Ο Sebastian Vettel με την RB8 ήταν ο ταχύτερος της πρώτης μέρας των δοκιμών στην Βαρκελώνη.
Το σκηνικό δεν άλλαξε καθόλου σε σχέση με τη μεσημεριανή ανάπαυλα στο τέλος της πρώτης ημέρας των δοκιμών στην Βαρκελώνη.
Ο χρόνος του Σεμπάστιαν Φέτελ λίγο πριν το διάλειμμα του μεσημεριού ήταν ο ταχύτερος, αλλά και γενικότερα δεν υπήρξε κάποια αξιόλογη μεταβολή στις επιδόσεις και των πιλότων. Όλες οι ομάδες αναλώθηκαν στη δοκιμή ελαστικών αλλά και ρυθμίσεων προκειμένου να συγκεντρώσουν τα κατάλληλα συμπεράσματα.
Μετά το μεσημέρι, οι χρόνοι ήταν πολύ κατώτεροι των πρωινών, με μοναδικές ίσως εξαιρέσεις τους Μπρούνο Σένα και Χέικι Κοβαλάινεν, αντίστοιχα.
Ο Φιλανδός ξαναμπήκε στην πίστα λίγο μετά τις πέντε το απόγευμα (ώρα Ελλάδος) λόγω τεχνικού προβλήματος. Όπως είχαμε αναφέρει νωρίτερα το νέο μονοθέσιο της Caterham (CT01) είχε εγκαταλείψει το πρωί, με αποτέλεσμα ο Φιλανδός πιλότος να έχει καταφέρει να κάνει μόνο εννέα γύρους.
Με την προσπάθεια των μηχανικών της ομάδας, το πρόβλημα επισκευάστηκε και έτσι ο Κοβαλάινεν συνέχισε την προσπάθειά του το απόγευμα. Σε αυτή την λίγη ώρα που έτρεξε και μέσα σε 22 γύρους βελτίωσε τον χρόνο του σε σχέση με το πρωΐ, ανεβαίνοντας στην ένατη θέση, εμπρός από τους Ρομάν Γκροσεάν και Τσαρλς Πικ, αντίστοιχα.
Ο τελευταίος με το περυσινό μονοθέσιο της Marussia συμπλήρωσε τον περισσότερο χρόνο στην πίστα, φτάνοντας τους 121. Όπως ανέφερε η Ρωσική ομάδα, στόχος είναι ο διανύσει όσο το δυνατόν περισσότερα χιλιόμετρα σε μονοθέσιο ώστε να αποκτήσει μία σαφή αίσθηση.
Στην κορυφή δεν άλλαξαν τα πράγματα, πλην του Φέτελ, η δεύτερη καλύτερη επίδοση ανήκει στον Νίκο Χούλκενμπεργκ με τη νέα VJM05 ενώ τρίτος ήταν ο Λιούις Χάμιλτον. Ο Βρετανός πιλότος έτρεξε περισσότερο μέσα στην πίστα από το μεσημέρι και μετά, φτάνοντας συνολικά τους 114 γύρους.
Ο τέταρτος καλύτερος χρόνος ανήκε στον Ντανιέλ Ρικιάρντο, ο οποίος το απόγευμα έγινε αιτία να βγει η δεύτερη κόκκινη σημαία για σήμερα, όταν σταμάτησε στην στροφή οκτώ της πίστας. Τα γυρίσματα του ήταν σαφώς πιο αργά σε σχέση με το πρωί, γεγονός που μπορεί να οφείλεται στο ότι ήταν βαρύς λόγω του αυξημένου καυσίμου που έφερε νέα STR7.
O Φέρναντο Αλόνσο με τη νέα Ferrari F2012 ήταν πέμπτος, όπως και το πρωΐ, μόλις πέντε εκατοστά του δευτερολέπτου πιο μπροστά από τον Μίκαελ Σουμάχερ. Ο Γερμανός επτά φορές παγκόσμιος πρωταθλητής δοκίμασε σήμερα για πρώτη φορά τη νέα Mercedes, W03, αφήνοντας πολύ θετικές εντυπώσεις.
Η νέα Sauber του Σέρτζιο Πέρεθ ήταν έβδομη με τον Μεξικάνο πιλότο να αντιμετωπίζει κάποια προβλήματα με την αντιστρεπτική δοκό.
Ο Μπρούνο Σένα με την FW34 ήταν ο δεύτερος πιλότος που βελτίωσε τον χρόνο του το απόγευμα, όχι όμως και την θέση του αφού παρέμεινε όγδοος.
Μεγάλος άτυχος της σημερινής ημέρας ο Ρομάν Γκροσεάν καθώς δε μπόρεσε να συνεχίσει την εξαιρετική του προσπάθεια που είχε ξεκινήσει από τις προηγούμενες δοκιμές. Ο Γάλλος κατάφερε να ολοκληρώσει μόλις επτά γύρους όταν αποσύρθηκε καθώς δεν είχε καλή αίσθηση του πλαισίου της νέας Lotus.
Θέση | Οδηγός | Ομάδα | Χρόνος | Διαφορά | Γύροι |
---|---|---|---|---|---|
01. | S. Vettel | Red Bull | 1:23.265 | – | 79 |
02. | N. Hulkenberg | Force India | 1:23.440 | +0.175 | 97 |
03. | L. Hamilton | McLaren | 1:23.590 | +0.325 | 114 |
04. | D. Ricciardo | Toro Rosso | 1:23.618 | +0.353 | 76 |
05. | F. Alonso | Ferrari | 1:24.100 | +0.835 | 75 |
06. | M. Schumacher | Mercedes | 1:24.150 | +0.885 | 51 |
07. | S. Perez | Sauber | 1:24.219 | +0.954 | 66 |
08. | B. Senna | Williams | 1:25.711 | +2.446 | 97 |
09. | H. Kovalainen | Caterham | 1:26.035 | +2.770 | 31 |
10. | R. Grosjean | Lotus | 1:26.809 | +3.544 | 7 |
11. | C. Pic | Marussia | 1:28.026 | +4.761 | 121 |
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify