Αφιέρωμα: Koenigsegg Agera, Sweden’s finest

Όλοι μας έχουμε ακούσει το όνομα του Christian von Koenigsegg ή της εταιρίας του, της Koenigsegg. Αναμφισβήτητα πρόκειται για ένα από τα σημαντικότερα άτομα που εμφανίστηκαν στο χώρο του αυτοκινήτου τη τελευταία εικοσαετία, μαζί με τους Horacio Pagani και Elon Musk. Ο Horacio και η Pagani είναι γνωστοί για τα πανέμορφα, σπάνια και άκρως εντυπωσιακά αυτοκίνητα τους, ο Elon Musk μεταξύ άλλων, για την Tesla που θεωρείται η πρωτοπόρος εταιρία στο χώρο της εξέλιξης και πώλησης πλήρως ηλεκτρικών οχημάτων και τέλος, ο von Koenigsegg καθώς και η Koenigsegg ως εταιρία, για τα απίστευτα γρήγορα και τεχνολογικά υπέρ-εξελιγμένα hypercar της. Είναι λίγο σαν την Pagani, στο κομμάτι της εκπληκτικής ποιότητας κατασκευής, εντυπωσιακού σχεδιασμού και σπανιότητας, και λίγο σαν τη Tesla στο κομμάτι του πόσο τεχνολογικά εξελιγμένα είναι σε σχέση με όλο τον υπόλοιπο ανταγωνισμό. Το πιο ευρέως γνωστό από τα δύο μοντέλα της, το CCX και το Agera, είναι το δεύτερο.

Το Agera παρουσιάστηκε το 2010, στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης, ως ο διάδοχος του CCX και ως το δεύτερο μοντέλο που παρήγαγε ως τότε η Koenigsegg. Το όνομα του προέρχεται από το Σουηδικό ρήμα «Agera», που σημαίνει «να πράττεις», με την έννοια του «Εσύ (ο κάτοχος) να πράττεις». Την ίδια χρονιά, το 2010, ψηφίστηκε από το Top Gear “ Hypercar of the Year” , ενώ το 2017, ένα Agera RS έσπασε το ρεκόρ ταχύτητας, ανεβάζοντας το στα 447 χιλιόμετρα ανά ώρα (μέση ταχύτητα μέτρησης προς δύο κατευθύνσεις) και το ρεκόρ ταχύτητας σε ευθεία, αγγίζοντας τα 458 χιλιόμετρα ανά ώρα. Ας δούμε όμως αναλυτικότερα τις επιδόσεις, τις εκδόσεις και όλες της λεπτομέρειες του υπέρ-αυτοκινήτου αυτού.

Αρχικά, όταν η Koenigsegg είχε ξεκινήσει την εξέλιξη του αυτοκινήτου, είχε τοποθετήσει σε αυτό ένα κινητήρα V8, twin-turbo, χωρητικότητας 4,7 λίτρων, ο οποίος όμως στη συνέχεια αντικαταστάθηκε από έναν αντίστοιχο V8, twin-turbo, χωρητικότητας 5 λίτρων. Ο συγκεκριμένος κινητήρας, κατά τη διάρκεια της παραγωγής, έλαβε βελτιστοποιήσεις και απέδιδε, αναλόγως την έκδοση, από 940 έως 1360 ίππους. Είναι κατασκευασμένος in-house, όπως και εξελιγμένος εξ’ ολοκλήρου από την Koenigsegg, και είναι όλος από αλουμίνιο, με το σύστημα εισαγωγής του να είναι κατασκευασμένο από ανθρακονήματα, φέρνοντας το συνολικό του βάρος στα μόλις 197 κιλά. Στη πρώτη τοποθέτηση του, στο Agera, αποδίδει 940 ίππους και 1100Nm ροπή, με το 0-100 να πραγματοποιείται σε 3 δευτερόλεπτα, το 0-200 σε 8 και τη τελική του ταχύτητα να ανέρχεται στα 400 χιλιόμετρα την ώρα, ηλεκτρονικά περιορισμένη. Το κιβώτιο που χρησιμοποιεί η εταιρία, είναι και αυτό εξ’ ολοκλήρου σχεδιασμένο και κατασκευασμένο in-house, και πρόκειται για ένα αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, 7 σχέσεων, με καινοτομία το 1 input shaft, και οι αλλαγές πραγματοποιούνται με τα paddles, όπως και η μετάβαση από νεκρά σε όπισθεν, νεκρά στο Drive και από όπισθεν στο Drive.

Το πλαίσιο του Agera είναι κατασκευασμένο από εμποτισμένο carbon/kevlar, με lightweight ενισχύσεις όπου αυτές είναι απαραίτητες και εμπεριέχει ένα «honeycomb structure», μία κατασκευή δηλαδή, η οποία είναι μια τεχνολογική καινοτομία προερχόμενη από την αεροπλοΐα, η οποία πρώτη φορά χρησιμοποιήθηκε σε αυτοκίνητο, από αλουμίνιο, μέσα στην οποία βρίσκονται και τα ντεπόζιτα καύσιμου, τα οποία πέρα από την ασφαλέστερη δυνατή θέση, βρίσκονται τοποθετημένα με τέτοιο τρόπο που φροντίζουν για τη καλύτερη δυνατή κατανομή βάρους. Πέρα από το πλαίσιο, όλα τα εξωτερικά μέρη του αυτοκινήτου είναι κατασκευασμένα και αυτά από ανθρακονήματα, με τη δυνατότητα επιλογής για το αν θα είναι βαμμένα σε κάποιο χρώμα ή αν θα φέρουν clear coat είτε διάφανο είτε ματ, κάτω από το οποίο θα ήταν εμφανής η κατασκευή από ανθρακόνημα. Το Agera είναι targa-top design, με τη δυνατότητα τοποθέτησης της οροφής στο χώρο αποσκευών. Η πίσω αεροτομή του, είναι και αυτή κατασκευασμένη από ανθρακονήματα, και έχει δύο λειτουργίες, Auto και Manual, και φροντίζει για τη καλύτερη δυνατή ισορροπία μεταξύ χαμηλής αεροδυναμικής αντίσταση και παραγωγής κάθετου φορτίου, downforce. Οι ζάντες του είναι κατασκευασμένες από αλουμίνιο, διαστάσεων 265 / 35 R19 εμπρός και 345 / 30 R20 πίσω, τεχνολογίας Center Lock, στις οποίες τοποθετούνται ειδικά λάστιχα  Michelin Super Sport, με τα συγκεκριμένα να είναι κατασκευασμένα να αντέχουν σε ταχύτητες μέχρι και 420 χιλιόμετρα ανά ώρα.

Το εσωτερικό του έχει απλό, μινιμαλιστικό και λειτουργικό σχεδιασμένο. Είναι ντυμένο εξ’ ολοκλήρου με δέρμα και Alcantara ή ένα συνδυασμό των δύο υλικών, με το κάτοχο να έχει τη δυνατότητα να το εξατομικεύσει πλήρως στο δικό του γούστο. Το καντράν του είναι μία οθόνη, συνεπώς πλήρως ψηφιακό, το οποίο όμως παρόλα αυτά παρουσιάζει κάποιες ενδείξεις υπό τη μορφή αναλογικών δεικτών. Στη κεντρική κονσόλα, υπάρχει μία οθόνη αφής, από την οποία χειρίζεται ο οδηγός τη πλειοψηφία των συστημάτων και ρυθμίσεων του αυτοκινήτου, ενώ κάτω από αυτή υπάρχει ένας κύκλος που αποτελείται από διάφορα κουμπάκια, τα οποία αντιστοιχούν στις συνηθέστερες ρυθμίσεις. Το εντυπωσιακό είναι, πως το αλουμίνιο σε αυτά τα κουμπιά είναι κομμένο με laser και φωτίζεται εσωτερικά από το «Ghost light» σύστημα φωτισμού, και αυτό αποτελεί καινοτομία της Koenigsegg, όπου ο φωτισμός γίνεται μέσω carbon nanotubes τα οποία είναι φτιαγμένα έτσι ώστε να φωτίζουν κατάλληλα το κάθε πλήκτρο. Μερικές εντυπωσιακές τεχνολογίες είναι μεταξύ άλλων το σύστημα ανοίγματος των θυρών, Dihedral synchro helix actuation system, που είναι και το σήμα κατατεθέν της εταιρίας.

Η Koenigsegg, κατά το κύκλο ζωής του Agera παρουσίασε διάφορες εκδόσεις, άλλες νέες και άλλες ήταν υπάρχουσες, που είχαν δεχθεί κάποιες αναβαθμίσεις και βελτιστοποιήσεις.

 

Koenigsegg Agera R (2011–2014)

Το Agera R παρουσιάστηκε το 2011, στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης, και συγκεκριμένα στο configuration με το οποίο έγινε αρχικά ευρέως γνωστό στο ίντερνετ, το Speed Racer (ματ λευκό, με κόκκινες λεπτομέρειες). Είναι ικανό να επιταχύνει από τα 0 στα 100 χιλιόμετρα ανά ώρα, σε μόλις 2,8 δευτερόλεπτα και να αγγίξει μία, θεωρητική τότε, τελική ταχύτητα της τάξης των 439 χιλιομέτρων ανά ώρα. Το Agera R έχει αεροδυναμικό συντελεστή Cd=0.37 σε χαμηλές προς μεσαίες ταχύτητες (υποθετικά μέχρι τα 160 χιλιόμετρα ανά ώρα), ή Cd=0.33 στις υψηλότερες ταχύτητες, λόγω της ενεργής πίσω αεροτομής του, που παράγει κάθετο αεροδυναμικό φορτίο 300 κιλά στα 250 χιλιόμετρα ανά ώρα. Αυτό που διαφέρει στη πίσω αεροτομή του είναι πως λειτουργεί με ελατήρια, τα  οποία ανάλογα το αεροδυναμικό φορτίο που δέχονται, μεταβάλουν τη κλίση της, γεγονός που τη κάνει ελαφρύτερη σε σχέση με ένα κοινό ηλεκτροϋδραυλικό σύστημα κίνησης. Επιπλέον, οι πυλώνες της αεροτομής του, όχι μόνο λειτουργούν ως βάση στήριξης της αεροτομής και μέρος του αεροδυναμικού σχεδιασμού του πίσω μέρους του Agera R, αλλά αποτελούν και λειτουργικό μέρος του σχεδιασμού ψύξης του κινητήρα, αφού συμβάλουν στην απορρόφηση του ζεστού αέρα από το χώρο του κινητήρα, μέσω του σχεδιασμού τους. Το αυτοκίνητο, χάρη στην εκπληκτική αεροδυναμική αλλά και μηχανική του πρόσφυση, μεγάλο ρόλο στην μηχανική παίζουν και τα ειδικά για αυτό σχεδιασμένα και εξελιγμένα Michelin Supersport ελαστικά του, είναι σε θέση να πλευρικές δυνάμεις της τάξης του 1.60 G, αριθμός που αποδεικνύει πως είναι εξίσου ικανό στις στροφές όσο και στις ευθείες.

Στις 2 Σεπτεμβρίου 2011, στη πίστα εξέλιξης και δοκιμών της εταιρείας στο Ängelholm της Σουηδίας, το Agera R έσπασε 6 επίγεια ρεκόρ ταχύτητας, μεταξύ άλλων αυτό του 0-300, σε 14.53 δευτερόλεπτα και το 0-300-0, σε 21.19 δευτερόλεπτα. Στη θέση του οδηγού καθόταν ο οδηγός δοκιμών και τεχνικός στο τμήμα κινητήρων της εταιρίας, Robert Serwanski, με συνοδηγό τον Rob Ferretti, ιδρυτή του group “Super speeders” και του καναλιού “Super speeders Rob” στο YouTube, να απαθανατίζει την προσπάθεια. Το βίντεο έγινε ανάρπαστο κυρίως στο κομμάτι που ο Serwanski δείχνει τις δυνατότητες που συστήματος ελέγχου ευστάθειας, πατώντας φρένο με όλη του τη δύναμη στα 300 χιλιόμετρα ανά ώρα, χωρίς να κρατάει το τιμόνι και το συνέχισε μέχρι το αυτοκίνητο να ακινητοποιηθεί πλήρως.

Το 2012, στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης, παρουσιάστηκε η ανανεωμένη έκδοση του Agera R που αναμένονταν να μπει στη παραγωγή από το 2013 και έπειτα, η οποία έφερε μεταξύ άλλων carbon ζάντες, αεροδυναμικές αναβαθμίσεις και μηχανικές τροποποιήσεις, που επιτρέπουν τον V8 να παράγει πλέον 1150 ίππους και 1200Nm ροπή με τη χρήση καυσίμου Ε85, χάρη στη τεχνολογία “Koenigsegg Flex Fuel Sensor technology “, η οποία έχει τη δυνατότητα να αναγνωρίζει το είδος καυσίμου (απλή βενζίνη, Ε85 ή συνδυασμός των 2) και τη περιεκτικότητα της Ε85 σε αλκοόλη, ώστε να προσαρμόζει ανάλογα της ρυθμίσεις του κινητήρα για τη μέγιστη δυνατή απόδοση, προστατεύοντας τον ταυτόχρονα, καθώς μειώνει την απόδοση του, αν εντοπίσει κακής ποιότητας μίγμα ή βενζίνη με χαμηλά οκτάνια. Με συμβατική βενζίνη 95 οκτανίων, παράγει τη διόλου ευκαταφρόνητη δύναμη, που ανέρχεται στους 973 ίππους.

Το Agera R έχει έντονη παρουσία στο franchise του Need For Speed, τόσο στα παιχνίδια Need for Speed: Most Wanted (2012) και Need for Speed Rivals (2013), όσο και στη ταινία Need for Speed το 2014. Τα 3 Agera της ταινίας είναι, προφανώς, replicas. Τέλος, το αυτοκίνητο υπάρχει και στο παιχνίδι Real Racing 3.

 

Koenigsegg Agera S (2013–2014)

Η Koenigsegg παρουσίασε το Agera S το 2013, για τις αγορές που δεν έχουν πρόσβαση σε καύσιμο Ε85. Το Agera S έχει τη πλειοψηφία των αναβαθμίσεων που είχαν γίνει και στο Agera R, ωστόσο ήταν από την αρχή στοχευόμενο σε αγορές που είχαν κακής ποιότητας καύσιμο, για αυτό και είχαν γίνει κάποιες μηχανικές τροποποιήσεις σε σχέση με το R, με το Agera S να αποδίδει με βενζίνη 95 οκτανίων, 1044 ίππους και 1100Nm ροπή, όταν το Agera R με το ίδιο καύσιμο αποδίδει 973 ίππους και 1100Nm ροπή.

Το 2013, ένα Agera S ήταν αυτό που έφερε τον αριθμό πλαισίου No 100, κάνοντας το και το 100στο Agera που είχε κατασκευαστεί. Τιμής ένεκεν, η Koenigsegg ονόμασε το συγκεκριμένο Agera S, Agera S Hundra, όπου το Hundra σημαίνει εκατό στα Σουηδικά. Χαρακτηριστικό σχεδιαστικό στοιχείο του συγκεκριμένου αυτοκινήτου, είναι ο διάκοσμος με φύλλα χρυσού.

 

Koenigsegg One :1 (2014–2016)

Το Koenigsegg One:1 παρουσιάστηκε το Μάρτιο του 2014, στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης. Η Koenigsegg κατασκεύασε έξι One:1 για τους πελάτες της, τα οποία είχαν ήδη προπωληθεί, ενώ το αυτοκίνητο που βρισκόταν στην έκθεση, ήταν το αυτοκίνητο εξέλιξης. Η Koenigsegg είχε φέρει 2 αυτοκίνητα πελατών στο “ 2014 Goodwood Festival of Speed ”, τα οποία βρίσκονταν στο ‘Michelin Supercar Paddock’ ανάμεσα σε άλλα υπέρ-αυτοκίνητα, όπως Ferrari LaFerrari, Porsche 918 Spyder, McLaren P1 και Pagani Huayra.

Το One:1, έχει τον ίδιο κινητήρα με τα υπόλοιπα Agera, ο οποίος στο συγκεκριμένο Agera αποδίδει 1360 ίππους και 1371Nm ροπή και φέρει το ίδιο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη με τα υπόλοιπα Agera.

Η ονομασία One:1 προέρχεται από την αναλογία κιλών ανά ίππο, που είναι 1:1, καθώς το αυτοκίνητο ζυγίζει 1360 κιλά και έχει απόδοση 1360 ίππους. Η απόδοση των 1360 ίππων, μεταφράζετε, σε κλίμακα kW, σε 1000kW, συνεπώς 1 Megawatt ισχύος, κάνοντας το One:1 το πρώτο, όπως ανέφερε και η ίδια η Koenigsegg “ the world’s first megacar ”. Το One:1 έχει προσανατολισμό που κλίνει ξεκάθαρα προς χρήση σε πίστα, σε αντίθεση με όλα τα προηγούμενα μοντέλα της εταιρείας, με τη Koenigsegg να κάνει κάποιες «θυσίες» προκειμένου να πετύχει την αναλογία 1:1. Το One:1 φέρει στην οροφή του ένα airscoop στην αφαιρούμενη οροφή του και ένα έξτρα ζευγάρι δύο ψυγείων στο εμπρός μέρος, ενώ, καθώς λόγω του νέου σχεδιασμού η οροφή δεν μπορούσε πλέον να τοποθετηθεί στο χώρο αποσκευών, τον μείωσαν κατά 40% σε μέγεθος, χάριν αεροδυναμικών βελτιώσεων.

 

Koenigsegg Agera RS (2015–2018)

Το Koenigsegg Agera RS, παρουσιάστηκε το Μάρτιο του 2015, στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης, μαζί με το πρωτότυπο του διαδόχου του Agera, το Regera. Το Agera RS, είναι μία βελτιωμένη και εξελιγμένη εκδοχή του Agera R και φέρει κάποιες τεχνολογίες από το One:1 και συνδυάζει τεχνολογίες από το Agera R και το Agera S. Η Koenigsegg το χαρακτήρισε ως το “ultimate track tool”, χάρη στα lightweight χαρακτηριστικά του και των track optimized τεχνολογιών του. Το Agera RS παράγει 450 κιλά κάθετου φορτίου στα  250 χιλιόμετρα ανά ώρα. Στο RS ο V8, αποδίδει 1160 ίππους με απλή βενζίνη 100 οκτανίων, ενώ στα αυτοκίνητα με το προαιρετικό πακέτο “1-megawatt package”, αποδίδει 1360 ίππους.

Το Agera RS είναι περιορισμένο στα 25 αυτοκίνητα, μερικά εκ’ των οποίων είναι τα Agera RS Draken, Agera XS, Agera RS Gryphon, Agera RSR, Agera RS Naraya, Agera RS1 και Agera RS ML, τα οποία είναι και τα πιο εξατομικευμένα.

Το τελευταίο Agera RS, βγήκε από τη γραμμή παραγωγής στις 4 Απριλίου 2018.

 

Koenigsegg Agera Final (2016–2018)

Το 2016, για άλλη μία φορά στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης, η Koenigsegg παρουσίασε τη τελευταία τριάδα των Agera που κατασκευάστηκαν, με αυτά να είναι πλήρως εξατομικεύσιμα και φέρουν το πλαίσιο από το RS και τα μηχανικά μέρη από το One:1.

Το πρώτο από τα τρία αυτοκίνητα που παρουσιάστηκε, ήταν το “One Of One”, το οποίο είναι πορτοκαλί, με άβαφο carbon σε κάποια μέρη του και μπλε λεπτομέρειες. Χαρακτηριστικό του εξωτερικού του είναι η αεροτομή και το πλήρες bodykit από το One:1.

Τα άλλα δύο αυτοκίνητα, ‘Thor’ και ‘Vader’, αποκαλύφθηκαν αρχικά online τον Ιούνιο του 2018 και στη συνέχεια ήταν στο Goodwood Festival of Speed του 2014. Το ‘Thor’, έχει μαύρο χρώμα μέσα στο οποίο υπάρχουν τριμμένα διαμάντια και φέρει λευκές διακοσμητικές  λεπτομέρειες. Στο εξωτερικό του, κυρίαρχο σχεδιαστικό στοιχείο είναι η μεγάλη αεροτομή του, παρόμοια με αυτή του Agera XS, με διαφορετικά εμπρός canards, ένα μεγάλο εμπρός splitter και ένα Le Mans-style ρύγχος που διατρέχει όλο το μήκος από το κέντρο έως τη πίσω αεροτομή, κάνοντας το μοναδικό σχεδιαστικά ανάμεσα σε όλα τα Agera. Το ‘Vader’, έχει και αυτό μαύρο χρώμα μέσα στο οποίο υπάρχουν τριμμένα διαμάντια και είναι διακοσμημένο με λευκές λεπτομέρειες. Εξωτερικά, είναι ίδιο ακριβώς με το ‘Thor’, με μοναδική εξαίρεση την απουσία του κεντρικού ρύγχους.

 

Λοιπά One-off και Special Commissioned αυτοκίνητα

  • Agera N
  • Agera X
  • Agera S Hundra (κατασκευάστηκε για να τιμήσει το 100στο Agera)
  • Agera HH
  • Agera RS Naraya
  • Agera RS Draken
  • Agera RS Valhall
  • Agera RS1
  • Agera RSR (3 special-edition Agera RS κατασκευασμένα για Ιάπωνες πελάτες)
  • Agera ML
  • Agera HM[
  • Agera XS (2 special-edition Agera RS κατασκευασμένα για Αμερικανούς πελάτες)
  • Agera RSN
  • Agera RS Phoenix
  • Agera R Zijin

 

Παγκόσμια Ρεκόρ

Φυσικά, το εν λόγω αυτοκίνητο έχει σπάσει τρία ρεκόρ που το έβαλαν ακόμα περισσότερο στον παγκόσμιο χάρτη.

Το πρώτο, έλαβε χώρα στις 8 Ιουνίου 2015, στη πίστα της Koenigsegg, με το ασημί One:1 του εργοστασίου.

Ρεκόρ Χρόνος
0–300 km/h 11.92 sec
0–200 mph 14.328 sec
300–0 km/h 6.03 sec
200–0 mph 6.384 sec
0–300–0 km/h 17.95 sec
0–200–0 mph 20.71 sec

 

Τη 1η Οκτωβρίου, ένα Agera RS με οδηγό τον Niklas Lilja, σε μία αεροπορική βάση του Δευτέρου Παγκοσμίου Πολέμου στο Vandel της Δανίας, κάνει μία νέα απόπειρα να σπάσει το ρεκόρ 0-400-0. Το Agera RS επιτάχυνε από στάση στα 400 χιλιόμετρα ανά ώρα σε χρόνο 26.88 δευτερόλεπτα και απόσταση 1956 μέτρα και επιβράδυνε σε στάση σε 9.56 δευτερόλεπτα σε μία απόσταση 483 μέτρων. Χρειάστηκε δηλαδή συνολικά 2441 μέτρα και 36.44 δευτερόλεπτα για το 0-400-0, χρόνο που μείωσε στη δοκιμή της 4ης Νοεμβρίου 2017 στα 33.29 δευτερόλεπτα. Ο αρχικός του χρόνος είναι κατά  5.56 δευτερόλεπτα ταχύτερος από αυτόν που έκανε η Bugatti Chiron μερικούς μήνες νωρίτερα, ενώ ο δεύτερος χρόνος ρεκόρ της Koenigsegg είναι κατά 2.57 δευτερόλεπτα ταχύτερος από τον αρχικό της.

Ρεκόρ Χρόνος
0–400–0 km/h 36.44 sec
0–400–0 km/h 33.29 sec

 

Στις 4 Νοεμβρίου 2017, η Koenigsegg πηγαίνει ξανά με ένα Agera RS στην έρημο της Νεβάδα, στον αυτοκινητόδρομο Nevada State Route 160, μεταξύ Las Vegas και Pahrump, και της δίνεται ένα κομμάτι μήκους 18 χιλιομέτρων, για να προσπαθήσει να σπάσει το ρεκόρ ταχύτητας με αυτοκίνητο παραγωγής. Στο τιμόνι του Agera RS βρίσκεται πάλι ο Niklas Lilja, ο οποίος καταφέρνει να πετύχει μία μέση ταχύτητα 447 χιλιομέτρων ανά ώρα, πετυχαίνοντας τη μέγιστη ταχύτητα των 458 χιλιομέτρων ανά ώρα κινούμενος Βόρεια και των 436 χιλιομέτρων ανά ώρα, κινούμενος Νότια, στην κατεύθυνση της επιστροφής. Αναμένεται η επίσημη επιβεβαίωση και ανακοίνωση του ακριβούς επίσημου ρεκόρ από την Guinness World Records.

 

Ρεκόρ Μ.ω.τ.
Agera RS 277.9 mph (447.2 km/h)

 

Το πιο αξιοθαύμαστο από όλα είναι ίσως, το γεγονός ότι μία εταιρεία που υπάρχει μόλις 2 δεκαετίες και ξεκίνησε από έναν τότε νέο άνθρωπο που είχε πάθος με τα γρήγορα αυτοκίνητα, να είναι η πρωτοπόρος στο χώρο, να σπάει τα ρεκόρ ξανά και ξανά, να δημιουργεί και να καινοτομεί και να πηγαίνει τα όρια του δυνατού όλο και πιο βαθιά στα «νερά» του «αδύνατου». Αν έχετε εντυπωσιαστεί έστω και λίγο από αυτό το υπέρ-δημιούργημα των Σουηδών, αξίζει να δείτε το εκτενές και πολύ καλό υλικό που υπάρχει διαθέσιμο στο διαδίκτυο, από κείμενα, άρθρα, βίντεο, συνεντεύξεις, δοκιμές. Εκεί κατανοεί πραγματικά κανείς το μεγαλείο της Koenigsegg και το όραμα του ίδιου του δημιουργού της, του Christian von Koenigsegg.

Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify

Total
0
Shares
Previous Article

Checking The Pacenotes - Season 3 - Rally Ισπανίας

Next Article

Καθοριστικός αγώνας για τον τίτλο η Σιγκαπούρη, δηλώνει o Vettel

Related Posts