Προτελευταία ημέρα δοκιμών στην πίστα του Montmelo και ταχύτερος ήταν με την ultra-soft γόμα ο Kimi Raikkonen.
Στα αξιοσημείωτα της ημέρας συγκαταλέγεται η δοκιμή του νέου συστήματος με το Halo, με τον Kimi Raikkonen και την Ferrari να δοκιμάζουν το νέο εξάρτημα που η FIA θέλει να εισάγει στο άθλημα από το 2017 για την προστασία των οδηγών.
Πρωινό σκέλος:
Στο πρωινό σκέλος που ξεκίνησε στις 10.00 το πρωί o Kimi Raikkonen δοκίμασε το νέο σύστημα προστασίας των οδηγών με ονομασία Halo με τα σχόλια να ποικίλουν.
H Mercedes για ακόμα μια φορά ήταν η πιο παραγωγική με τον Rosberg να κάνει. Ο Γερμανός οδηγός έκανε δοκιμές με την μέση γόμα της Pirelli.
Στην κορυφή των επιδόσεων κυριάρχησαν οι Raikkonen με Ferrari, Hulkenberg με Force India και Max Verstappen με Toro Rosso. Οι τρεις του αρχικά είχαν μάχη με την μαλακή γόμα της Pirelli ενώ στην συνέχεια παρόμοια μάχη συνεχίστηκε και με την Ultra Soft γόμα της Pirelli, τελικά ο ταχύτερος ήταν ο Kimi Raikkonen με τον Φιλανδό να είναι σχεδόν μισό δευτερόλεπτο ταχύτερος από τον δεύτερο Hulkenberg.
Η Williams σήμερα άργησε να βγει στην πίστα ωστόσο αργότερα κατάφερε και έκανε αρκετούς γύρους με τον Massa να κάνει δοκιμές με την πολύ μαλακή γόμα της Pirelli.
Στην McLaren η μέρα ξεκίνησε αρκετά καλά με τον Alonso να κάνει 57 γύρους με την MP4-31 να δείχνει πως έχει αρχίσει να βρίσκει τα πατήματά τα της.
Πέντε λεπτά πριν το μεσημεριανό διάλειμμα είχαμε την πρώτη κόκκινη σημαία της ημέρας με την Haas του Grosjean να βγαίνει εκτός πορείας στην Στροφή 4, ωστόσο από τις κάμερες στην πίστα φάνηκε πως το μονοθέσιο της Αμερικάνικης ομάδας δεν είχε επαφή με τις μπαριέρες.
Απογευματινό Σκέλος
Μετά την μεσημεριανή ανάπαυλα μίας ώρας, είχαμε συνέχεια των δοκιμών στην πίστα.
Η διαδικασία ξεκίνησε με την πλειονότητα των ομάδων να προχωρούν σε προσομοιώσεις αγώνα, είτε με τη μεσαία γόμα (όπως ο Raikkonen), είτε με τη μαλακή γόμα (όπως ο Massa, o Hulkenberg και ο Alonso).
Παράλληλα, οι Grosjean και Hamilton άργησαν να βγουν στην πίστα, με τον πρώτο να βγάζει και την δεύτερη κόκκινη σημαία της ημέρας. Ο Γάλλος είχε έξοδο στην Στροφή 1, χωρίς περαιτέρω συνέπειες, με την δράση να συνεχίζεται μερικά λεπτά αργότερα.
Έπειτα, η ultra-soft γόμα έκανε την εμφάνισή της, μιας και την χρησιμοποίησαν οι Wehrlein και Massa. Το παράδοξο είναι πως ο Massa πέρασε 2ος στους χρόνους με τη μαλακή και όχι την υπερ-μαλακή γόμα.
Βέβαια, για ακόμα μία μέρα είχαμε οδηγούς που έσπασαν το φράγμα των 100 γύρων, με τους Verstappen, Hulkenberg, Raikkonen, Nasr, Alonso, Massa και Kvyat. Στο ίδιο μοτίβο συνολικά και η Mercedes, γράφοντας 140 γύρους.
Από την πλευρά της Renault κινήθηκαν σε χαμηλούς ρυθμούς, με τον Palmer να γράφει 95 γύρους και να μένει 10ος.
Η Haas με τον Grosjean έγραψε μερικούς γύρους, σχεδόν δυόμιση ώρες μετά την έξοδο που είχε. Ωστόσο, πέντε λεπτά πριν το τέλος της ημέρας ο ίδιος προκάλεσε και την τρίτη κόκκινη σημαία, έχοντας ακινητοποιηθεί στην πίσω ευθεία.
Κάπως έτσι τελείωσε η μέρα.
Αύριο στις 10:00 το πρωί η τελευταία ημέρα χειμερινών δοκιμών πριν την πρεμιέρα της σεζόν στην Αυστραλία.
Αναλυτικά η κατάταξη της ημέρας:
Οδηγός | Ομάδα | Χρόνος | ||
---|---|---|---|---|
1 | Kimi Raikkonen | Ferrari | 1:22.765 | 135 |
2 | Felipe Massa | Williams | 1:23.193 | 119 |
3 | Nico Hulkenberg | Force India | 1:23.251 | 137 |
4 | Max Verstappen | Toro Rosso | 1:23.382 | 159 |
5 | Nico Rosberg | Mercedes | 1:24.126 | 81 |
6 | Felipe Nasr | Sauber | 1:24.760 | 115 |
7 | Fernando Alonso | McLaren | 1:24.870 | 118 |
8 | Pascal Wehrlein | Manor | 1:25.101 | 48 |
9 | Daniil Kvyat | Red Bull | 1:25.151 | 120 |
10 | Jolyon Palmer | Renault | 1:26.224 | 98 |
11 | Lewis Hamilton | Mercedes | 1:26.488 | 62 |
12 | Romain Grosjean | Haas | 1:27.196 | 77 |
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify