Ο Cyril Abiteboul, διευθύνων σύμβουλος της Renault Sport F1, δηλώνει πως η ομάδα του σκοπεύει να κάνει τη Red Bull να μετανιώσει για την απόφασή της να μην προμηθεύεται πλέον κινητήριες μονάδες από τους Γάλλους.
Η συνεργασία της Αυστριακής ομάδας με τη Renault έφτασε στο τέλος της. Μετά από πολλές επιτυχίες, η Red Bull γυρίζει σελίδα και φορά τους κινητήρες της Honda, αρχής γενομένης από τη σεζόν του 2019. Με τους Ταύρους να αφήνουν πίσω τους τη Renault, ο διευθύνων σύμβουλος της Γαλλικής ομάδας φαίνεται αποφασισμένος να τους αποδείξει πως έλαβαν τη λάθος απόφαση.
«Θα κάνουμε ό,τι μπορούμε για να τους κάνουμε να μετανιώσουν αυτή την απόφαση. Αυτό που εννοώ είναι ότι θα κάνουμε ό,τι καλύτερο μπορούμε στην πίστα με τη δική μας ομάδα, με τα χρώματά μας.
«Είμαι υπερβολικά ενθουσιασμένος με τη βελτίωση της απόδοσης που θα έρθει, ειδικά με την Spec C έκδοση του κινητήρα, που θα εισαχθεί αργότερα μέσα στη σεζόν. Σε αυτό το σημείο δεν υπάρχει λόγος να πιστεύουμε ότι η Red Bull δεν θα το λάβει, αν και πρέπει ακόμη να επιβεβαιωθούν οι λεπτομέρειες του κινητήρα, μα ελπίζω να τους κάνουμε να το μετανιώσουν».
Αναφερόμενος στην απόφαση της Αυστριακής ομάδας, ο Abiteboul σχολίασε: «Δεν εκπλήσσομαι καθόλου, για να είμαι ειλικρινής. Πιστεύω πρωτίστως πως ξεχνάμε ότι αυτό είναι μια επιβεβαίωση. Είναι περισσότερο ένα status quo.
«Πέρυσι στη Σιγκαπούρη, ανακοινώσαμε συμφωνίες τόσο με τo Red Bull Group όσο και με τη McLaren. Αυτές ανέφεραν τερματισμό του συμβολαίου της Toro Rosso το 2017 και τερματισμό του συμβολαίου της Red Bull το 2018, αν και η Red Bull είχε ζητήσει να είμαστε λίγο πιο ανοιχτοί πάνω σε αυτό το ζήτημα.
«Είναι περισσότερο ότι πήγε σε μια διαφορετική κατεύθυνση, όταν η Red Bull μας ζήτησε μια προσφορά, σα να ήταν αναποφάσιστη όσον αφορά ποια απόφαση να πάρει. Για εμάς είναι περισσότερο μια επιβεβαίωση του τι υπήρχε και είναι επίσης μια στρατηγική και εμπορική απόφαση, απ’ ότι μια καθαρά τεχνική ή αγωνιστική απόφαση από τη Red Bull».
Τέλος, ο Abiteboul συνέδεσε την απόφαση της Red Bull με τα οφέλη του να είναι μια εργοστασιακή ομάδα, μεταξύ των οποίων και όποια οικονομική ενίσχυση αυτό μπορεί να προσφέρει.
«Όπως όταν επιστρέψαμε στο άθλημα ως εργοστασιακή ομάδα, ήταν σημαντικό για τη Red Bull να ανανεωθεί και να βρεθεί πίσω στη θέση της εργοστασιακής ομάδας. Αυτό δε μπορούσε να συμβεί με τη Renault, έπρεπε να είναι με κάποια άλλη οντότητα και βρήκαν τη Honda, ένα τέλειο ταίριασμα.
«Οπότε είμαι σίγουρος πως είναι ένα μείγμα παραγόντων και παραμέτρων. Είμαι σίγουρος πως έχει εν μέρει να κάνει με τη απόδοση, αλλά είναι ξεκάθαρο πως υπάρχουν περισσότερα.
«Και υπήρχε μια πληθώρα πραγμάτων που δε μπορούσαμε να προσφέρουμε, όπως οικονομική υποστήριξη, όπως πρόσβαση σε καίριες υποδομές, καθώς προτεραιότητά και στόχος μας είναι η θεμελίωση της απόδοσης της Renault Sport F1».
Πηγή: motorsport.com
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify