Οι Nico Rosberg και Lewis Hamilton δεν είχαν στη διάθεσή τους τη ρύθμιση κατατακτήριων του κινητήρα τους, σε πλήρη ισχύ, καθώς η ομάδα συνεχίζει να αναζητά απαντήσεις για την αστοχία του κινητήρα τους στο GP της Μαλαισίας.
Με τον κινητήρα του Βρετανού να παραδίδεται στις φλόγες, η Mercedes αποφάσισε να αλλάξει τις παραμέτρους του κινητήρα της, μεταξύ άλλων αλλάζοντας την επιλογή λαδιών για τον κινητήρα και επιλέγοντας λιγότερο επιθετικές χαρτογραφήσεις.
Η απουσία της ρύθμισης κατατακτήριων του κινητήρα, που φημολογείται πως δίνει στα Ασημένια Βέλη περίπου 3 δέκατα στο γύρο των κατατακτήριων, θα μπορούσε να εξηγήσει γιατί η Ferrari βρέθηκε μόλις 3 δέκατα πίσω από τους πρωταθλητές.
Ο Toto Wolff ελπίζει οι αλλαγές που έκανε η ομάδα του να μην περιορίσουν τους οδηγούς του στον αγώνα: «Πήραμε ορισμένα μέτρα ασφαλείας, μην λειτουργώντας τον κινητήρα όσο σκληρά όσο θα μπορούσαμε. Αλλά δεν ξέρουμε, ως γεγονός, ότι αυτό μπορεί να προστατέψει περισσότερο τον κινητήρα».
«Επίσης έχει επίπτωση στον χρόνο κατά τη διάρκεια του αγώνα, αν και το μειονέκτημα στον χρόνο των γύρων του αγώνα δεν είναι τόσο μεγάλο όσο στις κατατακτήριες».
Με τις εν λόγω προφυλάξεις, ο Wolff ελπίζει η ομάδα να έχει αρκετό χρόνο να δώσει μια οριστική απάντηση στις αστοχίες των κινητήρων της.
«Αυτό που είχαμε στη Μαλαισία ήταν η χειρότερη περίπτωση για εμάς καθώς δεν θέλουμε να εμπλακούμε στο πρωτάθλημα των οδηγών με την εγκατάλειψη ενός μονοθεσίου».
«Είναι ένα μηχανολογικό άθλημα αλλά είναι ακόμη κάτι το οποίο προσπαθούμε να αποφύγουμε όσο μπορούμε. Μέσα σε μια εβδομάδα δεν είσαι σε θέση να εξετάσεις επαρκώς όλες τις ρίζες του προβλήματος».
«Προσπαθήσαμε να το περιορίσουμε με αρκετές μεθόδους, πάνω στις οποίες δεν μπορώ πραγματικά να σχολιάσω. Αλλά δεν μας δίνει μια απόλυτη εγγύηση και ανακούφιση πως θα είμαστε ασφαλείς για αύριο. Έτσι δεν είναι μια εύκολη κατάσταση».
Σχετικά με την αναζήτηση του προβλήματος, ο Wolffα ανέφερε: «Ελέγχουμε έναν διαφορετικό κινητήρα από την ίδια παρτίδα για να προσπαθήσουμε να βρούμε ένα κοινό παρονομαστή».
«Υπάρχουν συγκεκριμένες σκέψεις που ακολουθούμε αυτή τη στιγμή, που δείχνουν ενδιαφέρουσες όσον αφορά την εύρεση της ρίζας του προβλήματος, αλλά προφανώς είναι μόλις τρεις μέρες από τότε που παρέλαβαν τον κινητήρα».
«Οπότε ο Andy Cowell (διευθυντής μονάδων ισχύως) δουλεύει ασταμάτητα. Λαμβάνω emails στις πιο παράξενες ώρες από εκείνον. Η ομάδα γύρω του δουλεύει ασταμάτητα».
Τα μέτρα προφύλαξης που λαμβάνει η Mercedes επηρέασαν και τις πελατιακές ομάδες των Γερμανών, όπως η Williams. O τεχνικός διευθυντής της ομάδα του Grove σχολίασε: «Σχεδιάζαμε να χρησιμοποιήσουμε νέους κινητήρες εδώ και δεν τους χρησιμοποιήούμε. Κρατάμε τους παλιούς κινητήρες».
«Χρειάστηκε να αλλάξουμε τα λάδια, δεν είχαμε ιδιαίτερο προβληματισμό για τις ρυθμίσεις. Αλλά μέχρι να εξηγηθεί πλήρως, το τι έγινε με τον κινητήρα του Hamilton, χρειάζεται να κρατάμε τα πράγματα υπό έλεγχο».
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify