Σε μία ιδιαίτερη τελετή που διοργανώθηκε στην Νέα Υόρκη, η ομάδα της Red Bull παρουσίασε το νέο της μονοθέσιο την RB19, με την σημαντικότερη είδηση ωστόσο να θεωρείται η ανακοίνωση συνεργασίας των Αυστριακών με την Ford, η οποία επιστρέφει μετά από πολλά χρόνια στην F1.
Η RB19,όπως αποτυπώθηκε στην διαδικασία της παρουσίασης, δεν συσχετίζεται με το μονοθέσιο που οι Αυστριακοί θα παρατάξουν στο επερχόμενο πρωτάθλημα, καθ’ ότι εξελίσσεται σε πάγια η τακτική της ομάδας, να αποκαλύπτει το αγωνιστικό της πακέτο άμα τη εμφανίσει της στις πίστες. Κάτι τέτοιο θα συμβεί φέτος στις δοκιμές εξέλιξης στο Μπαχρέιν, παραμονές της έναρξης της σεζόν.
Το livery είναι απαράλλαχτο με εκείνο του 2022, δίχως την παραμικρή μεταβολή, πέραν της προσθήκης κάποιων νέων χορηγών. Στους αγώνες επί Αμερικανικού εδάφους, στο Μαϊάμι, το Ώστιν και το Λάς Βέγκας, την επιμέλεια των χρωματισμών της RB19 θα έχουν οι fans, που μέσω διαδικτυακής εφαρμογής θα σχεδιάσουν την εμφάνιση του μονοθεσίου.
Την παράσταση εντούτοις έκλεψε, όπως ήταν αναμενόμενο μετά και τις τελευταίες εξελίξεις, η επισημοποίηση της στρατηγικής συμφωνίας Red Bull και Ford, η οποία επιστρέφει ως οντότητα στο πρωτάθλημα της F1 έπειτα από το 2004. Οι δύο πλευρές θα ξεκινήσουν την στρατηγική τους συνεργασία το 2026 με πενταετή διάρκεια έως το 2030, η οποία περιλαμβάνει και την ομάδα της Alpha Tauri.
Η Red Bull θα παράγει τους κινητήρες της, στην νεότευκτη μονάδα του εργοστασίου της στο Milton Keynes, με την Ford να τιτλοφορείται αφενός, αφετέρου σύμφωνα και με την ανακοίνωση των Αμερικανών να παράσχει τεχνική βοήθεια και υποστήριξη στην κατασκευή τους. Άλλωστε, η επιστροφή τους πραγματοποιείται επ’ αφορμή των μεταβολών στους κανονισμούς στο συγκεκριμένο κομμάτι, από κοινού με την σημασιολογία της εμπορικότητας και της ραγδαίας ανάπτυξης της F1 στις Ηνωμένες Πολιτείες της Αμερικής.
Η Red Bull κατέκτησε αμφότερους τους τίτλους οδηγών και κατασκευαστών το 2022, σε μια χρονιά στην οποία κυριάρχησε κατά γενική ομολογία. Ο Max Verstappen διπλασίασε τα πρωταθλήματα του, με τον Ολλανδό να αντικρύζει πρώτος την καρό σημαία σε 15 εκ των 22 αγώνων, εξελισσόμενος σε αδυσώπητο νικητή και αγωνιζόμενο.
Από κοινού με τον Sergio Perez καλούνται να υπερασπιστούν τα κεκτημένα ξεκινώντας, στην θεωρία τουλάχιστον, με ένα σημαντικό μειονέκτημα έναντι του ανταγωνισμού.
Οι κυρώσεις που επιβλήθηκαν στην Red Bull λόγω παραβίασης του ορίου του επιτρεπόμενου προϋπολογισμού, μεταφράζονται σε 10% λιγότερο χρόνο στην αεροδυναμική σήραγγα και το CFD, στοιχεία που θέτουν εμπόδια στον προγραμματισμό της ομάδας.
Μένει να φανεί στην πράξη ο αντίκτυπος των ποινών, τόσο στο εσωτερικό της Red Bull, όσο και σε συνάρτηση με την ανταγωνιστικότητα του πρωταθλήματος στο υψηλότερο επίπεδο, εκεί που διακυβεύονται νίκες και πρωταθλήματα.
Παρακάτω μπορείτε να παρακολουθήσετε ολόκληρη την εκδήλωση της παρουσίασης της RB19, καθώς επίσης και φωτογραφίες του μονοθεσίου αλλά και των κρανών των οδηγών:
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify