Την απόσυρση του Alonso στηρίζει ο Herbert

Fernando Alonso in the garage.

Η ώρα της αποχώρησης από την ενεργό δράση για τον Fernando Alonso έχει φτάσει σύμφωνα με τον πρώην οδηγό της Formula 1, Johnny Herbert μετά το ατύχημα που είχε ο Ισπανός στη Μελβούρνη.

Ο πρώην οδηγός της Benetton, της Sauber και της Stewart σε δηλώσεις που έκανε στο πλαίσιο της μετάδοσης του βρετανικού Sky, που καλύπτει το πρωτάθλημα της Formula 1, ανέφερε πως πιστεύει ότι το ατύχημα του Ισπανού στην Μελβούρνη και η απουσία του από το τριήμερο στο Sakhir, είναι μια ένδειξη για την πτωτική πορεία του.

Πιο συγκεκριμένα ο Herbert ανέφερε: “Δεν πιστεύω πως ο Fernando πρέπει να επιστρέψει [μετά το Μπαχρέιν]. Ο λόγος που το λέω αυτό είναι πως όταν ο Fernando είναι στην κορύφωση της απόδοσης του, κάτι που είδαμε για τελευταία φορά το 2011-12 στην Ferrari, μπορείς να νιώσεις την επίδραση του στην πίστα, ειδικά στους γύρους του στις κατατακτήριες. Ήταν πάντα στο όριο.

“Ξέρω πως τα πράγματα έχουν αλλάξει, όσον αφορά τα αυτοκίνητα, αλλά από πλευράς απόδοσης δεν έχουμε δει ακόμη τον δύο φορές παγκόσμιο πρωταθλητή που όλοι λένε πως είναι ο καλύτερος. Εγώ δεν το βλέπω. Και δεν έχει κυριαρχήσει ούτε στη McLaren καθώς ο Jenson έχει κάνει καλύτερη δουλειά.

“Έχει δηλώσει πως θα ήταν χαρούμενος να φύγει από την F1 με 2 πρωταθλήματα, αυτός είναι ένας άνθρωπος που δεν έχει απλώς παρατήσει την κατάκτηση ενός ακόμη τίτλου, αλλά και τους ίδιους τους αγώνες.”

Ο Herbert μάλιστα δήλωσε έκπληκτος πως ο Alonso δεν προσπάθησε περισσότερο να οδηγήσει στο Μπαχρέιν, παρά τις αντίθετες γνωματεύσεις των γιατρών μετά τις εξετάσεις που έκανε:

“Δεν του αρέσουν αυτά τα αυτοκίνητα και είναι ένας ακόμη λόγος για να εγκαταλείψει. Είχε το ατύχημα στη Βαρκελώνη και δεν έτρεξε μετά. Συνήθως όταν ένας οδηγός είχε κάποιο ατύχημα, θέλει να επιστρέψει στο μονοθέσιο. Όταν είχα εγώ αντίστοιχα ατυχήματα, έλεγα πως ήθελα να επιστρέψω. Κάτι τέτοιο δεν το έκανε ούτε μετά τη σύγκρουση στην Αυστραλία.

“Εάν ήταν σε ένα αυτοκίνητο που κέρδιζε, ή αν μπορούσε να διεκδικήσει το πρωτάθλημα, θα αγωνιζόταν κανονικά. Πάντα μπορείς να βρεις κάποιον τρόπο, όπως έκανε και ο Niki Lauda με τα εγκαύματα του το 1976. Ο Alonso μοιάζει να μην έχει κίνητρο κι αυτό επηρεάζει την απόδοση του, σε βαθμό που δεν περιμένεις από έναν δις παγκόσμιο πρωταθλητή.

“Δεν βλέπουμε αυτό το πάθος που είχε τα προηγούμενα χρόνια για να οδηγήσει και να πιέσει στο όριο όταν είναι στο μονοθέσιο. Αυτό είναι το πιο ισχυρό του όπλο και μέχρι στιγμής, αυτό δείχνει να έχει συρρικνωθεί. Έχει βέβαια ακόμη το μυαλό και την εξυπνάδα, ώστε να ξέρει που και πως να βάλει το μονοθέσιο, αλλά απλώς δεν έχει τον απαραίτητο ρυθμό.

“Το ατύχημα στην Μελβούρνη ήταν ένα λάθος από την πλευρά του. Ένα παρόμοιο περιστατικό που μου έρχεται στο μυαλό και ήταν αρκετά παρόμοιο με αυτό ήταν η σύγκρουση μεταξύ Michael Schumacher και Jean-Eric Vergne στην Σιγκαπούρη πριν μερικά χρόνια. 

“Ξέρω προσωπικά πως μετά από ένα σημείο στην καριέρα σου, αρχίζεις να παίρνεις την κατηφόρα. Μπορεί να είσαι στο υψηλότερο επίπεδο για πάρα πολύ καιρό, αλλά κάποια στιγμή θα αρχίσει η πτώση. Τα όσα λέει, τα όσα έχουν συμβεί στην πίστα, ο ρυθμός του στις κατατακτήριες και το λάθος στην Αυστραλία, μου δείχνουν πως έχει έρθει η ώρα να κρεμάσει το κράνος του.”

Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify

Total
0
Shares
Previous Article

Τα 10 καλύτερα Grand Prix 2010-2015 (Θέση 4)

Next Article

Ecclestone - Φαφλατάδες και φερέφωνα των ομάδων μερικοί οδηγοί

Related Posts