Πριν από λίγες μέρες βγήκε στην επιφάνεια μια φωτογραφία, αποκαλύπτοντας μια τρύπα στα κάθετα στοιχεία τις πίσω πτέρυγας (επισημαίνετε στο παραπάνω illustration) κάτω από την κατώτερη πίσω πτέρυγα (ή Beam Wing). Ξέραμε ότι ο αέρας τροφοδοτήσουν στο σύστημα μέσω εισαγωγών στα κάθετα στοιχεία πάνω από την πίσω πτέρυγα. Οι εισαγωγές καλύπτονταν από το πάνω πτερύγιο, αλλά όταν ο οδηγός ενεργοποιούσε το DRS (σύστημα μείωσης αεροδυναμικών αντιστάσεων) οι εισαγωγές αποκαλύπτονταν (παρακάτω illustration) και ο αέρας μπορούσε να εισέλθει στο σύστημα. Το τι δεν ξέραμε είναι από που έβγαινε αυτός ο αέρας. Τώρα όμως έχουμε μια ολοκληρωμένη απάντηση για το διπλό σύστημα DRS της Red Bull.
Πιστεύετε ότι υπάρχει μια ακόμη τρύπα σε κάθε πλευρά κάτω από το Beam Wing η οποία όμως είναι πιο δύσκολο να φανεί λόγο της τοποθέτησης της.
Το σύστημα δουλεύει ως εξης, ο αέρας εισέρχεται στο σύστημα όπως περιγράψαμε πιο πάνω, με την βοήθεια σωλήνων στα κάθετα στοιχεία της πίσω αεροτομής, ο αέρας διοχετεύεται στις τρύπες,δύο σε κάθε πλευρά. Όταν αυτός ο αέρας εξέρχεται από το σύστημα, ‘σπάζει’ την ροή του αέρα έτσι ώστε τα άκρα του beam wing να σταματούν να παράγουν κάθετη δύναμη και ως αποτέλεσμα αεροδυναμικές αντιστάσεις. Αυτή η μείωση των αντιστάσεων δίνει στην Red Bull μια μικρή αλλά σημαντική αύξηση τελικής ταχύτητας. Αυτό το σύστημα βοηθάει κατά την διάρκεια των προκριματικών αγώνων όπου η χρήση του DRS είναι ελεύθερη.
Η Red Bull θα μπορεί να εκμεταλλευτεί το διπλό DRS της για τους επόμενους τέσσερις αγώνες αφού από το 2013 τέτοια συστήματα όπως αυτό της Red Bull και της Mercedes θα είναι απαγορευμένα.
Το blog του Ανδρέα :http://technicalf1explained.blogspot.gr/
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify