Ο Pierre Gasly θα έχει νέα μονάδα ισχύος στην πλάτη του για τον αγώνα του Καναδικού GP, κάτι που σημαίνει πως με τις ποινές θα εκκινήσει από την τελευταία θέση.
Αυτό το τριήμερο, η Honda έφερε την πρώτη αναβάθμιση στη φετινή PU της, με σκοπό να κλείσει την ψαλίδα από τον ανταγωνισμό και να δείξει στη Red Bull πως μπορεί να τις προσφέρει ένα καλό κινητήριο σύνολο για το 2019 – εφόσον επέλθει συμφωνία.
Ωστόσο, τα πράγματα δεν κύλησαν όπως θα ήθελαν οι Ιάπωνες, αφού με το πέρας του FP3, Toro Rosso και Honda πήραν από κοινού την απόφαση να αλλάξουν κινητήρα στο μονοθέσιο του Gasly, μετά από πρόβλημα που εμφανίστηκε στις δοκιμές.
Δεν έμειναν όμως εκεί τα πράγματα, μιας και τελικά ο Γάλλος θα τρέξει ξανά με νέο μοτέρ, παίρνοντας και ποινή 10 θέσεων, και φυσικά μένοντας με το παλιό spec του κινητήρα.
Ο αγωνιστικός διευθυντής της STR, Franz Tost, δήλωσε σχετικά:
«Αλλάξαμε τον κινητήρα μετά το FP3, γιατί η Honda εντόπισε ένα πρόβλημα στα δεδομένα της. Για αυτό ήταν πιο ασφαλές να γυρίσουμε στο παλιό spec. Και, αναλύοντας τα δεδομένα με την Sakura χθες, αποφασίσαμε να βάλουμε μία νέα μονάδα ισχύος.
«Πήραμε αυτήν την απόφαση και με δεδομένο ότι ο Pierre έχασε χρόνο στις κατατακτήριες γιατί πήγε για ζύγισμα, και δεν θέλαμε να πάρουμε ποινή στη Γαλλία ή στην Αυστρία. Επιλέξαμε να την πάρουμε εδώ, και ελπίζουμε αυτό να δουλέψει.»
Πηγή: motorsport.com
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify