WRC: Τριετής συμφωνία για τα υβριδικά από τους κατασκευαστές

Kalle Rovanpera (FIN) and Jonne Halttunen (FIN) of team Toyota Gazoo Racing perform during the World Rally Championship Monte Carlo in Gap, France on the week of 18th to 24th January, 2021 // @World / Red Bull Content Pool // SI202101250152 // Usage for editorial use only //

Σε σημερινή επίσημη ανακοίνωση του WRC, αποκαλύφθηκε ότι και οι τρεις τρέχοντες κατασκευαστές του πρωταθλήματος επιβεβαίωσαν την συμμετοχή τους από το 2022 μέχρι και το 2024.

Οι Hyundai, Toyota και M-Sport θα συμμετάσχουν στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Rally μέχρι και το 2024, έχοντας επενδύσει στην υβριδική εποχή του θεσμού, η οποία θα κάνει το ντεμπούτο της την επόμενη σεζόν. Η συμφωνία αυτή περιλαμβάνει μια ισομερή συνεισφορά από την FIA και τους κατασκευαστές στα κόστη ανάπτυξης της νέας τεχνολογίας, η οποία θα εστιάσει πολύ στην βιωσιμότητα, την ασφάλεια και την διαχείριση του κόστους. Επίσης, η συμφωνία αυτή έγινε και για τις τρεις αυτές σεζόν, αντικαθιστώντας τα επιμέρους μονοετή συμβόλαια τα οποία συνηθίζονταν μέχρι πρότινος.

Τα Rally1 θα είναι η κορυφαία κατηγορία του WRC από το 2022.

Ο διαχειριστικός διευθυντής του WRC Promoter, Jona Siebel, χαιρέτησε την δέσμευση των τριών κατασκευαστών ως ακόμα ένα θετικό βήμα για το μέλλον του πρωταθλήματος:

«Δεν είναι υπερβολή αν πει κανείς ότι η εισαγωγή της βιώσιμης υβριδικής τεχνολογίας για την κορυφαία κατηγορία του WRC σηματοδοτεί ένα από τα μεγαλύτερα milestones στην ιστορία του αθλήματος. Είναι ταιριαστό που μια τόσο μεγάλη πρόοδος θα συμπέσει με την επετειακή 50η σεζόν του πρωταθλήματος.»

«Μαζί με την FIA και τους κατασκευαστές, όλοι μας στην WRC Promoter είμαστε πλήρως δεσμευμένοι με την εισαγωγή πιο οικολογικών αυτοκινήτων. Το υβριδικό powertrain αποτελεί ένα βασικό μέρος της αυτοκινητοβιομηχανίας καθώς ο κόσμος μεταβιβάζεται σε ένα πιο βιώσιμο μέλλον και είναι ουσιώδες ότι το WRC ευθυγραμμίζεται με αυτή την εξέλιξη.»

Δείτε επίσης:

«Αυτό είναι το rallying με σκοπό – το να προσφέρεις μια τέλεια πλατφόρμα για έρευνα και ανάπτυξη [R&D], ώστε η αυτοκινητοβιομηχανία να προωθήσει την νέα της τεχνολογία.»

Εκτός από τα νέα powertrains, το WRC έχει θέσει αιτήσης υποβολής προσφορών από ενδιαφερόμενες εταιρίες για:

  • Βιώσιμο καύσιμο, όπου ο προμηθευτής θα καλείται να προμηθεύει ένα καύσιμο ή μια σειρά καυσίμων που θα χρησιμοποιούνται από τους συμμετέχοντες από πολλαπλές κατηγορίες του WRC.
  • Branding των σταθμών φόρτισης των αυτοκινήτων στα Service Parks, κάτι που αποτελεί χορηγία για λόγους marketing και εσόδων.
  • Παραγωγή βιώσιμης ενέργειας και προμήθεια αυτής στα Service Parks ώστε να καλύπτονται οι ανάγκες ενέργειας για φόρτιση των αυτοκινήτων, αλλά και οι γενικές δραστηριότητες των μηχανικών στα SP.

Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify

Total
0
Shares
Previous Article

Πρόταση για τη διεξαγωγή του Ράλλυ Ακρόπολις στο Λουτράκι

Next Article

Αφιέρωμα - 10 χρόνια TotalRacing.gr!

Related Posts