Στο Free Practice 2 του 1000 Miles of Sebring, η Toyota έκανε το 1-2, αυξάνοντας τους ρυθμούς της. Τρίτη η Ferrari, έκπληξη από Glickenhaus.
Η Toyota συνέχισε να ολοκληρώνει ταχείς γύρους και στο FP2, σημειώνοντας τους ταχύτερους της διαδικασίας με τους Kamui Kobayashi και Brendon Hartley στην πρώτη και δεύτερη θέση αντίστοιχα. Η διαφορά μεταξύ των δύο αγωνιστικών ήταν στα 0.318 του δευτερολέπτου.
Τρίτη ολοκλήρωσε την διαδικασία η Ferrari με τον Antonio Fuoco, απέχοντας βέβαια από την πρωτοπορία, αφού το χρονόμετρο σταμάτησε στο +1.167 από τον Kobayashi. Η Cadillac συνέχισε να αποτελεί κοντινό αντίπαλο των ιταλών, με τον Richard Westbrook να βρίσκεται μόλις δύο δέκατα πίσω από την 499P.
Ο Alessandro Pier Guidi έβαλε την δεύτερη Ferrari στην πέμπτη θέση, τρία δέκατα πίσω από την Cadillac, ενώ η Glickenhaus εξέπληξε άπαντες ανεβαίνοντας έκτη, αν και στο +2.746 από την πρωτοπορία και μετά από προβλήματα για την Porsche και την Peugeot.
Η Porsche Penske με τον Frederic Makowiecki σημείωσε τον έβδομο καλύτερο χρόνο του FP2, με την ομάδα να ταλανίζεται από προβλήματα, τα οποία δεν απέφυγε ούτε η Peugeot. Οι Γάλλοι είχαν ως ταχύτερο αγωνιστικό τους το #94, το οποίο υπό την καθοδήγηση του Nico Muller σημείωσε τον ένατο καλύτερο χρόνο, έχοντας ξεπεραστεί από την JOTA της LMP2 κατηγορίας. Τα άλλα δύο αγωνιστικά κατέλαβαν μόλις την 14η και 16η θέση στην γενική κατάταξη, για την Peugeot και την Porsche Penske αντίστοιχα. Η συμμετοχή της Floyd Vanwall βρέθηκε στην 19η θέση.
Σε εκείνη, η προαναφερόμενη Oreca 07 – Gibson της JOTA ήταν η ταχύτερη, με τον Pietro Fittipaldi στο τιμόνι, ενώ η United Autosports με το ίδιο όχημα βρέθηκε στην δεύτερη θέση, 4 δέκατα πίσω, με τον Philip Hanson, ενώ ο Oliver Jarvis έκανε το 2-3 για την Αμερικανική ομάδα, μόλις δύο εκατοστά πίσω από τον ομόσταυλό του.
Στην GTE Am παρατηρήθηκαν οι περισσότερες ανατροπές σε σχέση με το FP1, αφού ο Daniel Serra έφερε τα πάνω κάτω, σημειώνοντας τον καλύτερο χρόνο για λογαριασμό της Kessel Racing (Ferrari 488 GTE Evo), ενώ ο Nicky Catsburg έδειξε πως η Corvette ίσως να έχει ελπίδες, παίρνοντας την δεύτερη θέση, δύο δέκατα πίσω. Τις θέσεις του βάθρου συμπλήρωσε ο Casper Stevenson για λογαριασμό της D’Station Racing, μόλις ένα δέκατο πίσω από την Corvette, με τις ομάδες με αγωνιστικά Aston Martin Vantage AMR να βλέπουν κάποιες ενδείξεις καλού ρυθμού.
Το Free Practice 3 του 1000 Miles of Sebring ξεκινά αύριο, στις 17:45.
Αναλυτικά η κατάταξη:
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify