Αυτή είναι μια νέα στήλη στο totalf1.info , όπου θα αναλύουμε τις τεχνικές εξελίξεις των ομάδων. Οι ομάδες έφτασαν στην Αυστραλία με διάφορες προσθήκες στα μονοθέσια τους , καθώς εκμεταλλεύτηκαν στο έπακρο το διάστημα των 2 εβδομάδων που είχαν μετά το τέλος των χειμερινών δοκιμών στην Βαρκελώνη. Ας δούμε λοιπόν τι αναβαθμίσεις έφερε η κάθε ομάδα στον 1ο grand prix του 2012.
Ας αρχίσουμε από την ομάδα του Woking. Η Mclaren ήταν αρκετά σίγουρη για την απόδοση της mp4-27 και δεν έφερε πολλές αναβαθμίσεις στο μονοθέσιο της. Πιο συγκεκριμένα η mp4-27 είχε μια νέα εμπρός αεροτομή , η οποία δεν διέφερε πολύ σε σχέση με εκείνη που χρησιμοποίησε στις χειμερινές δοκιμές.
Συνεχίζουμε στο στρατόπεδο της Red bull Racing. Η αυστριακή ομάδα για την Αυστραλία τροποποίησε ελαφρώς τα sidepods της rb8 στην περιοχή των εξατμίσεων , έκανε μερικές αλλαγές στην πίσω ανάρτηση του μονοθέσιου της και τροποποίησε την περιοχή του πατώματος στην περιοχή των πίσω τροχών.
Ήρθε η σειρά για την ομάδα από το Maranello. H Ferrari έφερε ένα μεγάλο αεροδυναμικό πακέτο το οποίο είχε τροποποιημένο πάτωμα , νέα πίσω αεροτομή( με αρκετές διατρήσεις ) και αρκετά εσωτερικά εξαρτήματα. Η F2012 αυτή τη στιγμή υστερεί σημαντικά καθώς υπάρχει έλλειψη κάθετης δύναμης , χαμηλή τελική και αστάθεια στο φρενάρισμα και αυτός είναι ο λόγος που το μονοθέσιο είναι τόσο δυσκολονόητο.
Η Lotus από τις χειμερινές δοκιμές είχε αντιμετωπίσει προβλήματα στο σύστημα διεύθυνσης της E20 και για αυτό δοκίμασε νέο στην Αυστραλία χωρίς όμως να έχει τα επιθυμητά αποτελέσματα. Εκτός από αυτό έφερε νέα αεροδυναμικά εξαρτήματα στη περιοχή των sidepods.
Για το τέλος αφήσαμε την Mercedes AMG. Η γερμανική ομάδα είχε δοκιμάσει αρκετά εξαρτήματα στις δοκιμές και τώρα τα έβαλε όλα μαζί. Η wo3 είναι το μονοθέσιο που παράγει την υψηλότερη τελική. Αυτό οφείλεται κυρίως στο γεγονός ότι έχει και front wing f-duct αλλά και rear wing f-duct. Οι υπόλοιπες ομάδες όπως οι RBR ,Μclaren και Ferrari έχουν αρχίσει ήδη την διαδικασία αντιγραφής των καινοτομιών της wo3. Aν και ήδη ακούστηκαν παράπονα για την νομιμότητα τους.
FW F-DUCT
Πως τροφοδοτείται το RW F-DUCT
Γιάννης Κουρμπέτης
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify