Κατάργηση shark fin και T-Wing, προκρίνεται η λύση της «Ασπίδας»

Bahrain International Circuit, Sakhir, Bahrain. Sunday 16 April 2017. World Copyright: Charles Coates/LAT Images ref: Digital Image _27I8921

Σημαντικές αποφάσεις βγήκαν από το σημερινό Strategy Group, όπως είναι η κατάργηση του shark fin και του T-Wing από το 2018, η πρόκριση της «Ασπίδας» ως μέσο προστασίας του cockpit, καθώς επίσης και νέοι αγωνιστικοί κανονισμοί, που αφορούν από τον αμφιλεγόμενο τομέα των καυσίμων, μέχρι τις εκκινήσεις μετά από κόκκινη σημαία.

Ίσως το πιο σημαντικό Strategy Group της φετινής σεζόν ολοκληρώθηκε πριν από λίγο, με τη FIA να εκδίδει σχετικό ανακοινωθέν. Περιληπτικά, στην διάσκεψη που έλαβε χώρα στο Παρίσι συζητήθηκαν τα φλέγοντα ζητήματα του shark fin και του T-Wing, δύο αεροδυναμικών βοηθημάτων που αποτέλεσαν θέμα αντιπαράθεσεις στους πρώτους τρεις αγώνες της σεζόν, κι αποφασίστηκε να απαγορευτούν από τη νέα χρονιά.

Επίσης, φαίνεται πως το concept του «Halo» αποτελεί ήδη παρελθόν, με τις ομάδες και την Ομοσπονδία να συμφωνούν στην «Ασπίδα» (Shield) για το 2018, μετά και την παρουσίαση που τους έγινε κατά τη διάρκεια του Grand Prix της Κίνας.

Πιο αναλυτικά οι αποφάσεις:

  • Ένας αριθμός από περισσότερο ενσωματωμένες λύσεις μελετήθηκαν και λήφθηκε η απόφαση να δοθεί προτεραιότητα στην οικογένεια των συστημάτων της διάφανης «Ασπίδας». Η FIA σκοπεύει να διεξάγει δοκιμές σε πίστα αυτού του συστήματος κατά τη διάρκεια της σεζόν, ως προετοιμασία για την εισαγωγή του το 2018.
  • Έγιναν αλλαγές στους κανονισμούς που αφορούν το κάλυμμα του κινητήρα, ώστε σχέδια που ενσωματώνουν το t-wing και το shark fin θα περιοριστούν με αυστηρότητα.
  • Θα ληφθούν μέτρα ώστε να εξασφαλιστεί ότι τα λάδια του κινητήρα δεν θα χρησιμοποιούνται ως καύσιμο. Επιπλέον, μόνο ένα είδος λαδιού κινητήρα θα μπορεί να χρησιμοποιηθεί για μια ορισμένη μονάδα ισχύος ανά αγώνα.
  • Στην Pirelli θα επιτραπεί να εξελίξει τα βρόχινα ελαστικά του 2018 χρησιμοποιώντας προηγούμενων προδιαγραφών μονοθέσια και διαστάσεων ελαστικών.
  • Σε περίπτωση κόκκινης σημαίας κατά τη διάρκεια του αγώνα, ο αγώνας θα συνεχίζεται με εκκίνηση από στάση.

Επιμέλεια: Νίκος Βόλης, Δημήτρης Μπίζας

 

Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify

Total
0
Shares
Previous Article

Προτιμά το Indy 500 από το GP του Μονακό ο Alonso

Next Article

Blog: The curious case of Valtteri Bottas

Related Posts