ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ| Ο Darren Heath μιλά στο Totalf1.info!

Σε 7 ημέρες από σήμερα θα έχουμε την επίσημη έναρξη του νέου πρωταθλήματος της F1, έτσι αυτή η περίοδος είναι πολύ καλή για να ανεβάσουμε μια συνέντευξη που πήραμε από έναν από τους πιο γνωστούς φωτογράφους της F1.

Πριν καιρό είχαμε ανεβάσει μια ακόμη συνέντευξη με έναν άλλο φωτογράφο της F1, ο φωτογράφος αυτός ήταν ο Mark Sutton. Αυτή την φορά μιλάμε με τον Darren Heath, Βρετανό φωτογράφο γεννημένο το 1968 ο οποίος στα 15 χρόνια που βρίσκεται μέσα στην F1 έχει βραβευτεί πολλές φορές για το έργο του.

Ερώτηση 1. Πώς φτάσατε να είστε φωτογράφος στην F1; Τα όνειρά σας περιλάμβαναν την F1, όταν ξεκινήσατε να βγάζετε φωτογραφίες;

Darren Heath:Σπούδασα σε ένα κολέγιο του Λονδίνου και για δύο χρόνια στη συνέχεια δούλευα σε ασπρόμαυρο εκτυπωτή σε πολύ μεγάλο φωτογραφικό πρακτορείο της F1. Στη συνέχεια πήγε σε τουλάχιστον 35 εκδηλώσεις αγώνα εκείνη την χρονιά για να βελτιώσω την τεχνική μου και να μάθω τι απαιτείται για να είμαι επαγγελματίας φωτογράφος στο μηχανοκίνητο αθλητισμό. Φυσικά η F1 – είναι το αποκορύφωμα του αθλήματος και ήταν πάντα ο στόχος μου.

Ερώτηση 2. Ποιa είναι η αγαπημένη σας πίστα, και ποια είναι η αγαπημένη σας στροφή στο καλεντάρι

DH:Παίρνω αυτή την ερώτηση συχνά και η απάντηση μου είναι πάντα Μονακό. Είναι μέρος για να δείς και να φωτογραφήσεις τα μονοθέσια της F1  σε μια εκπληκτική τοποθεσία στην πραγματικότητα δεν μπορεί να ηττηθεί. Ωστόσο απολαμβάνω να δουλεύω και σε κάποια άλλα GP, όπως αυτό, της Μόντσα,που του έχω ιδιαίτερη συμπάθεια. Όσον αφορά για στροφή δεν έχω πραγματικά κάποια αγαπημένη.

Ερώτηση 3. Έχετε επισκεφτεί ποτέ την Ελλάδα; Θα σας αρέσε να καλύψετε ένα Grand Prix στην Ελλάδα;

DH:Έχω βγάλει φωτογραφίες στο  Ράλλυ Ακρόπολις και το λάτρεψα. Μου αρέσει να πηγαίνω σε γκραν πρι, όπου και αν βρίσκονται στον κόσμο, έτσι θα ήμουν πολύ ευτυχής να φωτογραφήσω σε ένα στην Ελλάδα.

Ερώτηση 4. Ποιοι είναι οι αγαπημένοι σου οδηγοί της F1;

DH:Εάν εννοείτε τώρα  θα έλεγα ότι ο Jenson Button και Bruno Senna είναι και οι δύο τρομεροί άνθρωποι. Αν εννοείτε στο παρελθόν τότε έχω σεβασμό για όλους τους μεγάλους, αλλά έχώ μια ιδιαίτερη συμπάθεια – όπως και τόσοι άλλοι – για τον Αϊρτον Σένα. Δούλεψα μαζί του σε μερικές περιπτώσεις και θαύμαζα πάρα πολύ την οδήγηση και την ανδρεία του σε πολλές περιπτώσεις.

Ερώτηση 5. Πιστεύετε ότι το DRS και τα ελαστικά της Pirelli βελτίωσαν την εμφάνιση της F1;

DH:Ναι. Δεν νομίζω ότι έχω φωτογραφήσει ποτέ έναν αγώνα τόσο συναρπαστικό όπως η Κίνα το 2011. Το DRS και τα Pirelli  έπαιξαν σημαντικό ρόλο στην προσπέραση σε εκείνο τον αγώνα και μια σειρά άλλων σε όλη την περασμένη σεζόν.

Ερώτηση 6. Μπορείτε να μας πείτε σχετικά με τα θετικά και τα αρνητικά σημεία της δουλειάς σας;

DH:Που καταβάλλονται για να τραβήξουν φωτογραφίες του αθλήματος που αγαπώ είναι σίγουρα ένα όνειρο δουλειά. Έχω την ευκαιρία να δω μέρη του κόσμου και να  συναντήσω  ανθρώπους που αν δεν ήταν η δουλειά μου δεν θα το έκανα ποτέ. Από την άλλη πλευρά μου λείπει η οικογένειά μου, σε μεγάλο βαθμό.

Ερώτηση 7. Από τη στιγμή που είσαι ένας φωτογράφος της F1 έχεις τραβήξει πολλές όμορφες φωτογραφίες. Ποια από αυτές τις φωτογραφίες νομίζετε ότι είναι η καλύτερη;

Σας ευχαριστώ. Έχω να πω ότι δεν έχω στην πραγματικά κάποια αγαπημένη. Κοιτάζω  να μάθω από το έργο που παράγω μετά από κάθε αγώνα και να προσπαθώ να βελτιώνομαι συνεχώς ώστε να τραβάω όλο και ποιο ωραίες φωτογραφίες.

Ερώτηση 8. Τι περιμένετε για την επόμενη σεζόν;

DH:Η Red Bull να είναι πολύ γρήγορη, η McLaren να τους πιέζει σκληρά με τη Ferrari να βρίσκεται πιο πίσω. Θα ήθελα να δω τον Bruno Senna πάντως να κάνει καλή δουλεία καθώς είναι φανταστικός τύπος.
Ερώτηση 9. Ποια είναι η άποψή σας σχετικά με τις νέες πίστες που μπήκαν τα τελευταία χρόνια; Πιστεύετε ότι αξίζουν να μείνουν καλεντάρι της F1;
DH: Η Ινδία ήταν ένα μεγάλο γεγονός με βεβαιότητα, τόσες πολλές προκλήσεις, αν μη τι άλλο η φοβερή ρύπανση. Η διαδρομή ήταν καλή και το φως φανταστικό. Στο σύνολό τους τα «νέα» GP κάνουν καλή δουλειά. Το Αμπου Ντάμπι Yas Marina Circuit είναι μια απίστευτη κούρσα και εγκατάσταση Πάντα απολαμβάνω το γεγονός Μαλαισίας – η οποία δεν είναι πλέον νέα πίστα! Σε τι έχουν συνδράμει αυτές οι νέες πίστες ,έχουν κάνει να εκτιμήσουμε πραγματικά τα παλαιότερα και ως εκ τούτου ιστορικά GP ακόμη περισσότερο από ό, τι ίσως κάναμε στο παρελθόν.

 

Ευχαριστούμε πολύ τον Darren για την συνέντευξη! Η ομάδα του totalf1 του εύχεται κάθε καλύτερο το 2012 !
Όποιος θέλει να μάθει περισσότερα για τον Darren και να μιλήσει μαζί του μπορεί τον ακολουθήσει στο twitter: https://twitter.com/#!/F1Photographer

To site του Darren :http://www.darrenheath.com/

Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify

Total
0
Shares
Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Previous Article

Προηγείται η Citroen μετά το 1ο σκέλος

Next Article

24ο Αττικό Ράλλυ Σπριντ: Παράταση συμμετοχών

Related Posts