Χειρότερη η επιτάχυνση της Honda από αυτή της Suzuki, σύμφωνα με τον Marquez

Ο Marc Marquez τόνισε πως πλέον η Honda έχει σαφώς χειρότερη επιτάχυνση από τη Suzuki στη φετινή σεζόν.

Η τελική ταχύτητα και η επιτάχυνση είναι τα δύο μεγαλύτερα προβλήματα της Suzuki από πέρυσι που γύρισε στο MotoGP, αλλά έχει σημειώσει βήματα προόδου με το νέο seamless-shift κιβώτιο ταχυτήτων που εισήγαγε φέτος, καθώς και τον αναβαθμισμένο κινητήρα.

Ο Maverick Vinales πήρε το πρώτο του βάθρο στο Le Mans, που ήταν και το πρώτο βάθρο της Suzuki από τότε που γύρισε στη μεγάλη κατηγορία, ενώ ο Marquez είχε πτώση στην προσπάθειά του να πιέσει και να ξεπεράσει το πρόβλημα που έχει με την επιτάχυνση.

Και, ενώ οι αδυναμίες της RC213V είναι γνωστές σε όλους, ο Ισπανός αναβάτης πιστεύει πως η βελτίωση της Suzuki άφησε πίσω την Honda όσον αφορά την επιτάχυνση.

«Το πρόβλημα είναι πως, στην επιτάχυνση, χάνουμε πολύ,» δήλωσε μετά τον αγώνα. «Αν βελτιώσουμε την επιτάχυνση, θα έχουμε μία από τις καλύτερες μοτοσυκλέτες.

«Είναι δύσκολο – είναι κακό για την ψυχολογία σου να μη μπορείς να ακολουθήσεις τους άλλους στις ευθείες. Θα έχουμε αυτό το πρόβλημα τουλάχιστον για ακόμα δύο αγώνες.

«Ξέρουμε πού πρέπει να βελτιωθούμε, αλλά είναι και δύσκολο να το κάνουμε, γιατί έχει κλειδώσει η εξέλιξη του κινητήρα.

«Αν υπήρχε κατάταξη για τους κινητήρες, θα ήταν: Ducati, Yamaha, Suzuki, Honda.»

Ο Marquez πρόσθεσε πως ελπίζει να σημειωθεί πρόοδος στον τομέα της επιτάχυνσης στο test που θα κάνει η Honda τη Δευτέρα μετά το GP στην Καταλωνία.

«Θα δούμε, μετά τον αγώνα στο Montmelo έχουμε ένα test τη Δευτέρα,» δήλωσε. «Δεν έχω μιλήσει με τη Honda, αλλά περιμένω να γίνει κάτι, ξέρω ότι δουλεύουν σκληρά με σκοπό να βελτιώσουν την επιτάχυνση.

«Υπάρχει δύναμη, απλά δεν μπορούμε να τη χρησιμοποιήσουμε.»

Στο ίδιο μήκος κύματος οι δηλώσεις του Pedrosa, ο οποίος επεσήμανε πως η κακή επιτάχυνση της Honda τον κράτησε κολλημένο πίσω από πιο αργούς συνδυασμούς, με αποτέλεσμα να χάσει την ευκαιρία να παλέψει για τις πρώτες θέσεις.

«Προσπάθησα να πιέσω, αλλά έχασα πολύ χρόνο λόγω της επιτάχυνσης,» εξήγησε. «Είχα μπροστά μου τις δύο δορυφορικές της Yamaha και τις δύο Suzuki, και σε κάθε έξοδο κάθε στροφής έχανα 2 με 3 δέκατα.

«Κέρδιζα χρόνο στα φρένα, οπότε πλησίαζα και μετά έχανα έδαφος για πολλούς γύρους.

«Μέχρι να αδειάσει λίγο το ντεπόζιτο και να βρω λίγη παραπάνω πρόσφυση, είχα χάσει ένα μεγάλο μέρος του αγώνα και είχαν μεγαλώσει οι διαφορές.

«Είναι σχεδόν αδύνατο να κλείσεις τη διαφορά από τους πρωτοπόρους. Σε κάποιο σημείο νομίζω ο ρυθμός μου ήταν παρόμοιος του Rossi, ή και καλύτερος, αλλά ήταν πολύ αργά.»

Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify

Total
0
Shares
Previous Article

Wolff - Να είμαστε έτοιμοι για το GP Ισπανίας

Next Article

GP Γαλλίας - Post Race Analysis: Ο Lorenzo απόλυτος κυρίαρχος, «φωτιά» στο πρωτάθλημα

Related Posts