastian Loeb είναι ένας εννέα φορές παγκόσμιος πρωταθλητής και ο μόνος οδηγός που δείχνει ότι μπορεί να τον κερδίσει στα ίσα είναι ο Ogier. Είναι ο μόνος στο ίδιο επίπεδο με τον Loeb. Μετά από αυτούς τους δύο το επίπεδο των οδηγών πέφτει. Στα χρόνια μου σε κάθε αγώνα οι οδηγοί που ανταγωνίζονταν για τη νίκη ήταν περισσότεροι από 10, πολλές φορές 15. Τώρα η νίκη κρίνεται ανάμεσα σε δύο ή τρεις. Αφού το πρόγραμμα του Loeb περιλαμβάνει άλλους δύο αγώνες, πιστεύω πως πρωταθλητής θα αναδειχθεί ο Ogier.΄΄.
Ο Rohrl δήλωσε ιδιαίτερα εντυπωσιασμένος από τις δυνατότητες και τα αποτελέσματα του οδηγού της VW. Πρώτα απ’ όλα ο τρόπος που κατάφερε να προσαρμοστεί αμέσως στις συνθήκες και το Polo R WRC, τερματίζοντας δεύτερος στο Monte Carlo και πρώτος στη Σουηδία, αλλά και η σταθερότητα που έδειξε. Άλλωστε, ο ίδιος ο Rohrl ήταν εκπληκτικός σε αυτόν τον τομέα. Χαρακτηριστικά ο Γερμανός κέρδισε το Monte Carlo το 1982 στο ντεμπούτο του με την Opel, ενώ επανέλαβε το ίδιο τόσο το 1983 όσο και το 1984 στις πρώτες του εμφανίσεις με τα χρώματα των Lancia και Audi.
Παράλληλα, ο Rohrl αναγνώρισε και την εξαιρετική δουλειά που έκαναν οι άνθρωποι της VW από την αρχή κιόλας της χρονιάς. ΄΄Είναι εντυπωσιακό. Οι εμπειρίες που μάζεψαν από τις συμμετοχές του Ogier με το Skoda την περσινή σεζόν ήταν πολύτιμες. Προετοίμασαν τέλεια το Polo, έφεραν έμπειρους μηχανικούς και έδωσαν ρόλο στην εξέλιξη του αυτοκινήτου στον Carlos Sainz. Τους βγάζω το καπέλο.΄΄.
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify