Η FIA ανακοίνωσε μια πρόωρη μορφή των τεχνικών κανονισμών που θα εισαχθούν στο άθλημα από το 2014. Ενώ φανέρωσε και μερικές σημαντικές λεπτομέριες.
Έτσι λοιπόν επισημοποιήθηκε πως οι νέοι V6 κινητήρες θα λειτουργούν στις 15,000rpm.
Ένα ακόμα ενδιαφέρων κομμάτι είναι αυτό που αφορά το KERS, ή αλλιώς όπως θα λέγεται από το 2014, ERS.Το σύστημα θα παρέχει ενέργεια 120kwh δηλαδή διπλάσια ποσότητα ενέργειας από αυτή που παρέχεται από το KERS.Αυτή η έξτρα δύναμη θα παρέχει 160Bhp για ένα περιορισμένο χρονικό διάστημα, το οποίο όμως δεν είναι αποφασισμένο πόσο μεγάλο θα είναι.
Το ERS θα δίνει την ενέργεια στο μονοθέσιο όταν βρίσκεται μέσα στο pit lane. Οι κανονισμοί αναφέρουν ότι “δεν θα υπάρχει καύση ή παροχή καύσιμων στην μηχανή” όταν θα είναι μέσα στα pit, επιπλέων η μηχανή θα πρέπει να σβήνει όταν μπαίνει στα πιτ και να ανάβει ξανά όταν βγαίνει.
“5.19 Electric mode: Tο μονοθέσιο θα πρέπει να λειτουργεί με ηλεκτρισμό (δεν θα υπάρχει καύση ή παροχή καύσιμων στην μηχανή) όλες τις φορές που θα μπαίνει στο pit lane,”
Για να γίνει αυτό, το μονοθέσιο θα πρέπει να μπορεί να εκκινηθεί και από τον οδηγό μέσα από το cockpit.
“5.18 Starting the engine: Πρέπει ο οδηγός να μπορεί να ανάψει τον κινητήρα όποιαδίποτε χρονική στιγμή εάν κάθετε κανονικά μέσα στο μονοθέσιο χωρίς καμιά βοήθεια.”
Σύμφωνα με το άρθρο 5.19 που αναφέρθηκε παραπάνω, όλα τα μονοθέσια θα πρέπει να έχουν ERS. Εάν όμως το σύστημα αυτό έχει πρόβλημα δεν είανι ξεκάθαρο ακόμα πως οι οδηγοί θα μπορούν να μπαίνουν στο pit lane.
Μια ακόμα αλλαγή θα έχει να κάνει σχέση με τα κιβώτια ταχυτήτων. Τα μονοθέσια του παρόντος πρέπει να έχουν 7 ταχύτητες. Το 2014 θα αυξηθούν στις 8.
Ενώ τέλος τα μονοθέσια θα έχουν μικρότερες μπροστά αεροτομές όμοιες με αυτές που είδαμε το 2008. Προς το παρόν το μέγιστο όριο για το μήκος των μπροστά αεροτομών είναι 1,800mm ενώ από το 2014 θα περιοριστεί στο 1,650mm.
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify