Αποχωρεί από την McLaren o Daniel Ricciardo

Ricciardo

Μέσω ανακοίνωσης της η ΜcLaren γνωστοποίησε την λήξη της συνεργασίας της με τον Daniel Ricciardo στο τέλος της τρέχουσας σεζόν, έπειτα από συμφωνία που επήλθε ανάμεσα στις δύο πλευρές.

Ο Ricciardo, όπως άλλωστε ήταν αναμενόμενο, εγκαταλείπει την ομάδα του Woking έπειτα από δύο χρόνια, παρά το γεγονός ότι το συμβόλαιο του ολοκληρωνόταν στο τέλος του 2023. Οι τελευταίες εξελίξεις ωστόσο, με την διαφαινόμενη συμφωνία της McLaren με τον Οscar Piastri, καθώς επίσης και την φτωχή παρουσία του Αυστραλού στην τρέχουσα περίοδο, τον έφεραν στην πόρτα της εξόδου.

Το αγκάθι του ύψους της αποζημίωσης που έπρεπε να λάβει ο Ricciardo, ώστε να λύσει νωρίτερα το συμβόλαιο του, ξεπεράστηκε και πλέον αμφότεροι οι εμπλεκόμενοι θα έχουν την δυνατότητα να σχεδιάσουν υπό διαφορετικό πρίσμα το μέλλον, που αξίζει να αναφερθεί ότι τουλάχιστον στην περίπτωση της McLaren, φαίνεται να είναι προδιαγεγραμμένο.

Άλλωστε στην ανακοίνωση που δημοσιεύτηκε, τονίζεται ότι άμεσα θα γνωστοποιηθεί το οδηγικό της δίδυμο για το 2023, το οποίο θα είναι οι Lando Norris και Οscar Piastri. Πέραν αυτού τόσο ο CEO της ομάδας, Zak Brown, όσο και ο επικεφαλής της, Andreas Seidl, έπλεξαν το εγκώμιο του Ricciardo, ευχαριστώντας τον για την συνεισφορά του. Μην λησμονούμε άλλωστε ότι υπήρξε ο πρώτος νικητής για τα χρώματα της, έπειτα από μια δεκαετία, στο περσινό Ιταλικό GP στην Μοnza.

Βέβαια στο press release αναγράφονται και δηλώσεις του ίδιου του Αυστραλού, που προβαίνει στις τυπικές ευχαριστίες προς την ομάδα, ενώ στην τελική αποστροφή του λόγου του δείχνει ότι διαθέτει το κίνητρο να παραμείνει στην F1.

Μένει να φανεί ποιο θα είναι το μέλλον του, εν μέσω φημών για πιθανή παρουσία του στην Alpine ή την Ηaas που δεν έχουν καταλήξει ακόμη στο lineup τους για την ερχόμενη χρονιά ή ακόμα και σε ενδεχόμενο διάλειμμα από την F1. Επίσης αξίζει να γνωστοποιηθεί το τίμημα που έπρεπε η Βρετανική ομάδα να πληρώσει, ώστε να ανοίξει μια κενή θέση στα γκαράζ της.

Αναλυτικά οι δηλώσεις:

Daniel Ricciardo: «Υπήρξε προνόμιο για εμένα να είμαι μέλος της οικογένειας της McLaren τα τελευταία δύο χρόνια, όμως έπειτα από συζητήσεις που διήρκεσαν μήνες, ανάμεσα σε εμένα τον Zak και τον Andreas, αποφασίσαμε να ολοκληρώσω νωρίτερα το συμβόλαιο μου με την ομάδα και συναινετικά να χωρίσουν οι δρόμοι μας με την ολοκλήρωση της χρονιάς. 

«Θα ανακοινώσω τα μελλοντικά μου σχέδια σύντομα, ωστόσο ανεξάρτητα από το τι θα φέρει η συνέχεια, δεν μετανιώνω και είμαι περήφανος για την προσπάθεια και την δουλειά που έκανα για την McLaren, ειδικότερα η νίκη στην Monza πέρσι.

«Απήλαυσα την συνεργασία μου με όλους στην McLaren, τόσο στην πίστα, όσο και στο Woking και θα δώσω τα πάντα εντός και εκτός πίστας, καθώς απολαμβάνουμε μαζί το υπόλοιπο της χρονιάς. Δεν είχα ποτέ πριν περισσότερο κίνητρο να αγωνιστώ και να είμαι κομμάτι ενός σπορ που αγαπώ τόσο πολύ και ανυπομονώ για τα όσα ακολουθήσουν.»

Ο Ζak Brown επεσήμανε ότι: «Ο Daniel υπήρξε μια σπουδαία προσθήκη για την ομάδα μας και ήταν ευχαρίστηση μας να δουλεύουμε μαζί του. Θα ήθελα να τον ευχαριστήσω για όλες του τις προσπάθειες τις τελευταίες δύο σεζόν, τόσο στην πίστα, όσο και πίσω στο εργοστάσιο. Δεν είναι μυστικό ότι θα θέλαμε να έχουμε πετύχει περισσότερα μαζί, όμως το ότι τον είδαμε στο πρώτο σκαλί του βάθρου ως οδηγό της McLaren, ήταν το καλύτερο κομμάτι. Του ευχόμαστε τα καλύτερα για το μέλλον, ας απολαύσουμε λοιπόν το υπόλοιπο της χρονιάς μαζί.»

Τέλος ο Andreas Seidl τόνισε ότι: «Θα ήθελα να ευχαριστήσω τον Daniel για την αφοσίωση και την συνεισφορά του τα τελευταία δύο χρόνια. Παρά τις κοινές προκλήσεις, πάντοτε εμφανιζόταν με μαχητικό πνεύμα, θετικότητα και βοηθούσε όλη την ομάδα να συνεχίσει να βελτιώνεται. Δεν θα ξεχάσουμε ποτέ τον αξιομνημόνευτο αγώνα στην Μοnza, που έδωσε ώθηση σε όλους μας.

«Εξακολουθούμε να έχουμε μια σημαντική μάχη στο πρωτάθλημα των κατασκευαστών μπροστά μας, για το υπόλοιπο της χρονιάς και ανυπομονούμε να την δώσουμε από κοινού με τον Daniel και τον Lando.»

 

 

Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify

Total
0
Shares
Previous Article

Τα sprints δεν επιλύουν το προβλήμα του MotoGP

Next Article

Latvala: Τα αμιγώς ηλεκτρικά WRC δεν είναι το μέλλον

Related Posts