Υamaha – Τα προβλήματα στο Mugello οφείλονται στην ECU

Πρόβλημα στον ηλεκτρονικό εγκέφαλο των μοτοσικλετών της, που επηρέαζε τον κόφτη του ορίου ταχύτητας, ήταν η αιτία για τις αστοχίες των κινητήρων στους Jorge Lorenzo και Valentino Rossi στο ζέσταμα και στον αγώνα του Ιταλικού Grand Prix.

Μετά από ενδελεχή έρευνα, οι δύο κινητήρες επέστρεψαν στο κεντρικό εργοστάσιο της Yamaha, μαζί με τα στοιχεία της τηλεμετρίας και όλα τα συστήματα που αφορούν τη λειτουργία της μοτοσικλέτας.

Εκεί, όπως ανέφερε ο υπεύθυνος του project της Yamaha YSZ-M1 Kouji Tsuya, «οι βλάβες προέκυψαν από ένα πρόβλημα με τα ηλεκτρονικά που εμπόδιζε την ομαλή λειτουργία του κόφτη στο όριο των στροφών, το οποίο κατέληξε να δημιουργήσει ζημιά στις βαλβίδες και στα πιστόνια.

«Η αιτία για την αστοχία τόσο στη μηχανή του Jorge, όσο και του Valentino ήταν κοινή. Δεν υπήρχε κάποια βλάβη στον κινητήρα, ούτε κάποιο κατασκευαστικό ζήτημα. Απλώς ήταν ένα θέμα με το σύστημα των ηλεκτρονικών.»

Ο Tsuya προσέθεσε ότι η ζημιά στην M1 του Rossi προέκυψε από ένα λανθασμένο over-revving της μηχανής την ώρα της επιτάχυνση σε ένα σαμαράκι της πίστας και δεν αφορούσε το λάθος που έκανε στον προηγούμενο γύρο. Επίσης τόνισε ότι δεν χρησιμοποιήθηκε κάποια ξεχωριστή επιλογή χαρτογράφησης του κινητήρα, καθώς οι άνθρωποι της ομάδας δεν είχαν παρατηρήσει τη συμπεριφορά του ECU, η οποία προκάλεσε και το πρόβλημα.

Οι συγκεκριμένοι κινητήρες αφαιρέθηκαν και δεν θα βρίσκονται στη διάθεση των οδηγών για το υπόλοιπο της χρονιάς, με τον Tsuya να αναφέρει για τις επιδιορθώσεις που έγιναν μετά από τα ατυχή περιστατικά: «Έχουμε μάθει από αυτό το συμβάν και έχουμε ήδη τροποποιήσει την μονάδα για να μην ξανασυμβεί το ίδιο περιστατικό, οπότε θα είναι όλα ΟΚ στην Καταλωνία. Αποφασίσαμε, οι προηγούμενοι κινητήρες του Valentino και του Jorge, να χρησιμοποιηθούν μόνο στις ελεύθερες δοκιμές, μέχρι να ολοκληρώσουν την διάρκεια ζωής τους.

«Λόγω του ότι το πρόβλημα που εμφανίστηκε στο Mugello ήταν ηλεκτρονικό, δεν θα χρειαστεί να παρέμβουμε στους εναπομείναντες κινητήρες μας. Έχουμε αρκετούς μέχρι το τέλος της χρονιάς, έχουμε βρεις τη λύση και είμαστε αισιόδοξοι ότι οι αστοχίες να μην ξαναεμφανιστούν.»

Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify

Total
0
Shares
Previous Article

Ανανεώνει το συμβόλαιο του Marquez η Honda

Next Article

GP Καταλωνίας - FP1 - Δυναμικός Vinales

Related Posts