Σύμφωνα με τον Sir Patrick Head, πρώην τεχνικό διευθυντή της Williams, φέτος οι διαφορές ανάμεσα στις ομάδες θα μεγαλώσουν ύστερα από τις μεγάλες αλλαγές στους κανονισμούς.
Με τις ομάδες να προετοιμάζονται για τις χειμερινές δοκιμές τα νέα μονοθέσια τα οποία θα είναι πλατύτερα, με μεγαλύτερες αεροτομές και πιο ογκώδη λάστιχα θα είναι αρκετά πιο γρήγορα σε σχέση με τα φετινά. Οι αλλαγές αυτές έγιναν με σκοπό να αναζωογονηθεί το άθλημα, ωστόσο υπάρχει κίνδυνος να δούμε τις διαφορές μεταξύ των ομάδων να μεγαλώνουν.
Ο Sir Head σε πρόσφατες δηλώσεις του στην Βρετανική εφημερίδα The Guardian είπε: «Όποιος σκέφτηκε ότι με αυτούς τους κανονισμούς θα μικρύνουν οι διαφορές δεν έχει μυαλό, κάθε φορά που έχουν γίνει μεγάλες αλλαγές, το πλεονέκτημα πάει στις μεγάλες ομάδες. Αυτό γίνεται καθώς έχουν περισσότερους πόρους ενώ έχουν και την δυνατότητα να δουλεύουν παράλληλα με το παλιό μονοθέσιο και το καινούριο»
«Όταν έχει 750 ή περισσότερους εργαζόμενους, για παράδειγμα, η Force India έχει 300, είναι φυσικό οι μεγαλύτερες ομάδες να τα πάνε καλύτερα, δεν ξέρω πως κάτι τέτοιο θα μίκραινε την διαφορά.»
Στην συνέχεια, ο ίδιος τόνισε ότι παρά το γεγονός ότι οι αεροδυναμικές αλλαγές θα παίξουν σημαντικό ρόλο, ο κινητήρας για ακόμα μια φορά θα είναι ο βασικός παράγοντας των επιδόσεων μιας ομάδας θα είναι ο κινητήρας του μονοθέσιου: «Δεν υπάρχει καμία αμφιβολία ότι οι κάθετη δύναμη θα είναι πολύ μεγαλύτερη, αλλά αυτό που κάνει τον κινητήρα πιο βασικό είναι ότι με την περισσότερη κάθετη δύναμη, αν έχεις περισσότερη δύναμη κινητήρα θα είσαι κερδισμένος.
Και έκλεισε λέγοντας πως δεν είναι σίγουρος για το αν αυτές οι αλλαγές θα βοηθήσουν να επανέλθει η ένταση και η δράση στο άθλημα: «Αν θέλανε μια συνταγή που θα βοηθούσε να αυξηθούν τα προσπεράσματα δίχως κάποια έξτρα βοήθεια από συστήματα όπως το DRS, θα έπρεπε να μειώσουν την κάθετη δύναμη, όμως κάνανε το αντίθετο, θα περιμένουμε να δούμε. Αν δεν πετύχει, θα δοκιμάσουν κάτι άλλο».
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify