Ανάλυση των Pit-Stop κάθε ομάδας για το GP της Ιαπωνίας

Σήμερα στο Grand Prix της Ιαπωνίας η Στρατηγική των Pit-stop έπαιξε πολύ σημαντικό ρόλο στην εξέλιξη του αγώνα.

Παρακάτω έχουμε πίνακα με τα pit-stop που έγιναν σε όλο τον αγώνα. Οι λεπτομέρειες που αναγράφονται είναι οι εξής: τι γόμα έβαλε ο κάθε οδηγός , σε τι κατάσταση ήταν , πότε και πόσα pit-stop έκανε.

Πριν διαβάσετε τον πίνακα:

  • S=Soft, Μαλακή Γόμα
  • Μ=Medium, Μέση Γόμα
  • Ν=New, Καινούργια
  • U=Used, Χρησιμοποιημένη
  • NC= Δεν ολοκλήρωσε τον αγώνα
Οδηγός Ελαστικά που εκκίνησε τον αγώνα 1o pit stop 2o pit stop 3o pit stop Αριθμός pit-stop
Button SU SU(10) SU(20) MN(36) 3
Alonso SU SU(10) SU(21) MN(37) 3
Vettel SU SU(9) SU(19) MN(33) 3
Webber SU SU(10) SU(19) MN(34) 3
Hamilton SU SU(8) SU(21) MN(35) 3
Schumacher SU SU(9) SN(24) MN(41) 3
Massa SU SU(11) SU(22) MN(36) 3
Perez MN SN(20) SN(37) 2
Petrov MN MN(18) SN(39) 2
Rosberg MN SN(12) SN(24) SU(41) 3
Sutil SU SN(8) SU(23) MN(37) 3
Di Resta SU SN(10) SU(24) MN(35) 3
Kobayashi SU SN(10) MN(24) 2
Maldonado MN MN(17) SN(25) SU(41) 3
Alguersuari MN SN(16) SU(36) 2
Senna MN MN(15) SN(35) 2
Barichello SU SU(12) SN(24) MN(37) 3
Kovalainen SN SU(10) SU(22) MN(37) 3
Trulli SN SU(11) SU(24) MN(38) 3
Glock SN SU(12) SU(19) MN(36) 3
D’Ambrosio SN SU(13) SU(23) MN(37) 3
Ricciardo SN SU(11) SU(22) MN(38) 3
Liuzzi SN MN(8) SU(23) SU(35) 3
Buemi SN SU(11) 1 NC

Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify

Total
0
Shares
Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Previous Article

Japanese Grand Prix: η αξιολόγηση των οδηγών.

Next Article

Η εικόνα του 2011 και το...2012

Related Posts