Την αγωνιστική φόρμα της Hyundai θα φορά την νέα σεζόν ο Adrien Fourmaux, με τον Γάλλο οδηγό να βάζει τελικά την υπογραφή του σε νέο συμβόλαιο με τους Νοτιοκορεάτες, βάζοντας τέλος στο όργιο φημών για το μέλλον του.
Η φετινή έκπληξη του πρωταθλήματος ήταν αναμφίβολα ο Adrien Fourmaux. Ο Γάλλος μετά από δύο χρόνια αποχής από το WRC, εκ των οποίων τον ένα τον πέρασε στην “εξορία” (αγωνίστηκε με την θυγατρική ομάδα της M-Sport WRT στο WRC2), επέστρεψε και πάλι στην μεγάλη κατηγορία. Ανέβηκε πέντε φορές στο βάθρο, όλες στην τρίτη θέση σε Σουηδία, Κένυα, Πολωνία, Ελλάδα και Χιλή και κατέλαβε την πέμπτη θέση στο πρωτάθλημα οδηγών.
Οι εμφανίσεις του Fourmaux όπως ήταν λογικό, τράβηξαν τα βλέμματα και των άλλων δύο ομάδων του WRC, της Toyota και της Hyundai. Η πρωταθλήτρια και η φιναλίστ του πρωταθλήματος κατασκευαστών, έδωσαν μάχη μέχρις εσχάτων προκειμένου να αποσπάσουν την υπογραφή του. Νικήτρια βγήκε η Hyundai, η οποία τον ενέταξε στο έμψυχο δυναμικό της, ενόψει του νέου πρωταθλήματος που θα αρχίσει στο Μόντε-Κάρλο (23-26/1)
Η προσθήκη αυτή, έγινε στο πλαίσιο της αλλαγής στρατηγικής των Νοτιοκορεατών, καθώς από το 2025 θα συμμετάσχουν τρία full-time πληρώματα. Φέτος το τρίτο Hyundai i20 N Rally1 Hybrid το οδήγησαν οι Esapekka Lappi, Dani Sordo και Andreas Mikkelsen οι οποίοι συμμετείχαν σε επιλεγμένους αγώνες φέτος. Παρόλα αυτά, υπάρχει το ενδεχόμενο τα τρία πληρώματα να γίνουν στην συνέχεια τέσσερα, με την Hyundai να μην αποκλείει ένα τέτοιο ενδεχόμενο.
Πέραν αυτού, η άφιξη του Fourmaux έρχεται ενώ το μέλλον της νέας του ομάδας είναι αβέβαιο, την στιγμή που έχει οριστικοποιηθεί η είσοδός της στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής το 2026, μια χρονιά πριν την αλλαγή των κανονισμών στο WRC. Οι εξελίξεις αυτές επηρέασαν συνακόλουθα και την πρώην πια ομάδα του, την M-Sport WRT. Έχοντας ως μόνιμο οδηγό τον Gregoire Munster καλείται σε μικρό χρονικό διάστημα να αποφασίσει για την σύνθεση της, με τις φήμες να οργιάζουν.
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify