H ομάδα της Red Bull χρησιμοποιεί μια απλή αλλά έξυπνη λύση για να θερμάνει τα ελαστικά και τα φρένα των RB7 πριν ο Sebastian Vettel και ο Mark Webber βγουν από τα pits.
Το 2005, η FIA απαγόρευσε συστήματα σαν αυτό που χρησιμοποιήθηκε από την Toyota τα οποία παράγουν θερμότητα στο εσωτερικό της ζάντας.
Αλλά δεν υπάρχει τίποτα για να σταματήσει ομάδες από την ανάπτυξη στρατηγικών κάτω από την προστασία που τους παρέχει το γκαράζ, όπως η Red Bull έχει κάνει από το Βέλγιο, σύμφωνα με την επίσημη ιστοσελίδα της F1.
Η ομάδα τοποθετεί σε προθερμασμένο κύλινδρο από αλουμίνιο μέσα στους αγωγούς των φρένων το οποίο στη συνέχεια απομακρύνεται από τους μηχανικούς, φορώντας ανθεκτικά στη θερμότητα γάντια πριν από το αυτοκίνητο βγει από το γκαράζ.
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify