Το Grand Prix της Κίνας πού είχαμε σήμερα έφτασε στο τέλος του με τον Nico Rosberg να ανεβαίνει στο υψηλότερο σκαλί του βάθρου.
Ο Rosberg μετά από έναν τρομερό αγώνα κατάφερε να πάρει την νίκη που μάλιστα ήταν η πρώτη της Καριέρας του. Από την αρχή του αγώνα δεν απειλήθηκε καθόλου και έφτασε στην πρώτη νίκη της Mercedes από το 2010.
Η δεύτερη Mercedes αυτή του Michael Schumacher αν και τα πήγαινε καλά και βρισκόταν στην δεύτερη θέση στο πρώτο pit-stop για τον Γερμανό τα πράγματα δεν πήγαν καλά με το μπροστά δεξί ελαστικό να μην κουμπώνει καλά με αποτέλεσμα o Scumacher να σταματήσει την Wo3 στην άκρη της πίστας.
Στην δεύτερη θέση ανέβηκε ο Jenson Button ύστερα από έναν πολύ καλό αγώνα με τον Hamilton να παίρνει την 3η θέση κυριολεκτικά τελευταία στιγμή από τα χέρια του Sebastian Vettel ο οποίος έκανε έναν δυνατό αγών και από την 11η θέση ανέβηκε στην 5η θέση αφού μετά από την προσπέραση που δέχτηκε από τον Hamilton στο καπάκι δέχτηκε προσπέραση από τον team-mate Mark Webber.
Στην 6η και 7η θέση ακολούθησαν οι δύο οδηγοί της Williams που μέσω μιας πολύ καλής στρατηγικής κατάφεραν να κερδίσουν πολλές θέσεις επιβεβαιώνοντας τις χθεσινές τους προβλέψεις για τον αγώνα.
Η Ferrari σήμερα δεν κατάφερε και πολλά με τον Alonso να παίρνεις τους μοναδικούς βαθμούς για την Ιταλική ομάδα την ώρα που o Felipe Massa βρέθηκε στην 13η θέση ολοκληρώνοντας ένα άσχημο Σαββατοκύριακο.
Την τελευταία θέση που δίνει βαθμούς την κατάκτησε ο Kamui Kobayashi για την Sauber.
Πιο πίσω δεν είχαμε τίποτα ιδιαίτερο με μόνο σημαντικό τη 14η θέση του Kimi Raikkonen που λίγο πριν από το τέλος ήταν στην 4η θέση άρχισε να χάνει ξαφνικά να χάνει πολλές θέσεις με αποτέλεσμα να βγει εκτός βαθμών.
Ενδιαφέρων έχει ότι στους 3 πρώτους αγώνες τις χρονιάς είχαμε 3 διαφορετικούς νικητές από 3 διαφορετικές ομάδας πράγμα που δεν μας αφήνει να βγάλουμε συμπέρασμα για ξεκάθαρο φαβορί όπως έγινε πέρυσι.
Pos | Driver | Team | Gap | Pts |
---|---|---|---|---|
01. | N. Rosberg | Mercedes | 25 | |
02. | J. Button | McLaren | +20.6 | 18 |
03. | L. Hamilton | McLaren | +26.0 | 15 |
04. | M. Webber | Red Bull | +27.9 | 12 |
05. | S. Vettel | Red Bull | +30.4 | 10 |
06. | R. Grosjean | Lotus | +31.4 | 8 |
07. | B. Senna | Williams | +34.5 | 6 |
08. | P. Maldonado | Williams | +35.6 | 4 |
09. | F. Alonso | Ferrari | +37.2 | 2 |
10. | K. Kobayashi | Sauber | +38.7 | 1 |
11. | S. Perez | Sauber | +41.0 | |
12. | P. di Resta | Force India | +42.2 | |
13. | F. Massa | Ferrari | +42.7 | |
14. | K. Raikkonen | Lotus | +50.5 | |
15. | N. Hulkenberg | Force India | +51.2 | |
16. | J. Vergne | Toro Rosso | +51.7 | |
17. | D. Ricciardo | Toro Rosso | +1:03.1 | |
18. | V. Petrov | Caterham | +1 lap | |
19. | T. Glock | Marussia | +1 lap | |
20. | C. Pic | Marussia | +1 lap | |
21. | P. de la Rosa | HRT | +1 lap | |
22. | N. Karthikeyan | HRT | +2 laps | |
23. | H. Kovalainen | Caterham | +3 laps | |
24. | M. Schumacher | Mercedes | +44 laps |
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify