Ζητά μείωση στο συμβόλαιο με τη FOM η Κορέα.

Οι οργανωτές του Κορεάτικου GP ζήτησαν τη βοήθεια του Μπέρνι Έκλεστον όσον αφορά στο ύψος του συμβολαίου που καλούνται να πληρώσουν για το δικαίωμα οργάνωσης του αγώνα ετησίως.

Η πίστα της Γέονκαμ κόστισε 270 εκ. ευρώ και εν μέρει χρηματοδοτήθηκε από την κυβέρνηση. Το κόστος διοργάνωσης του αγώνα φέτος έφτασε τα 60 εκ. ευρώ, απ’ αυτά τα 40 εκ. αφορούν στο δικαίωμα οργάνωσης που εισπράττει η FOM.

Ο επικεφαλής της οργάνωσης Γουόν Χουά Παρκ τόνισε: «Προσπαθούμε σκληρά αλλά χρειαζόμαστε και τη βοήθεια του Μπέρνι Έκλεστον. Θέλουμε να κρατήσουμε αυτό τον αγώνα γιατί είναι σημαντικός αλλά χάνουμε πολλά χρήματα. Για μας είναι ένα στοίχημα να αλλάξουμε την εικόνα της περιοχής που είναι αγροτική και να μπορέσουμε να δημιουργήσουμε μια δυναμική εδώ. Κάποιοι τοπικοί φορείς αντιτίθενται γιατί χάνουμε πολλά χρήματα. Οι πολίτες, αγρότες στην πλειοψηφία τους είναι ασθενείς οικονομικά και προτιμούν οι πόροι που δεσμεύονται εδώ να δοθούν για κοινωφελή έργα και όχι για τη διοργάνωση ενός σπορ που δεν κατανοούν».

Ο μηχανοκίνητος αθλητισμός δεν είναι διαδεδομένος στην Κορέα όπως δεν ήταν και στην Τουρκία που πρόσφατα έχασε τον αγώνα. Ο Μπέρνι Έκλεστον φυσικά κινείται συνεχώς καθώς μετά το Ώστιν των ΗΠΑ όπου θα διοργανωθεί αγώνας το 2012 και το Σόσι στη Ρωσία όπου θα γίνει αγώνας το 2014 ο ισχυρός άντρας της F1 βλέπει τη Ν.Αφρική και το Μεξικό ως πιθανές εκδοχές.

Μάλιστα μιλώντας σχετικά στους δημοσιογράφους Christian Sylt και Caroline Reid (σ.σ: πρόκειται για τους ανθρώπους που εκδίδουν το Formula Money το περιοδικό που περιέχει στοιχεία και λεπτομέρειες γύρω απ’ όλο τον ετήσιο τζίρο στη F1) o Έκλεστον αναφέρθηκε και στην Ελλάδα λέγοντας: «Ακόμη και οι Έλληνες έχουν μια αξιόλογη πρόταση και προσπαθούν να πάρουν την οργάνωση ενός αγώνα F1. Θα χρειαστεί βέβαια να τους δανείσουν χρήματα οι Γερμανοί».

Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify

Total
0
Shares
Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Previous Article

Λύθηκε το πρόβλημα με την αεροδυναμική σήραγγα της Ferrari.

Next Article

ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΌ| Ο Heikki Kovalainen μιλάει στο Totalf1.info

Related Posts