O Eric Boullier, αγωνιστικός διευθυντής της McLaren θεωρεί πως η Honda θα πρέπει να αλλάξει τη νοοτροπία και τον τρόπο με τον οποίο δουλεύει, ώστε να καταφέρει να βοηθήσει τη Βρετανική ομάδα να επανέλθει στην κορυφή.
Ο Γάλλος πιστεύει πως οι Ιάπωνες δεν έχουν κατανοήσει πλήρως τη νοοτροπία των αγώνων.
«Χρειάζεται να κάνουν μόνο ένα πράγμα, το οποίο είναι να κατανοήσουν και να αφομοιώσουν την κουλτούρα της F1. Αυτό που εννοώ είναι: ο τρόπος που συμπεριφερόμαστε στους αγώνες και την F1, όλα καθοδηγούνται από ένα καλεντάρι, από κάποιους προκαθορισμένους στόχους, κάποιες προκαθορισμένες ημερομηνίες, κέρδος στο χρόνο του γύρου. Πάντα προσπαθούμε να φτάσουμε στην καλύτερη λύση, όσο το δυνατόν πιο γρήγορα.
«Όταν ένας κατασκευαστής αυτοκινήτου τρέχει ένα πρότζεκτ, μπορείς να έχεις μερικές εβδομάδες καθυστέρηση και δεν θα αλλάξει το προϊόν, δεν θα αλλάξει το πλάνο της επιχείρησης.
«Στους αγώνες αν δεν φέρεις την αναβάθμισή σου για τον πρώτο αγώνα, στον πρώτο αγώνα θα είσαι στο πουθενά. Αυτή είναι η νοοτροπία των αγώνων. Είναι όσον αφορά τους προμηθευτές, να εξασφαλίζεις ότι αν κάνουν κάτι σε ένα μήνα, την επόμενη φορά θα το κάνουν σε τρεις εβδομάδες και από τις τρεις εβδομάδες σε δυο εβδομάδες.
«Εκτιμούμε περισσότερο τον κερδισμένο χρόνο, από τα ξοδεμένα χρήματα. Αυτή είναι μια διαφορετική προσέγγιση από τον υπόλοιπο κόσμο».
Ακόμη, ο Boullier εκτιμά πως τόσο η γεωγραφική θέση όσο και η οργάνωση της Honda αποτελούν μειονεκτήματα.
«Γι’ αυτό η Mercedes έχει τη βάση της στην Αγγλία και θεωρώ πως έχουν οφέλη από την αλυσίδα παραγωγής, από ανθρώπους με εμπειρία στην F1.
«Οι προμηθευτές μας ίσως κοστίζουν δυο φορές όσο της Honda, όμως είναι τρεις, τέσσερις, πέντε φορές ταχύτεροι. Με κάποιους τρόπους μπορείς να καταλάβεις ότι η εταιρική επιρροή δεν βοηθά στο να είναι αποδοτικοί.
«Όσο περισσότερο συμπεριφέρεσαι σαν εταιρία, όσο περισσότερες διαδικασίες κληρονομούνται από μια εταιρία, τόσο πιο αργός γίνεσαι, τόσο λιγότερο ευέλικτος είσαι, πράγμα που δεν ταιριάζει με την αγωνιστική κουλτούρα».
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify