Αποκαλύφθηκαν οι ανανεωμένοι κανονισμοί για το 2027 στο WRC

Kalle Rovanperä (FIN) Jonne Halttunen (FIN) Of team TOYOTA GAZOO RACING WRT are seen performing during the World Rally Championship Kenya in Naivasha, Kenya on March 21, 2025. // Jaanus Ree / Red Bull Content Pool // SI202503210754 // Usage for editorial use only //

Παρουσιάστηκε στην διοργανώτρια αρχή μια νέα έκδοση των κανόνων του WRC για το 2027, η οποία θα επικαιροποιηθεί στο Παγκόσμιο Συμβούλιο Μηχανοκίνητου Αθλητισμου τον ερχόμενο Ιούνιο στο Μακάο. 

Σε κάτι λιγότερο από δύο χρόνια, το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Rally θα μπει με κάθε επισημότητα σε νέα εποχή, καθώς το τρέχον πλαίσιο κανονισμών θα αλλάξει με σκοπό την προσέλκυση νέων κατασκευαστών προκειμένου το σπορ να βγει από το τέλμα στο οποίο έχει περιέλθει εδώ και αρκετά χρόνια. Την περασμένη Πέμπτη (8/5), η διοργανώτρια αρχή έθεσε επί τάπητος κάποιες βελτιώσεις στους κανονισμούς που εξέδωσε τον περασμένο Δεκέμβριο η FIA. Αυτές αφορούσαν το αμάξωμα, ενώ δόθηκαν περαιτέρω λεπτομέρειες αναφορικά με τον τρόπο που ορίζονται τα μέρη των αυτοκινήτων και την αναδιάρθρωση ορισμένων άρθρων που αφορούν τα ηλεκτρονικά του μέρη και το σύστημα ελέγχου του κινητήρα. 

Μια από τις βασικότερες αλλαγές, είναι η οριοθέτηση του κόστους κατασκευής των αυτοκινήτων με το ανώτατο όριο να ανέρχεται στις 345.000 ευρώ, με απώτερο σκοπό την προσέλκυση περισσότερων κατασκευαστών. Οι επιδόσεις των Rally1 θα είναι σχεδόν ίδιες με της προηγούμενης γενιάς, αλλά θα χρησιμοποιούν κινητήρες εσωτερικής καύσης από τα αυτοκίνητα προδιαγραφών Rally2. Η κατασκευή των σασί θα είναι ευμετάβλητη, ενώ θα μπορούν να φέρουν διάφορους τύπους αμαξωμάτων. 

Από τη στιγμή της αποκάλυψης των νέων κανόνων, οι ομάδες ζήτησαν από την FIA περισσότερες λεπτομέρειες αναφορικά με το μέλλων πλαίσιο, καθώς το χρονικό περιθώριο για να προετοιμαστούν είναι περιορισμένο. Το τελικό πλαίσιο κανονισμών δεν θα επικαιροποιηθεί πριν το τέλος Αυγούστου του τρέχοντος έτους. Γεγονός που έχει φέρει ιδιαίτερη πίεση στην Hyundai, η οποία και ζήτησε αλλαγές ούτως ώστε να επιτραπεί η ανάπτυξη περαιτέρω τεχνολογίας που σχετίζεται με τα οχήματα δρόμου. 

Ήδη εδώ και λίγες εβδομάδες, υπάρχει νέος προμηθευτής καυσίμων για τη μεγάλη κατηγορία. Η P1 Performance Fuels έχει μπει σε καθεστώς διαχείρισης από τον περασμένο Φεβρουάριο και τη θέση της έχει πάρει η TotalEnergies, τουλάχιστον για το υπόλοιπο της σεζόν, καθώς για την τριετία 2026-2028 θα προκηρυχθεί νέος διαγωνισμός. Πέραν των προαναφερθέντων η επιτροπή του WRC ανακοίνωσε πως σχεδιάζει αλλαγές για το 2026, προκειμένου να βελτιώσει τον σχεδιασμό των αγώνων και να μειώσει την πίεση στους υπαλλήλους που εργάζονται στην οργάνωσή τους. 

Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify

Total
0
Shares
Previous Article

GP Γαλλίας - Αγώνας: Έσπασε την κατάρα ο ασύλληπτος Zarco

Next Article

F1 - GP Εμίλια Ρομάνια: Πρόγραμμα και τηλεοπτική μετάδοση

Related Posts