Σε μια επεισοδιακή διαδικασία για την Toyota, ο Lopez τραυμάτισε το #7, αλλά ο Kobayashi σημείωσε τον καλύτερο χρόνο, με τον Hartley πίσω του και τον Fuoco τρίτο, για την Ferrari.
Η Toyota ολοκλήρωσε όλα τα Free Practice στην κορυφή, κάνοντας το 1-2 και στο FP3 μετά το FP2. Ο Kamui Kobayashi σταμάτησε το χρονόμετρο στο 1:45.783, ενώ ο Brendon Hartley τον ακολούθησε στην δεύτερη θέση, απέχοντας 0.609. Η επίδοση αυτή επιβεβαιώνει την ιαπωνική ομάδα ως το απόλυτο φαβορί για τον αγώνα, παρά την σύγκρουση του Jose Maria Lopez με το #7 αργά στην διαδικασία, στην 13η στροφή. Η διαδικασία διεκόπη μόνιμα με κόκκινη σημαία.
Here is what happened to Toyota Gazoo Racing #7 in FP3's final minutes.#WEC #1000MSebring pic.twitter.com/ZCmOVprgIZ
— FIA World Endurance Championship (@FIAWEC) March 16, 2023
Πιο πίσω, την τρίτη θέση κατέλαβε και πάλι η Ferrari με τον Antonio Fuoco και το #50, απέχοντας βέβαια ένα δευτερόλεπτο από την κορυφή. Ούτε οι Ιταλοί απέφυγαν τις ζημιές, αφού ο Nicklas Nielsen είχε μια μικροεπαφή με τις μπαριέρες. Η Cadillac θα αποτελέσει τον βασικό αντίπαλο της Ferrari, με τον Alex Lynn να θέτει χρόνο αρκετά καλά για την πέμπτη θέση, ενώ η Peugeot ανέκαμψε, βρισκόμενη πέμπτη με τον Mikkel Jensen, αλλά δυο δευτερόλεπτα off the pace.
Η Porsche Penske είδε τα δύο Porsche 963 της στην έκτη και όγδοη θέση, με τους Michael Christensen και Laurens Vanthoor αντίστοιχα, ενώ ανάμεσά τους ολοκλήρωσε το FP3 η Ferrari 499P του Alessandro Pier Guidi με το #51. Το δεύτερο Peugeot 9Χ8, με το #94, σημείωσε τον ένατο καλύτερο χρόνο με την βοήθεια του Loic Duval.
Η Glickenhaus βρέθηκε πολύ μακριά και πάλι, στην 19η θέση γενικής για την ακρίβεια, ενώ η Floyd Vanwall είδε το αγωνιστικό της να σταματά στην έξοδο των pits στην αρχή της διαδικασίας. Η ομάδα δεν κατάφερε να ξαναβγάλει το όχημα στην πίστα, χάνοντας έτσι πολύτιμη γνώση.
Στην LMP2 ο Pietro Fittipaldi ήταν ο ταχύτερος για λογαριασμό της JOTA, ενώ ο Philip Hanson τον ακολούθησε από μόλις ένα δέκατο μακριά στην δεύτερη θέση, για την United Autosports. Την τρίτη θέση της χρονομέτρησης κατέλαβε ο Yifei Ye για την Hertz JOTA.
Τέλος, στην GTE Am, ο Nicki Thiim έβαλε την εργοστασιακή ομάδα της Aston Martin μπροστά, ακυρώνοντας όλες τις προβλέψεις και θέτοντας τρομερό ενδιαφέρον στις προσεχείς κατατακτήριες. Ο Riccardo Pera βρέθηκε δεύτερος για την GR Racing Porsche, ενώ ο Daniel Serra συνέχισε με ρυθμό από το FP2, κλείνοντας την ημέρα τρίτος για την Kessel Racing.
To 1000 Miles of Sebring συνεχίζεται πλέον με την κατατακτήρια διαδικασία, η οποία ξεκινά με την GTE Am κατηγορία, στις 00:30 της Παρασκευής, 17 Μαρτίου.
Αναλυτικά η κατάταξη:
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify