Ο πρόεδρος της FIA Jean Todt φρονεί πως τα λιγότερα προσπεράσματα είναι μικρό τίμημα σε σχέση με το τι προσφέρουν τα νέα μονοθέσια.
Τα παράπονα για λιγοστά προσπεράσματα στο εναρκτήριο GP της σεζόν εκφράστηκαν από μία μερίδα των οδηγών, αλλά και του κοινού.
Πράγματι, ο βρώμικος αέρας που βγαίνει από το πίσω μέρος ενός μονοθέσιου φέτος, με τα επίπεδα κάθετης δύναμης στα ύψη, καθιστά απαγορευτικό το προσπέρασμα χωρίς DRS.
Παρόλα αυτά, ο Todt θεωρεί πως αυτό ήταν πάντοτε πρόβλημα στους αγώνες.
Πιο συγκεκριμένα, δήλωσε: «Το προσπέρασμα ήταν πάντα ένα πρόβλημα στους αγώνες.
«Θυμάμαι αγώνες από πριν 20 ή 30 χρόνια, όταν ένα αυτοκίνητο με φρέσκα ελαστικά ήταν τρία ή τέσσερα δευτερόλεπτα ταχύτερο δεν μπορούσε να περάσει ένα αυτοκίνητο με φθαρμένα ελαστικά, γιατί το προσπέρασμα ήταν δύσκολο.
«Είναι ξεκάθαρο ότι τα προσπεράσματα θα είναι πιο δύσκολα φέτος Αλλά έχουμε προσπαθήσει να βρούμε τρόπους να κάνουμε το προσπέρασμα ευκολότερο με το DRS κι άλλες τεχνολογίες.
«Ίσως οι νέοι κανονισμοί να κάνουν δυσκολότερα τα προσπεράσματα, αλλά ίσως να είναι το τίμημα του να έχουμε πιο φαρδιά με μονοθέσια με καλύτερη αεροδυναμική.»
Τέλος, ο ίδιος αποκάλυψε πως η F1 ίσως επανεξετάσει την αεροδυναμική των μονοθέσιων στο άμεσο μέλλον, ούτως ώστε να είναι σε θέση να ακολουθούν πιο εύκολα τα προπορευόμενα.
«Είναι κάτι που πρέπει να εξετάσουμε όταν μιλάμε για μελλοντικούς κανονισμούς, αν τελικά αξίζει να κάνουμε αυτόν τον συμβιβασμό,» τόνισε.
Πηγή: Autosport.com
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify